Ha Doutzen, naja dat zou kunnen, toch weer anders voor Magali. Leidde hier in huis ook wel tot wat gekibbel omdat hij het boek niet had gelezen maar het op het uitgewerkte schema deed (hangt hier aan de muur haha) en haar toen had lopen rekken en knuffelen tot ik pauze had om haar te voeden. Lief bedoeld, maar dan klopt het ritueel niet meer plus het schema is een hulpmiddel en doel aan het eind, niet iets wat ik nu ga afdwingen, dus als ze wil drinken dan mag dat. Ook was m’n man na de eerste sessie al aan het twijfelen over de methode en er in de avond van overtuigd dat er meer aan de hand moest zijn met Magali want dit was niet normaal haha lekker geduldig tiepje dus. Naja 2 oververmoeide ouders die allebei wel een beetje onzeker worden van dit nieuwe mensje en het heel graag goed willen doen. We hebben deze en volgende week geen oppas, alleen zondagmiddag een tripje op de planning met de kids naar een vriendin. Ook hebben we de peuter nu of ondergebracht of we zijn er allebei (volgende week krokus vakantie dus m’n man is vrij). Maar als je schoonzus even oppast, is het misschien voor haar juist wel prettig als je in grote lijnen uitlegt dat er een volgorde is en een globaal schema, dan weet ze ook wat te doen. Het observeren zal alleen minder goed gaan, omdat ze hem nog niet kent, maar dat is voor die paar uurtjes niet erg denk ik. Ze kan altijd lekker met hem gaan wandelen als ze hem niet in slaap krijgt! Het gewone leven gaat ook nog door hè…visite en oppas hebben we niet gepland, maar ik hoop dat als het straks makkelijker gaat dat evt oppas gewoon het ritme kan volgen zonder moeite en visite heeft gewoon pech als ze boven ligt te slapen haha die knuffelen dan maar even in de wakkertijd (die uiteindelijk langer zal worden) Maar hoe gaat het verder met je? Moest er nog aan denken dat je zei dat je er moe en dun uit zag, goed voor jezelf blijven zorgen hè!! Hier ging ze vanmorgen uiteindelijk slapen en sliep 43 min!! Eindelijk een slaapcyclus in haar bedje, tot nu toe was de max steeds 30 min als het al lukte. Dag 5 alweer maar we maken kleine stappen vooruit.....
Succes vandaag Tulipaa, fijn dat je vriend er ook is! Idd maar lekker gaan rijden idd en een grote ui naast het bedje leggen!