Januari uitgerekend!!

Hallo,

Ik ben dong, 23 jaar en vandaag 4 wk+ 1 dag zwanger van ons 2de kindje!
We zijn ontzettend blij, en hopen dat alles goed mag blijven gaan.
Volgens de site ben ik 10 jan. uitgerekend!
Groetjes,
Dong

Hallo

@ Friese leeuw voor jouw zijn het dus echte de laatste loodjes bijna. Ook wel lekker hoor dat je dan je wondertje in je armen mag houden.

@ Dong proficiat meid al last van kwaaltjes? Is het je eerste kindje? Welkom in ieder geval bij de club

Ik heb gisteren getest en het was positief!!

Mijn cyclus duurt 41 dagen en ik ben (volgens een calculator op internet) op 10 januari uitgerekend!

Ik heb van tevoren een aantal keren aan  mijn vriend gevraagd of hij het leuk zou vinden als ik zwanger was (hij doet namelijk net of het hem allemaal niks interesseert) en hij zei steeds dat ie het niet wist. Ik was dus heel bang toen ik hem die test liet zien!! Maar hij reageerde echt heeel blij en leuk. pffff wat een opluchting...

Ik loop de hele dag met een glimlach op mn gezicht! Nu maar hopen dat het niet opvalt als ik straks moet werken.

Hey Anne en Mini

Van Harte Gefeliciteerd. En wat leuk dat je vriend er zo op gereageerd heeft ondanks dat het hem eerst niet echt leek te interesseren. Zoiets kan ook houding zijn en zich er even geen raad mee weten. En nu het eenmaal zover is kan het genieten beginnen. Geniet er maar lekker van en als zwangere straal je toch meer zeggen ze dus wat maakt het uit. Welkom bij de club meid!!

Hoi allemaal,

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger!! Ben 1 januari 2010 uitgerekend. Mooi begin van het nieuwe jaar.

Voel me prima, geen kwaaltjes. Alleen mijn borsten zijn iets gevoelig. Maar het wordt niet erger ofzo. Ik ben nog wel vaak erg onzeker en bang want ondanks twee super positieve testen is het zo onwerkelijk.

Afgelopen vrijdag met moeders voor moeders begonnen, leuk hoor; plassen in een maatbeker. Ach ik doe het graag.

Het lijkt me leuk om met andere aanstaande moeders te kletsen over de prille zwangerschap!

@ Jol1980
oops ik heb jouw nog helemaal niet gefeliciteerd zag ik sorry. Ik was je helemaal vergeten te feliciteren. Dus bij deze gefeliciteerd meid en welkom tot de club. Gaat alles goed met je?

@ floor van harte proficiat en het is zeker een mooi begin van het nieuwe jaar als je op de datum zelf mag bevallen. En ook jij welkom bij de mamaclub hoe voel je je verder?

Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties. Het is echt zo ontzettend gaaf!
Klachten; opgezette buik en af en toe rommelende darmen. Erg moe en heel af en toe beetje misselijk. Weinig eetlust en ik heb geen behoefte meer in chocola en koffie. En chocola was iets waar je me voor wakker mocht maken... hihi

En jullie? Ben erg benieuwd.

Heb mijn vriend het boekje van Kluun gegeven "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" Hij heeft het gelijk uitgelezen..Echt een aanrader!!

Ben trouwens 3 januari uitgerekend.

groetjes Jol

Hoi Allemaal,

Momenteel ben ik ruim 5 weken zwanger van ons tweede kindje! Zoals het er nu uitziet ben ik 2 januari uitgeteld! Ik ben zo ontzettend blij!!!Gewoon weer meteen de eerste maand zwanger, net als bij onze oudste dochter!!!
Gisteren is moeders voor moeders geweest en heb ik me weer aangemeld! Zijn er meer vrouwen die hier aan mee doen?
Wanneer gaan jullie het allemaal vertellen? En hoe?
En hoe voelen jullie je?

Liefs van mij

Terug
Bovenaan