Januari uitgerekend!!

@mvestje:
jeetje, ik lees net je berichtje! dit is wel heeeeeel toevallig! Mijn dochter word 16 mei 1 jaar en ik ben 2 januari uitgeteld!!
Hoezo in het zelfde schuitje zitten!!!

Hallo Allemaal!

Iedereen ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb gister ook positief getest! Volgens internet ben ik 11 januari uitgerekent!
Voor mij is het nu alleen heel dubbel. Eind vorig jaar bleek ik na een jaar proberen ook zwanger te zijn, dolblij waren we en we schreeuwden dan ook van de daken dat we zwanger waren!! In december had ik mijn eerste echo en helaas bleek toen dat het kindje gestopt was met groeien na bijna 8 weken. We waren er kapot van, ik koos ervoor om geen curritage te laten doen, maar te wachten todat het los zou komen.
Helaas gebeurde dat niet en begin dit jaar heb ik toen pillen gekregen zodat de weeën opgewekt zouden worden, dit heb ik geweten: 2 nachten lang weeën maar uiteindelijk is het er gelukkig helemaal uitgekomen en hoefde ik niet gecurriteerd te worden (ik was veel te bang dat ze iets zouden beschadigen net nu we tenminste wisten dat we wel vruchtbaar waren). We hadden dus al tegen iedereen verteld dat we zwanger waren (dat wilde ik graag, ik dacht als er dan toch iets gebeurd weet iedereen tenminste waarom ik verdrietig ben) achteraf heb ik daar echt spijt van gehad. Mensen bleven maar vragen hoe het met me ging terwijl ik het juist steeds meer verwerkt had en er op die manier in bleef hangen.

Zo een heel verhaal ;) we zijn nu dolblij dat ik weer zwanger ben, maar ik ben nu zo verschikkelijk bang dat het weer misgaat!

Groetjes Lis

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site en het lijkt mij leuk om met mensen contact te hebben die net als ik in januari zijn uitgerekend. Ik heb net twee testen gedaan en die waren allebei positief. Morgen ga ik de dokter bellen voor het maken van een afspraak.

Groetjes

Hoi allemaal,

er komen steeds meer zwangeren bij, leuk!!!
alle nieuwe gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@lis8, wat een verhaal zeg, fijn dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd!!

Misschien is het leuk om een soort van schema te maken met daarin:
naam, leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekend, afspraak vk.
Zoiets denk ik. Wie kan dit maken? Ik heb het geprobeerd, maar ben hier niet zo handig in.

groetjes Sabrina

@zwangermoedertje: bedankt! Ik vond het gisteren op mn werk wel moeilijk om mn mond te houden, haha

Ik heet trouwens Annemarie, ben 24 jaar (20 mei 25), ik ben voor de eerste keer zwanger en ben volgens internet op 10 januari uitgerekend. Ik heb nog geen afspraak met de verloskundige.

Naam                
Uitgerekend
Afspraak VK
Hoeveelste zwangerschap

Floor        
1 januari 2010
18 mei (intake)
1e

Hoi hoi,

Zoiets? Iedereen die het leuk vindt kan de tabel kopieren en eigen gegevens invullen.
@zwangermoedertje: ik heb geen klachten. Borsten zijn iets gevoelig maar dat verschilt van dag tot dag. Verder helemaal niks, dat maakt me af en toe flink onzeker maar ach, het is nog zo pril ook allemaal dus het kan nog komen.

@mvf1987: Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. Kleine moeite en je maakt er veel vrouwen blij mee!

Wij hebben het nieuws  alleen aan  mijn schoonzus en zwager verteld. Heel leuk was dat. Verder nog niet, ik wil er nog even mee wachten. Als alles goed gaat vertellen we het met 8 weken aan beide ouders en overige broers en zussen. Aan alle vrienden na de echo denk ik (als ik tot die tijd mijn mond kan houden haha)

Zijn jullie al boeken aan het lezen? Ik heb van mijn schoonzusje de 9-maanden agenda gekregen, leuk om van week tot week bij te houden wat er allemaal gebeurt. Mijn vriend 'heeft 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!' van Kluun gekregen. Die heb ik meteen ingepikt, ook voor aanstaande moeders erg leuk!

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Terug
Bovenaan