Hoi allemaal,
Wij hadden afgelopen vrijdag de 20-weken echo. We krijgen twee dames! Ze doen het allebei hartstikke goed en ontwikkelen en groeien vlot (merk ik ook aan de gestage groei van mijn buik). Nu we de geslachten weten komt het allemaal weer wat dichterbij. Maar snel aan de slag met de kinderkamer nu de buik/fysiek het nog toestaat.
@ IsaV Hoe ging de 20-weken echo? De buik is lekker aan het groeien en er staat zeker wat spanning op. Dat belooft wat voor de komende maanden.
@ Cato Roos Heel begrijpelijk dat je je snel zorgen maakt, je relateert het toch automatisch aan de vorige zwangerschap. Ik zit ook te wachten tot ik de kindjes voel, dan heb je tenminste een teken dat alles goed gaat, ook zonder echo. Maar je lichaam herkent het snel als er iets niet goed is, dus zolang je je goed voelt kun je ook voorzichtig uitgaan van een goede gezondheid van je kindje.
@ Depps Ik vind het een leuke naam en helemaal niet gek om dezelfde beginletter te pakken, dat doen zo veel ouders. Het is alleen zonder tweede naam wel praktisch wat onhandig met post en registraties enzo, maar daar kom je ook wel uit. Ben het met je eens dat het een beetje gek is om het tweede kindje wel een tweede naam te geven. Maar eerst maar even afwachten wat de geslachtsbepaling uitwijst... Spannend!
@Vhs Wat vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeld, en dan ook nog gedoe met de huisarts waardoor alles nodeloos lang duurt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat er aan de hand is en kunnen ze de klachten met medicatie oid verminderen. Tunnelsyndroom ken ik niet en heb ik opgezocht, ook heel vervelend en lastig met je werk zeg. Kunnen ze er iets aan doen? Je krijgt het wel voor je kiezen. Knap dat je nog wel kunt genieten van je zwangerschap, dat is zo belangrijk. Succes met de wachtweek tot de 20-weken echo!