Januari uitgerekend!!

Ik heb ook last van gevoelige borsten, maar geen last van mijn buik.

Ik heb altijd gezegd voordat ik zwanger werd, dat ik wilde weten wat
het wordt. Maar nu ik zwanger ben, wil ik het juist niet weten.

groetjes Sabrina

Floor, dat is balen; ik ben nog nooit misselijk geweest.

Missdreamer, die migraine is echt zwaar vervelend (en dan druk ik me nog zachtjes uit). Ik mag de medicijnen die ik er normaal voor gebruik dan niet nemen. Alleen paracetamol maar dat helpt dan echt helemaal niets. Met als resultaat dat ik 3 nachten en 4 dagen migraine heb gehad. Dat was heftig!!!
Tja wat die flessen voor moeders voor moeders betreft. Het wordt hier niet voor de deur afgeleverd. Je moet die kratten zelf ergens ophalen en ook zelf daarheen brengen. Dus geen last van de buren. Al kunnen ze het natuurlijk wel zien als je ermee naar binnen loopt. Hebben jullie al iets van de consulent gehoord erover? Ik heb nog niets gehoord. Ben ook nog maar 5 weken natuurlijk......

Melina, welkom hier. En natuurlijk ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap!! Zelf ben ik ook de 11e uitgerekend, leuk!

Peetje, tja die maag-darm infectie. Pffff heb eerlijk gezegd geen idee. Anders even navragen bij de vk. Weet wel dat je kindje veel kan hebben. Een zware griep, buikgriep, het kan allemaal geen kwaad voor je ongeboren kindje. Mar als je twijfelt zou ik het gewoon even navragen hoor.

Wij hebben het verder nog aan niemand verteld. Wel vandaag tegen een collega (tevens vriendin). Ik moest er even met iemand over praten. In principe wil ik nu toch even de 1e echo afwachten. Even kijken of ik dat vol ga houden. 1e echo heb ik als ik ruim 7 weken ben. Dan is het evengoed nog pril natuurlijk maar na die echo gaan we het wel zeggen. Bij de 1e hebben we wel ruim 12 weken gewacht met vertellen en ging het daarna toch nog mis. Dus dat heb ik wel afgeleerd.......

Liefs Tara

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

mounty
01-01-2010
18-05
2e

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Jolanda
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
04-01-2010
25-05
4e

Petra
07-01-2010
08-06
1e

Missdreamer
07-01-2010
28-05
2e

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Mamaita
10 01 2010
19 05
1e

meissie1984

10-01-2010

08-06

2e

Tara
11 01 2010
28 05
4e zwangerschap  3e kindje

Melina
11-01-2010

1e

Sjari

12-01-2010

28-05

1e

Sandra
12-01-2010

2e

inge
13 01 2010
16-06

2e

Knutseljuf (jen

15-01-2010

3e (2e was mk)

Met het kamertje ben ik in gedachten nog niet zo bezig. Mijn oudste moet naar zolder, mijn jongste gaat dan naar de kamer waar de oudste (nu nog) slaapt en als dat allemaal geregeld is kan ik beginnen met de babykamer. Maar de spullen hebben we natuurlijk allemaal al. Wil wel wat nieuwe accesoires.

En ook deze keer willen we niet weten wat het wordt. Al wil mijn man het nu wel graag weten. Ik wil het echt niet. En ik vind dat ik het mag zeggen want ik moet al het werk doen ha ha ha ha. Nee hoor, maar ik vind de verrassing juist zo leuk.

Nou, ik duik eindelijk de bank even op en dan naar bed want ohhhhhh wat ben ik moe!!

Groetjes!

