Januari uitgerekend!!

Hoi allemaal,

@tara, ik hoop ook dat het snel over is die misselijkheid, voor de klas staan is zo niet echt een pretje. Nog een week of 5 en dan zijn de lessen voorbij, dus dat scheelt weer.
Ik heb trouwens ondanks dat de kilo's eraf vliegen ook wel al een opgezette buik. Vorig jaar liep ik met een week of 10/12 al in een zwangerschapsbroek, dus ben benieuwd hoe snel het nu gaat.

@miss dreamer, Ze willen alleen dat je mentor word als je het hele jaar mentor kan zijn. Dit jaar was ik dus ook geen mentor omdat ik van augustus t/m de kerst verlof had. Aangezien ik deze keer vanaf januari 2010-de zomervakantie vrij neem zal het feest nu ook wel niet doorgaan ;) Ik wil zo lang vrij omdat de borstvoeding dankzij mn werk helemaal de mist in is gegaan na mn verlof. Heb uiteindelijk met 6 maanden moeten stoppen omdat ze me geen tijd&ruimte gaven om te kolven. Dat moest ik maar in mn kleine pauze doen van 15 minuten ;) Dat wil ik deze keer voorkomen. Dus neem ik waarschijnlijk na mn zw verlof al ouderschaps verlof op.

Erg he dat ik er al zo over nadenk ;) maar dat komt omdat me nog zo vers in t geheugen staat hoe het dit jaar is gelopen met verlof en alles dat ik echt al een heel plannetje had bedacht voor als de tweede zou komen.

@ iedereen Hoeveel kinderen hebben jullie allemaal al?? en vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij de eerste controle bij de verloskundige al over de bevalling wil hebben. Die is bij jasper zoooo verschrikkelijk verlopen (15 dagen te laat, na 30 uur ploeteren, vacuumpomp, uiteindelijk keizersnede, vergeten de weeen opwekkers uit te zetten toen ik 45 minuten op de ok lag te wachten, dus tot mn ruggenprik persweeen gehad)
Dat was even een korte samenvatting van 20 september. Niet echt een pretje. Als mn kind dan ook weer zo groot is (jasper was ruim 9 pond) zullen ze een geplande keizersnede doen. ze laten me nu hoe dan ook niet langer doorlopen dan tot week 40, dat is me al beloofd.

Zo het is weer een heel lang verhaal geworden. Ik ga doesjen en dan naar mn werk!!

Liefs Jen

Hey hallo

Vandaag mag ik even naar de verloskundige in het ziekenhuis. Heb al een aantal dagen last van echt buikpijn en twijfel of het geen blaasontsteking is. Dus de gyneacoloog even gebeld en die zei ik laat de verloskundige hier even kijken. Dus vandaag om 9:20 uur mag ik naar de verloskundige in het ziekenhuis. 25 Mei blijft gewoon staan bij de gyneacoloog maar nu kijken ze ff ook omdat ik een spastische darm heb dus daar kan het ook wat mee re maken hebben. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Als ik er vanavond weer ben meld ik het wel.

groetjes

Nou gisteren manlief erop voorbereid dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, en dat ik een test heb gehaald. Hij zei niks.... Vroeg wel toen hij terugkwam of ik de test had gedaan. Maar nog niet toen. Heb vanmorgen de test gedaan en zoals ik al verwachte was hij positief. Dussssssssss er komt hier als het allemaal goed gaat een derde kindje bij. Zooooooooo dubbel, ik ben heel blij dat er toch nog een derde komt, ik had er alleen wel heel graag samen voor gekozen. Ben erg benieuwd hoe manlief gaat reageren vanavond.

hoi hoi,

ik heb het aan mijn familie al wel verteld (ouders,broer, zus, oma)en een vriendin van me.. en mn schoon ouders weten er ook van.ik ben namelijk ontzettend slecht in geheimen houden! en ik vond het de vorige keer verschrikkelijk om mn ouders te moeten bellen met de mededeling dat ik zwanger was geweest maar dat het in een miskraam is uitgelopen. ik hoop het natuurlijk niet, maar als het deze keer weer mis zou gaan hoeven we het gelukkig niet met zn 2en te verwerken. en ik kan alle leuke dingen dus ook delen, en ervaring vragen.(vooral mijn oma is erg goede steun)

weet iemand hoe het zit me de waterpokken? ik heb het namelijk nog niet gehad, en nu kwam ik er gisteren achter dat mijn nichtje het heeft, ik vraag me af of dit gevaarlijk is. k heb de dok al wel gebeld,die belt me alst goed is vanmiddag terug,  maar vroeg me af of iemand hier er wat van wist..

vandaag mijn verjaardag! k ben de hele dag alleen thuis, want we vieren het pas van t weekend (vriendlief is over 2 weken jarig.. dus alles in 1 keer) maar dit kleine murmeltje in mn buik is het mooiste kadotje wat ik ooit heb gehad..

liefs shari

Hallo Dames,

Ik vind het ook super spannend allemaal.
Zal vandaag de verloskundige eens bellen om een afspraak te maken.
Maandag ga ik ff langs de huisarts...en de week erop moet ik naar de internist omdat ik een te snelle schildklier werking heb( dus nu met medicatie is hij goed op peil) eens ff zien wat die aardige man gaat zeggen over de medicijnen.
Vanmorgen voelde ik me eerst in de ochtend een beetje misselijk, gisteravond beetje raar gevoel onder in de buik.
Verder voel ik me toppie en ben blij dat ik gewoon aan het werk ben want kan niet anders dan eraan denken..haha!

Hoe voelen jullie je?
En wanneer vertellen jullie het grote nieuws?
Onze familie en 2 goede vriendinnen weten het wel.

Groetjes Melina

Hey allemaal,

Ik ben ook in januari uitgerekend...de 8e
Mijn vriend en ik hebben gisteren een test gedaan en positief.
Eigenlijk was het vrij snel...we zouden anders pas volgende maand voor een kleine gaan, maar de vreugde is er niet minder om..

Ben zo enthousiast...wil het wel van de daken schreeuwen.
We moeten nog een orignele manier vinden om de toekomstige opa's en oma's in te lichten...iemand nog leuke ideeen?

gefeliteerd voor de zwangeren onder ons...

Net gebeld met de verloskundigepraktijk.
24 juni hebben we de eerste afspraak, hun doen altijd met 10 weken ( 15 juni)maar dan zitten we heerlijk met de billen in Turkije.

Hallo,

Wij hebben kleine cadeautjes gekocht voor de opa's en oma's bij prenatal.
Op moederdag konden wij het mooi vertellen, dus gelijk een leuk cadeautje voor ze.
Ik vond gewoon vertellen ook niet zo leuk....en was zo benieuwd naar hun reactie.
Wat waren ze blij

Succes en gefeliciteerd!

quote: zwanger2be reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2009 09:41:13'));

Hey allemaal,

Ik ben ook in januari uitgerekend...de 8e
Mijn vriend en ik hebben gisteren een test gedaan en positief.
Eigenlijk was het vrij snel...we zouden anders pas volgende maand voor een kleine gaan, maar de vreugde is er niet minder om..

Ben zo enthousiast...wil het wel van de daken schreeuwen.
We moeten nog een orignele manier vinden om de toekomstige opa's en oma's in te lichten...iemand nog leuke ideeen?

gefeliteerd voor de zwangeren onder ons...

Terug
Bovenaan