Januari uitgerekend!!

Welkom mvestje,
Jij hoort dus ook tot de januari club mama`s. Leuk hoor er melden zich steeds meer aan. Ik hoop dat we straks een aparte groep kunnen krijgen hier zodat we het over zichtelijk kunnen   houden.

Iedereen verder een leuke koninginnedag gehad? Het is toch wat he wat er in Apeldoorn is gebeurd? Mijn schoonfamilie woont daar dus we hebben gelijk ff gebeld of er niks met hun was.

@mvestje
om op jouw vraag te antwoorden voor de echo. Ik loop nu bij de Gyn. in deze zwangerschap omdat ik voor een poosje terug geopereerd bent. ivm endometriose. Dus ik krijg nu een 8 weken echo. Ik heb zelf de Gyn. gebeld en toen werd er gezegd dat je een echo meteen krijgt. Bij de verloskundige hier krijg je eerst een intake en maken ze kort daarna een afspraak voor een echo. Maar weet niet natuurlijk of je dat gelijk is bij iedere verloskundige.

Hallo allemaal,

Sinds koninginnedag weet ik dat ik zwanger ben!! 3 januari uitgerekend. Het is ons eerste kindje en hebben er lang op gewacht.
Vanaf oktober 2007 loop ik al bij de gynaecoloog ivm PCO (moeilijk rijpende eitjes), nu sinds februari nieuwe medicijnen en na de eerste echte cyclus ZWANGER!!! Ben echt zo blij.

Jullie ook allemaal heel erg gefeliciteerd met de zwangerschap!

groetjes Jo

hoi meiden

ja idd is ons eerste kindje helemaal supper maar dringt hier nog niet echt door hoor haha zo onwerkelijk maar gister was ik misselijk van de pizza dus die hoef ik ook niet meer kaas is gewoon ff niet me ding meer haha ook de deo fles is in de prullenbak beland heb hem maar ingerolen voor een roller die stinkt niet zo.
ben afgelopen woensdag naar de huisarts geweest en die zei ik denk dat je uitgerekend ben rond 30 december en ik heb uitgerekend 3 januari (stond 2 foutje) dus ja wacht maar gewoon de echo of in juni dan weten we het. moet 3 juni naar verloskundige en maandag bellen voor een echo afspraak want ben wel benieuwd hoe onze ukkie eruit ziet hihi hij lijkt nu nog op een cashewnootje haha

@ sabrieneke
heb hierboven denk ik je antwoorden getypt is het voor jou ook de 1e?

@mampo
wat een klachtjes haha mijn borsten doen nog niet zeer tepels nog wat gevoelig dus ja kan nog van geluk spreken en het moe zijn komt bekend voor vroeg naar bed maar ook weer vroeg wakker en niet meer kunnen slapen

@linnwood
hoop dat je snel zekerheid krijgt succes

@ zwanger moedertje
al klachtjes?

@mvestje
ben gewoon naar de huisarts geweest die verwees me door

@jol1980
gefeliciteerd meid na zo'n tijd heb je het echt verdiend geniet ervan

xxx

Goedemorgen allemaal,

@jol1980 en mvestje gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@marijke, dit is ook onze eerste, onwerkelijk is het allemaal he?!

Ik ben blij als ik bij de vk ben geweest, donderdag ga ik een afspraak maken.

Fijne zondag.

groetjes Sabrina

Hallo Allemaal,

@ Marijke_Richard
Ik heb al wel wat klachtjes ja zoals misselijkheid, pijnlijke borsten en een giga vermoeidheid. Verder een verslaving aan wraps.

@ Sabrieneke wanneer mag jij naar de verloskundige?

Hallo allemaal,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben al veel verder dan jullie, ik ben namelijk al 33 weken zwanger van mijn eerste kindje.
En ben 23 juni uitgerekend.
Geniet van jullie zwangerschap, want al lijkt het nog zo ver weg.
Het is zo voorbij die 9 maanden.
Al kijk ik verschrikkelijk uit naar de komst van ons kindje, ik vind het aan de andere kant wel jammer dat de zwangerschap bijna ten einde loopt.
Het gaat zo verschrikkelijke snel.

Groetjes .....

Terug
Bovenaan