Taralientje, dat is echt zwaar kl*te van je migraine.
Ik ben ook erg hoofdpijngevoelig en neem eigenlijk nooit paracetamol, dat helpt dan
toch niet. Moet dan echt plat liggen en dan zakt het wel. Heb het niet vaak hoor, maar wil alleen maar aangeven dat ik met je meeleef.
Is het alleen niet zo dat je, omdat je zwanger bent, minder last hebt van migraine door andere hormonen? Dit heb ik wel eens gehoord...
Ik kreeg trouwens van MvM meteen een bevestigingsmail en na het weekend werd ik meteen gebeld. Ze hebben inderdaad iemand hier in de regio die de flessen ophaalt.
Heb al bedacht dat ik ze gewoon aan het eind van de poort zet, dan staan ze niet zo opvallend voor mijn deur :)
Het kan trouwens ook zijn dat ze nog niet gebeld hebben omdat je 5 weken bent.
Ik ben 6 weken en vanaf die tijd kun je meedoen. Misschien dat het daarmee te maken heeft.

Groetjes, 'Miss Dreamer'

Hoi dames,

Hoe is het hier??

Tara hopen dat je hoofdpijn snel over is!!

@ Missdreamer, ben docente beeldende vorming in amsterdam en ik vertel het nog even niet, denk ook niet dat ze er heel veel rekening mee zullen houden en denk eerlijk gezegd dat ze er redelijk van zullen balen, ben namelijk net vanaf januari terug van verlof en mijn collegatje is ook zwanger en die is nog net niet terug van verlof als ik met verlof ga.

Ik heb ook net 7 weken terug een miskraam gehad, dus ik durf het nog niet helemaal aan om het al meteen te melden, straks gaat het mis en is al het leuke werk al weggegeven, klinkt cru, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.
We krijgen over 2,5 week een echo en daarna zal ik het vertellen. Ze hebben me namelijk vorige maand gevraagd als mentor en ik heb ja gezegd en dat zal dan toch helaas niet door gaan.

Nouja, dit is alles wat ik te melden had, ik gopoi trouwens nog steeds al mn eten eruit, behalve biscuitjes echt zoooooo   balen. probeer op mn werk in de pauzes maar even in mn lokaal te blijven en me voorzichtig aan mn bisquitjes te wagen.

Groetjes Jen

Missdreamer, klopt hoor; later in de zwangerschap heb ik juist helemaal geen last meer van migraine en zelfs geen hoofdpijn. Maar waarschijnlijk is mijn lijf die eerste weken helemaal van slag door die hoeveelheid hormonen. Maar ik weet dat ik het straks 7 maanden niet meer zal hebben. Zelfs als ik bv geef blijft het redelijk weg. Denk dat ik nu dus maar 10 jaar bv ga geven.
En wat betreft die kratten......je kan ze ook bij de buurvrouw voor de deur zetten. Lijkt me inderdaad wel lastig. Wij moeten ze dus gewoon wegbrengen. Dat laat ik mijn man dan wel doen want hij komt nooit bekenden tegen en ik altijd!! Het is namelijk bij de vk voor de deur ha ha ha ha.

Jen, wat vervelend dat je steeds alles eruit gooit joh. Je zal je dan ook wel zo slap als wat voelen? Heb je dan ook helemaal geen honger? Knap lastig hoor! Ik hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren.

Ik ben nu nog maar 5 weken zwanger maar heb 's avonds zo'n enorme opgeblazen buik, echt niet normaal!! Het zullen mijn darmen denk ik wel zijn maar het valt me echt op. Hebben jullie dat ook??

Groetjes Tara

Tara, jij zou je bed induiken...je was moe weet je nog
En JA ik heb ook zo'n opgeblazen gevoel. Voel allemaal krampen..
vreselijk. Heb echt een bolletje en het doet pijn als ik mijn buik in houd.
Zullen de opspelende darmen wel zijn. Die 5 mm van het druifje zullen niet
veel zoden aan de dijk zetten nog, haha...
Haha...ik zie het gezicht van mijn buurvrouw al voor me als ik de kratten bij haar neerzet!
Ook onhandig dat je ze moet brengen...je hebt groot gelijk dat je dat door je man laat doen!

Knutseljuffie, bij ons is het ook een komen en gaan van zwangeren.
Wat leuk dat je mentor wordt. Ach en dat zal dan misschien dit jaar even niet zo zijn, maar als je terug bent kun je hier toch wel mee door? Of is de functie dan al vergeven?
Succes met de pubers en je misselijkheid!

Ik duik mijn bed in!

Terug
Bovenaan