Jennifer dat zijn mooie tijden zeg, knappe Job! Maar je bent dus ook wel lang bezig met hem in slaap krijgen lees ik. Hoe pak je het aan? Hier vooral problemen met het in slaap blijven.. ondanks het inbakeren, white noise en troosten komt ze niet meer in slaap als ze wakker is (na 25-30 min).
M Lies, bij welke leeftijd hebben jullie ook alweer je dochtertje verloren? Het lijkt me zo'n enorm dubbele tijd voor jullie inderdaad!
Tulipaa wat een mooie omschrijving, ik zie helemaal een genietende moeder voor me op een bankje.. mooi! En inderdaad wij hebben ook ooit een medisch traject, miskraam ellende etc gehad en om ons heen ook verschillende spannende en niet goed af gelopen zwangerschappen, we zijn uiteindelijk allemaal geluksvogels met onze kindjes!!
Joyce fijn dat het goed gaat met Mason! Doe je flesvoeding op verzoek of vaste tijden en hoeveelheden?
Hier gaat het ook heel goed!! Magali lijkt echt van de pijn af! Ze zit wel wat verstopt van de medicatie dus was vannacht vanaf 3u erg onrustig en ze is door alles nooit gewend geraakt aan slapen in een bedje dus we hebben nog wel een aardige kluif aan het slapen. Maar ik ben niet meer bij elk huiltje bang dat ze pijn heeft en hoor het nu ook als ze huilt en jengelt omdat ze gewoon moe is. Dus we zijn nog wel moe maar de stress is een stuk minder. Verder is ze echt vrolijker en ligt opeens te lachen op het aankleedkussen ipv huilen! We houden nu geen vaste slaaptijden aan, maar wel de volgorde drinken, verschonen, drinken, even wakker en dan slapen en blijven haar een aantal keer per dag weg leggen. Helaas is het dan wel een uur investeren voor een 20-30 min slapende baby, maar ooit zal dat toch wel beter worden! M'n man heeft vakantie dus we zijn er ook wat meer op uit geweest omdat ze in de draagzak wel lekker zoet is en ze vindt de maxi cosi inmiddels ook prima dus dat maakt de wereld ook wat groter. En vanmorgen mocht ik van 9-12 bijslapen (zonder baby dus gewoon liggend!) en heb daarna een uur in bad gezeten... Happy mama hier dus haha!