Januari '08 stoppers!

Bianca: idd, ben effe niet hier geweest en heb het gevoel dat ik vanalles gemist heb...maar is wel erg prettig om jullie verhalen te lezen.

Maggie: super!! Wat leuk, joh!! Lekker gaan genieten, enne....laat ons idd nog even meegenieten. krijgen we ook een portie extra goede hoop van ;-)

Effe opmerkingetje mbt jong moeder worden (ja, ik loop wat achter de feiten aan): mijn mam was 23 toen ze mij kreeg en  mijn ouders zijn gescheiden toen ik 2 was (heb ik niks van meegekregen, en ze zijn nu gewoon goed bevriend). maar zo wilde ik het dus niet doen (hoewel mam nergens spijt van heeft, ze beschouwt mij nog steeds als het mooiste cadeau in d'r leven). Ik heb even moeten wachten tot ik de juiste partner had gevonden en ben afgelopen zomer voor het eerst mama geworden, ik was toen 37!! Ik had mss wel wat eerder mam willen worden, maar anderzijds heb ik tss mijn 22 en 35 prachtige verre reizen kunnen maken en lekker kunnen genieten. Mijn ouders hebben dat allemaal gedaan toen ik al ietsje ouder was en genieten nu heel erg van de kleinkindjes (ik heb nog een halfzusje die een dochtertje heeft)...het zal dus allemaal wel z'n voors en tegens hebben. Eén ding is gewoon erg belangrijk: wat je ook kiest of wat er ook komt, probeer er altijd van te genieten!!

Zo, alvast fijn weekend (we zijn er niet, dus dat wordt zondagavond weer aanpoten met bijlezen, hihi) en veel succes met het klussen!
Saskia

Maggie, GEFELICITEERD!!! whaaa wat super zeg!! ow ben zo blij voor je!

Weekee, het zal idd een verrassing zijn als ik toch zwanger ben haha
zal leuk zijn als er meer meiden Maggie volgen en ik gun het jullie echt allemaal!

welkom Inge! en het is natuurlijk ook ineens een hele verandering, voor een kindje gaan!   We hebben al een dochter en een paar maanden geleden begon ik over een 2e kindje maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. Tot hij 1,5 week geleden er zelf ineens over begon en ik was zo blij! eindelijk die stomme condooms in de kast laten staan!! haha vond dat echt niks..
nu zitten we dus in spanning, is het weer in 1 keer raak of hebben we toch te laat geklust.. ;)

over de perfecte leeftijd, ik denk dat er geen perfecte leeftijd is. Je moet er gewoon klaar voor zijn. Is dat op je 20ste of op je 40ste, dat maakt niet uit. Tuurlijk heb je voor- en nadelen over vroeg of laat zwanger worden, maar het belangrijkste is dat jij en je partner er klaar voor zijn. Ik zei vroeger altijd al, ik wil graag jong moeder worden. En het liefst voor mijn 25ste. Nou, ik was net 25 geworden haha
Eerder had ook niet gekund, want het kon toen gewoon niet. En hoe moeilijk het ook was om mijn gevoel opzij te zetten, ik vond andere dingen belangrijker (financien, eigen huisje enz).
Ik zit nu ook wel, redden we het wel met 2 kinderen. Ik werk niet en mijn vriend heeft net een vast contract gekregen (gelukkig!). Maar we zien het wel, ik ken genoeg meiden die alleen wonen en 2 kinderen hebben. Die moeten genoeg dingen laten, maar die kinderen zijn heel gelukkig!

Mijn moeder was 21 toen ze mijn broer kreeg, 23 toen ze mijn andere broer kreeg en 25 toen ze mij kreeg. Ook nog erg jong, maar het was geweldig! we deden zoveel met z'n allen.

haha Bianca, ja, het wordt steeds drukker he, ik moet ook echt elke dag kijken want anders houd ik het niet bij!
en spannend, ook voor vliegirl!! ik duim voor een plusje!!

missiebar, nee sorry, ik ben geen roker! maar het lijkt me heel zwaar om zo snel te moeten stoppen of minderen!

ik ga nu even een luier verschonen, mn meissie stinkt haha

He Saskia ik denk idd dat leeftijd er niet toe doet en dat alles een voor en een nadeel heeft en dit voor ons gewoon goed heeft uitgepakt en wij ons er goed bij voelen en voor jullie is het ook vast o.k zo.
 Dames die allemaal gauw(volgens mij maandag) hun NOD hebben ik duim voor je.
en opgelet hier komen ze de glitters.
liefs maggie

Ik heb weekend!! heerlijk helemaal aan toe!!! Ik hoop dat jullie ook allemaal weekend hebben!!!!
Ff een paar daagjes relaxen!! wel lekker, heb weer zoveel last van mijn borsten dat ik er een paar machten slecht van heb geslapen. Soms wordt ik er gek van en waar het aan ligt geen idee. (al twee weken lang en af en toe wat dagen gehad dat het beter ging...)

