Sn wat super dat je nu al grote verschillen merkt , en dat na 1 dag, dat belooft veel goeds! En wanneer je zelf ook weer meer rust kunt pakken os dat voor jou straks ook weer een opsteker en komen jullie vast met zn allen weer bergopwaarts. En 5 ur ern ertussen is echt super van Magali!geeft je vast weer frisse moed voor de komende dagen,ofniet?! Pak je dan zelf 4 uren rust trouwens? Echt dikke respect hoor met nogn kleintje eebij, dat is een heel ander verhaalvdan één kindjd.
Ik lig hier half slapend voeding 2 te doen haha, maar inderdaad super nachten begint ie te draai een, al kan het morgen zo weer anders zijn hoor. Die twee slaapplekken red ik nooit, hij heeft er nu al 4, zn wieg, zn nest snachts, zn kinderwagen en de maxicosi en ook nog steeds op schoot. Daar ga ik indd niet te strak in zijn.
Ik lig hier half slapend voeding 2 te doen haha, maar inderdaad super nachten begint ie te draai een, al kan het morgen zo weer anders zijn hoor. Die twee slaapplekken red ik nooit, hij heeft er nu al 4, zn wieg, zn nest snachts, zn kinderwagen en de maxicosi en ook nog steeds op schoot. Daar ga ik indd niet te strak in zijn.