Januari 2023

Hebben jullie al een lijstje gemaakt met wat je allemaal nog moet aanschaffen? Ik ben nu begonnen maar wow dat is een lijst zeg. Waar laat ik dat allemaal! :D 

@isaV
Wij hebben van de week ook een lijst gemaakt! Ons hoofd tolde er ook al van;)
Soms had ik wel bij spullen, van is dat echt nodig?

Wij hebben van de week gekeken bij de prenatal in Amersfoort (kan je meerdere wagens testen) Gaan voor joolz day, alleen de kleur nog uitkiezen. Donker groen of sage Green.
Ik vond hem prettig /makkelijk inklappen!

Hier ook nog even wachten, 17 aug de 19/20 weken echo! Zo spannend!

Ja dat heb ik hetzelfde, of dat nu echt wel nodig is. Ook bij winkels smeren ze je natuurlijk allemaal het beste van het beste aan. Ik probeer gewoon wat ervaringen te liusteren van andere moeders en dan kies ik uiteindelijk wel wat ik echt wil hebben.
We hebben dit weekend ook onze keuze gemaakt, we gaan voor de Joolz Geo 3. Die heeft een heerlijk grote boodschappenmand, een echte all terrain en is evt ook uit te breiden nog later. Kleur vind ik ook moeilijk, de sage green is inderdaad ook heel mooi! 
Heel spannend de echo! Wel leuk dat het voor ons allemaal nog in aantocht is. :) 
Hoe gaat het verder met iedereen?
Zijn er al mensen die weten wat het wordt, jongen of meisje?

Na een jongetje ( jace 2 jaar) krijgen we nu een meisje,  en wij hebben alle "grote" dingen nog , wij hoeven nu dus alleen andere kleur bedden goed en box kleden enzo aan te schaffen. Ooohww en kleertjes natuurlijk???

Ik was even helemaal vergeten (dingen vergeten gebeurd wel meer de laatste tijd ?) om deze topic bij te houden, maar wat leuk om terug te lezen dat het allemaal goed gaat en jullie ook al bezig zijn met de babyspulletjes. Wij hebben inmiddels ook een goede 13 weken echo en NIPT terug, dus dat is super fijn. Waarschijnlijk ben ik 28 januari uitgerekend. Verder hebben we de kamer die babykamer gaat worden afgelopen weekend leeggehaald. Als we weten wat het wordt willen we een leuk behangetje oid gaan uitzoeken. Wij twijfelen nog of we willen wachten tot de 20 weken echo of eerder een pretecho willen inplannen. Op zich kunnen we best nog even wachten natuurlijk, maar de kans bestaat wel dat ze er met de 20 weken echo niet aan toe komen of als het kindje net niet goed ligt, ze het niet kunnen zien.. Wat zouden jullie doen/hebben jullie gedaan?

Jacw, wat ontzettend leuk! En lekker opnieuw shoppen helemaal heerlijk :)
Preggylove, wat fijn dat alles goed is! Haha dat dingen vergeten heb ik ook wel :D Leuk om er zo al mee bezig te zijn he. 
Wij wachten wel tot 20 weken omdat we er voor hebben gekozen geen extra echo's te doen na de 12 weken. 
Hoop dan dus wel dat ze er aan toe komen om het te checken anders wordt het een verrassing denk ik, lol. 
We hebben van het weekend wel ons eerste pakje gekocht in een mooie lichtgroene kleur, zo schattig allemaal die spulletjes!

@preggylove, wij hebben wel een pret echo laten maken met 14+5. Wij vinden het fijn om even extra na ons kindje te kunnen kijken met de pret echo mocht ook ons zoontje mee dat was ook heel leuk voor hem. ( in het ziekenhuis mag dat niet). En eij vinden het vooral praktisch om het geslacht van te voren te weten en dan kunnen ze het bij de 20 weken echo nog een x extra bevestigen?. 

Maar nu!?
Wij vinden het heel lastig om een naam te vinden voor ons dochtertje. Ons zoontje jace van 2 wijst altijd naar mijn buik en zegt dan beeje (baby). En doordat hij al weken beeje zegt kwam ik opeens op de naam Bailey. Vind de naam geweldig maar nu wordt ik toch onzeker omdat mensen het dan misschien gaan aassociëren met het drankje bailey’s ? 

@jacw lastig hè een naam bedenken! Wij zijn ook druk opzoek naar een leuke meisje naam! Ik vind het eigenlijk wel leuk en origineel klinken en denk niet meteen aan het drankje!

Terug
Bovenaan