Januari uitgerekend!!

@floor1982
Voor ons is het de 2de keer. Maar de eerste keer had mijn man ook het boek van kluun gehad! Zo grappig!!! Heb ik zelf ook gelezen!
Verder hebben we toen van mijn ouders een keimooi boek gehad van de bevruchting tot na de bevalling( zo'n heel beroemd boek met foto's ben ff de naam kwijt maar het is echt gaaf!)
Zo leuk om je in te lezen!!!!!
We zijn ok helemaal blij! Mijn moeder en broer weten het, verder houden we het nog ff stil! Wel moeilijk hoor!

Bedankt voor het maken van de tabel floor!

Ik heb hem maar even gekopieerd en de namen erin gezet.

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 -        
1e

Sabrina
01-01-2010  
-  
1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Er komen steeds meer meiden bij, hebben we nu een mooi overzicht.

Weet iemand na hoeveel weken je de eerste echo krijgt? (12 toch of al eerder) En is het gebruikelijk dat de vader het eerste gesprek bij de vk mee gaat?
Ik ga a.s donderdag een afspraak maken, ben benieuwd wanneer ik kan.

groetjes Sabrina

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 -        
1e

Sabrina
01-01-2010  
-  
1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Leuk zo'n schema! Bij mij is de afspraak VK eigenlijk afspraak in ziekenhuis. Krijg dan ook eerste echo. Dit komt omdat ik al bij een gynaecoloog liep. Waarschijnlijk zal ik daarna wanneer alles goed is worden doorgestuurd naar VK.
Ga nu nog heel even op de bank liggen...pff MOE.

Groetjes Jo

He hallo allemaal,

Wat leuk om te zien dat er al zo veel dames in januari zijn uitgerekend. Iedereen heel erg gefeliciteerd en geniet van alle kwaaltjes :) Ik ben (denk ik) 9 januari uitgerekend van onze tweede. We hebben hier al een klein mannetje van net 1 rondlopen. Ik heb nog geen afspraak staan voor de verloskundige.

Groetjes Willy

quote: Jol1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2009 17:23:46'));

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 -        
1e

Sabrina
01-01-2010  
-  
1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
 04-01-2010
 25-5
 4e

@ Sabrieneke

Ik krijg een 8 weken echo maar dat komt omdat ik bij de Gyneacoloog ben. Normaal bij de VK is het met twaalf weken. Het zou leuk zijn als je je man daarbij meeneemt en ook handig want ze stellen ook vragen wat hem aangaat ivm afwijkingen in de families enzo.

Voor de rest iedereen die ik nog niet gefeliciteerd hebt gefeliciteerd met de zwangerschappen

Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en voor diegenen die nog in onzekerheid zitten, succes!
Ik heb maandag een positieve test gedaan, maar aangezien ik een onregelmatige  cyclus heb ben ik ergens tussen 5 en 11 januari uitgerekend.
Ik heb al een zoontje van 17 maanden.

PS. Ik probeer me aan te melden voor de winter mama hyves maar dit lukt niet, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen.

Groetjes

Ik denk dat ik ook uitgerekend ben in januari. Heb nog geen test gedaan, maar voel me enorm zwanger. Misselijk en heel gevoelige borsten. Ik herken het gevoel van mijn 2 vorige zwangerschappen. Heel erg dubbel durf eigenlijk niet te testen, het is namelijk geen geplande zwangerschap. Ik heb altijd wel een derde gewild maar manlief vind 2 wel genoeg. Ik weet dus niet meer precies wanneer mijn laaste menstruatie is geweest. We zullen zien....

Terug
Bovenaan