Januari '08 stoppers!

jahoor... zal je net zien. krijg ik zaterdag het bericht dat mijn beste vriendin zwanger is! niet gepland, maar daardoor niet minder welkom. als het nu een beetje opschiet zijn we samen zwanger... dat zou leuk zijn :)

Hallo!!!

Allemaal weer een beetje aan het bijkomen van de paasdagen???
Leuk gehad???
Wij wel lekker rustig . Ook fijn!!!

Nou weing nieuws hier, ga de klusweek in, dus gaan wer ff flink ons best doen!! haha

Nikki ja dat gevoel kan ik me goed voorstellen!!!!!

Petra, ben zo blij voor je!!!! gefeliciteerd!!! Ik heb je glitters gevangen hopelijk werken ze !!!!

Nou ga nog ff wat drinken en dan onder de wol, morgen weer vroeg dag, dan moeten we weer gewoon aan t werk!!

Fijne avond allemaal!!
Marieke

hey meiden,

De iedereen leuke paasdagen gehad?

Nou natuurlijk net zoals elk jaar weer veel te veel vergeten.
Gefeliciteerd simplymei geniet er van he!

En voor de meiden die nog moeten testen aankomende maand,laat de maand maar gauw voorbij gaan.

groetejs en fijne week

Marcella

Hoi hoi iedereen,

Iedereen goede dagen gehad? Wij waren lekker druk. Eerste paasdag gourmetten en tweede paasdag naar familie in bremen. Ach ja het houd je van de straat.
Moeten er nog mensen testen deze week? Ik ben benieuwd, laat het even weten. En anders klusse nog even.

Liefs petra.

Hallo iedereen

Ik heb van die zwangerschapstesten die je vroeger kan testen (ultra frühtest) weet iemand hoeveel dagen eerder ik kan testen?

Heb overigens tabletten gekregen (5 dagen lang), toen naar de gyn geweest, hij zag 2 mooie grote eitjes bij mijn, alleen van een eileider, ander schijnt het niet te doen.
Heeft hij gerekend en toen moest ik de volgende dag (donderdag 20.03) mezelf een spuitje geven in mijn buik en dan do, vr, sa, klussen en dan benieuwd of het lukt.

Hij zei ook al het hoeft niet in een keer te lukken. Ik krijg geen eisprong uit mezelf.
Hij zei als het lukt heb ik grote kans op een tweeling...?!

Tis afwachten.

Weet iemand antwoord op mij vraag?

Bedankt.

Iedereen succes

horbi spannend he!!!
wel opgelucht na je bezoek aan de gyn???
Staat hetniet op e test vanaf wanneer je ze kan gebruiken?? Ik heb hier pas zo'n site gezien met van die testen en die kon je 4-6 dagen vor je nod gebruiken??
Misschien met die ook???
Spannend he!! ik hoop dat het gaat lukken!!
Hou ons op de hoogte!!
groetjes!!

Hallo

Vliegirl
Opgelucht bij de gyn, in principe wel, omdat hij zei dat ik twee mooie grote eitjes had, maar tis vervelend dat je niet uit jezelf een eisprong kan krijgen. Dat had ik niet verwacht.

Het was ook een beetje akelig om jezelf een spuitje te zetten, zeg ik tegen mijn verloofde (we gaan 18 juli trouwen) doe jij dat maar, dat spuitje zetten bij mij. Hij ooh nee dat kan ik niet!! Nee ik wel soms.. smile

Aan zijn moeder gevraagd die wilde het ook niet, die zeiden wacht maar tot de vader van mijn verloofde komt, die doet dat wel...ja met geweld...
dus heb ik het maar gedaan, met moeite..Want je ziet de naald en die moet je in mijn huid steken, apart. Maar tis gedaan.

Op de verpakking staat het niet, want ik heb het op ebay.ch gekocht. Jeetje dat scheelt echt heeeel erg veel. Voor een habbekrats heb ik het gekocht.

Succes

Hallo allemaal,

Ik ben Sterre 31jaar en ben ook in januari gestopt. Heb nu 2 x een cyclus gehad van 33 dagen, terwijl ik vóór de pil tot op de dag 28 dagen had. Dus 2 maanden achter elkaar dacht ik dat ik zwanger was. Pijnlijke borsten en tepels, meer eczeem dan normaal, okk in gezicht dit keer,... helaas... op naar ronde 3.

Ik had verleden week de dag voor dat ik ongesteld werd, 's nachts vreselijke krampen bven schaambeen. Ben ervoor naar de huisarts geweest, deed erg veel pijn. Kon echter niks ontdekken. Kon ook een zeer vroege miskraam zijn???? Nu 1 week later is het nog niet rustig in mijn buik?? Zou dit toch te maken hebben met ontpillen?

Ben er erg veel mee bezig...terwijl dat eigenlijk niet goed is. Maar ik wil het zo graag!!!!!!! Ben al van november foliumzuur aan het slikken en sinds vandaag ook Teunisbloem olie. Dit laatste brengt de hormoonhuishouding in balans. Ik hoor veel mensen die dat slikken die dan meteen zwanger worden?? Nou dan hoop ik dat het ronde 3 raak is!!!!!!!!!!!

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die er zoveel mee bezig is. Je staat ermee op en je gaat ermee naar bed....

Eens kijken hoe de glitters deze maand ervoor staan.

Ga ik uit van een cyclus van 33 dagen dan is mijn NOD 21 april ..bah lang wachten!!!!!!!!!!

Gr. Sterre

Terug
Bovenaan