Ik denk dat het ook iets uitmaakt of je jong of oud moeder wordt, en je hebt ook niet altijd wat te kiezen!! Ik heb mijn man pas 2 jaar geleden leren kennen we zijn nu een jaartje getrouwd en gaan nu dus voor een gezinnetje.... Dus ja dan kan ik er ook niet voor kiezen om jong moeder te worden.... Er zijn zoveel dingen die meespelen, volgens mij moet een ieder gewoon zijn eiegn hart en gevoel volgen en is dat het allerbeste!

En ik rook niet dus daar kan ik weining over meepraten...maar kan me wel voorstellen dat de laatste loodjes moeilijk zijn!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben!!!!
Groetjes Marieke

ik was een roker en ben nu sinds 3 januari gestopt en ik vind het heerlijk, mijn man rookt helaas nog wel.

nu even wat anders, ik zit hier zowat met tranen in mijn ogen, en het spijt me dat ik hier mijn hart lucht maar ik weet niet waar ik er anders mee heen moet, zoals ik al had vertelt hebben wij een paar x geklust zonder cd nu hadden we gister ook wel zin en nu greep hij opeens weer naar de cd's toen ben ik dus geflipt, ik had zoiets wees dan duidelijk zeg niet het een en doe dan het ander, dus toen is e niks meer van gekomen, dus ik denk dat het   nog wel even duurt tenzij he natuurlijk gelukt is he de laatste keer, maar ik denk van niet en op deze manier hoeft het voor mij ook niet meer, sorry dat ik het zo zeg maar ik wil niet zwanger zijn als hij er niks van moet weten.
ik hoop da ik hier niemand mee voor het hoofd stoot want het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen, ik heb het er gewoon best wel moeilijk mee, en ik weet niet zo goed wat ik nu moet.

ik wens iedereen die maandag hun nod heeft heel veel succes en ik ga proberen iets minder op dit forum te kijken aangezien het er niet beter van wordt voor iedereen heel veel succes met klussen

XxX

@Vliegirl: he wat vervelend van je borsten zeg. Mocht het nou echt te gek worden zou ik gewoon even naar de ha gaan...kan geen kwaad toch?

@ han: he meid wat vervelend. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van : van mij hoeft het niet meer. Ik denk dat je echt met hem moet gaan praten...al is het de honderdste keer... maar je moet van elkaar precies weten hoe je erover denkt en hoe je de toekomst ziet. Als hij er nu niet klaar voor is, dan moet je dat aan de ene kant accepteren...maar dan moet hij wel duidelijk zijn....en volgens mij is hij dat nu nog niet. Je kunt dat van hem vragen hoor.... Ik denk dat hij gewoon een beetje nerveus is, vader worden is niet niks, het gaat je leven drastisch veranderen. Misschien moet hij nog even wennen aan het idee?

Zoals ik al zei, het beste kun je gewoon nog met hem praten. Vraag hem naar zijn gevoelens hierbij en wat hij nu wil en maak hem ook duidelijk dat jij dit toch echt wel heel graag wilt.

Succes meid en probeer dit weekend wat te rusten. *knuffel*

@vlieggirl, ja spannend hoor dat we maandag onze NOD hebben.
Ik hoop dat we allebei positief de dag doorkomen.
Wanneer ga je testen??

Ik had vanmiddag trouwens een zere rug. Dat heb ik ook altijd als ik BIJNA of helemaal ongesteld ben, maar tot zover nog geen ongesteldheid gezien.
Dus ik hoop maar dat het komt doordat ik teveel verkeerd heb gestaan of iets dergelijks.

@maggie, ben je al weer gewend aan het feit dat je zwanger bent?

Ik ga met spanning het weekend in.
En dan vier ik ook zondag nog mijn verjaardag van maandag.
Dat is wel lekker heb ik wat afleiding.

Spreek jullie gauw.
Groetjes bianca

Han wat rot voor je!! Heb echt met je te doen!! Toch helemaal goed om hier even je hart te luchten!! Ook daarvoor zijn we hier op het forum!!
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Denk dat een goed gesprek wel belangrijk is en geeft goed je gevoelens aan en wat het met je doet! En geef hem dioe ruimte ook en zoek samen een oplossing!! Hoop zo dat jullie die gauw hebben!! Ik denk aan je!!!!

Ja spannend he bianca!!!! Ik heb het ook!! haha voelde ook mijn rug ach zie je wel wordt gewoon ongi!! maar mn buik trekt ook tot in mijn lies dus ga er maar vanuit dat ik wel ongi wordt! testen ja wil dat eigenlijk niet doen voor volgend weekend. hoop dat als het nodig is dat gaat lukken.
Leuk je verjaardag vieren en dan vliegt die dag voorbij!!

Ik ga naar bed!! Hoogste tijd na wat minder goede nachtjes!!!!
Tot gauw!!

Terug
Bovenaan