Januari '08 stoppers!

hey weekee

ben je nu niet ontzettend zenuwachtig ik weet echt niet of ik zou kunnen wachten met testen, maar ja het is natuurlijk wel beter om te wachten, in welke ronde zit jij nu ook alweer? gr. Han

Ja, ik ben wel erg zenuwachtig. Maar ik kan best wachten tot 8 februari met testen, MOCHT ik dus niet ongi worden. Misschien komen die  toch...

Ik heb het volgende week alleen ERG druk op het werk dat ik er ook eigenlijk gewoon niet aan toe kom.

Ik zit trouwens in ronde 1. Dus het zou wel heel snel zijn als het nu raak is. Stiekem hoop ik het wel natuurlijk.

Voor jou is het natuurlijk ook ronde 1

Han 83 Bedoel je met stoppen met die hormonen stoppen met de pil?
Ben namelijk zelf ook een paar jaar aan de pil geweest maar had dag en nacht zware hoofdpijnen en nu is   dat een heel stuk minder

wij zitten ronde 1 vierde kindje en heb nu NOD..spannnend

Liefs Maggie

Hoi hoi allemaal,

Zijn jullie ook lekker weekend aan het vieren?

Hier is alles goed.
Ben niet ongi, maar dat zou pas moeten komen op 11 februari.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik last van pukkels op mijn rug en vergeetachtigheid.
Ook nu heb ik sinds vandaag last van een maanlandschap op mijn rug.
En vandaag vergat ik heel veel.
Zoals geld nadat ik had gepint.
Ik liet het achter bij het pinautomaat.

Ik hoop dat het goed afloopt.

Groetjes Bianca

Ha ha Bianca , had ook zoiets vandaag na het eerste kopje koffie wou ik er nog een maar kon de pads niet vinden   vond ze in de koelkast..

liefs Maggie

hahahahaha geweldig.

Trouwens Alraco, jij hebt minder hoofdpijn? Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil juis meet hoofdpijn. pfff.

Fijn weekend allemaal!

ja ik ben gestopt met de pil na ja eigenlijk heb ik mijn implanon laten verwijderen en dat bevalt me heel goed, heb meer zin aan sex en ben gewoon weer vrolijk terwijl ik anders altijd chagerijnig was, en ik heb geen last meer van lusteloosheid dat alles me tegen stond etc ik voel me heel erg goed het is iedereen aan te raden maar ja als je nog geen kids wil zijn cd's ook niet alles. het verschilt natuurlijk wel per persoon, maar voor mij is het heel goed bevallen, en ja eigenlijk zit ik in ronde 1 maar omdat we er nu nog niet heel serieus mee bezig zijn vind ik het eigenlijk niet mee tellen, zou welstom zijn als ik nou zwanger werd.

het KAN gebeuren hoor, dus houd overal rekening mee ;)

Vraagje he... nu hoor ik altijd van alles over de goede zwanferschapstesten van de Kruidvat, maar...welke is dat?

De ene van 4 euro nog wat (wit doosje met roze lijntjes...2 in een doos) of die van 6 euro nog wat (felroze doosje...1 stuk)?   Ik heb vanmiddag die laatste gekocht maar nu twijfel ik dus. Aan de andere kant... zal wel goed zijn toch?

Terug
Bovenaan