januarie stoppers waar zijn jullie?

Bedankt voor je bemoedigende woorden je bent echt een Angel ;)
Is ook zo, maar alle eerste keren zijn moeilijk.
Maar je   laat je toch soms gek maken.
Mijn cyclus is 25 dagen soms 26, dus ik had uitgerekend dat het al zo moest zijn.
Dus raak ik dan meteen in de stress als het niet zo is.
Maar ja, zo'n reken machine neemt natuurlijk het gemiddelde, dus ik wacht rustig af.
Vandaag weer niets, dus morgen maar weer.
 Weet ik ook meteen waarom het tot nu toe nog niet gelukt is. Als we altijd te vroeg geklust hebben....Moet nu wel die van de kruidvat halen , want ben te laat met die Matcare bestellen.
Doe ik als ik weer ongesteld mocht worden.
Ik wens jou wel veel succes, ik duim voor je!!!

Heel veel liefs en bedankt voor je antwoord.

Groetjes Daisy

Hoi Mismuppet hoe is het nou? Heb je al positief getest?Ik hoop het zo voor je? Heb je wel heel ruim van te voren en erna getest? En kun jij je eisprong een beetje voelen?
Ik kan dat namelijk wel en toch gebruik ik ovutesten. Om er zeker van te zijn. Ik voelde mn buik vrijdag al, en zou zo kunnen geloven dat het eisprong was, maar testen waren negatief en zondag pas positief getest. Ook zondag, maandag en vooral gister voelde ik mn buik nog erger. Heel anders als andere keren. Wat ik er mee wil zeggen is dat je zonder testen er toch snel naast kunt zitten ook al voel je je eisprong. En dus op verkeerd tijdstip zou gaan klussen.
Ik heb het probleem dat ik nu al 3 dagen zwaar positief test....ik snap er helemaal niks van....hoe kan dat nou.....we klussen ons helemaal suf, want het betekent dat eisprong nog steeds niet is geweest. Ik ga nu maar eens zoeken op internet.
Nou succes meid!

Liefs

Hoi angelsky,

Het is zo, ik voel mijn eisprong niet. Maar deed altijd die uitrekenmethode op de site van predictor enzo. Wat mij wel op viel was dat ik altijd het dradige slijm pas na DE data kreeg, dus had al wel zo'n vermoeden.
Ik heb cyclus van 25 , dus moest het ongeveer deze week maandag gebeuren.
Maandag niet , gister niet ( weer lichtelijke paniek)
Maar dacht ( als ik het niet verbeeldde ) vandaag een heel licht streepje te zien.
Dus op hoop van zegen dan maar.
Ik hoop dus dat er morgen weer een streep komt, dan hoef ik me geen zorgen te maken dat er geen ei komt.

Nou meid ik hoop het voor jou ook, en ik wil je niet al te blij maken, maar een vriendin van mij had ook dagen achter elkaar een postieve test. Die bleek zwanger te zijn, dus wie weet!!!!
Ik gun het je van harte dan kun je me altijd nog adviseren over de streepjes.

veel liefs en houd me op de hoogte, doe ik dat ook.

Wat goed Mismuppet.....zie je.... het streepje komt vanzelf! Waarschijnlijk ben je steeds te vroeg geweest. Een paar dagen na het draderige slijm is vaak de eisprong! Misschien is het nu wel in 1 keer raak. Dat zou super zijn!
Je zal zien dat ie vandaag alweer beter te zien is.

Ik las inderdaad ook dat sommige mensen zwanger bleken te zijn op het moment dat ze langer een positieve test hadden. Ik begon ook te twijfelen en heb er een zwangerschaptest tegenaan gegooid, maar zoals ik eigenlijk al wel dacht....was ie negatief. Gisterochtend en gisteravond getest en weer allebei zeer positief. Ik zeg tegen mn vriend; wanneer moeten we nou dan klussen,want zoveel dagen achter elkaar komt het zaad ook niet ten goede. Ik bedoel zondag, maandag, dinsdag en zondag was ie al erg positief, de test. Lekker duidelijk allemaal. Nou zegt mn vriend dan testen we morgen heel vroeg voordat ik naar mn werk ga en dan kunnen we alsnog klussen. Dus getest en weer zeer positief. Maar natuurlijk allebei erg moe. Ik denk nou we testen vanavond wel weer, mocht intussen het ei gaan springen die middag dan is het ei nog 12 uur te bevruchten. Nu net weer een test gedaan en nu is het streepje een stukje lichter. Dus mn vriend gesmst dat ie als de donder naar huis moet komen, misschien zijn we dan nog optijd. Het zaad van maandag en dinsdag zal ook nog wel aanwezig zijn, maar ben nu toch bang dat ik het weer gemist heb. Maarja wat moet je ook met zoveel positieve testen, je denkt steeds dit is mn piek en klussen maar, maarja als er 6 positieve testen zijn......dan wordt het toch lastig!

Nou meid laat je weten wanneer je positief test.....ben benieuwd!

Liefs

Nou inderdaad, je ha gelijk. Woensdag een licht streepje en gister een overduidelijke streep.
Vanmorgen en woensdag avond geklust dus op hoop van zegen.
Ik ga zo  weer een keer testen, maar mijn grootste angst is uitgebleven.
Dat er dus geen ei kwam. Alleen daarom ben ik al heel erg blij en weet ik dat we in voor gaande maanden steeds te vroeg hebben geklust.
We kluste dan vanaf dag 8 tot dag 14 maar ja als je op de 16 dag pas een ei hebt dan zijn we iets te vroeg geweest. Dus om die reden is deze maand al geslaagd.

Ja lijkt me inderdaad erg lastig als die testen elke x positef blijven. Had je dat eerder ook??? en het kan natuurlijk ook nog te vroeg zijn om de zwangerschapstest te gebruiken.
Maar ja jullie hebben ( flink) je best gedaan. Dus daar kan het niet aan liggen.
wanneer is je nod???
die van mij ongeveer de 17e.
Spannend.   ik hou het forum in de gaten. en ik duim me helemaal suf voor ons. ( voor jou dus ook)
En ik hoop dat de testen bij jou nu dan negatief worden ( gek om te zeggen eerst hoop je erop en nu weer niet.)

groetjes en hou me op de hoogte.

liefs.

Heel goed mismuppet.....misschien lukt het nu dus wel bij jou. Ja dat is een opluchting als in ieder geval je ovutest al positief is, dat had ik toen ook. Ik was daarom al helemaal blij.

In voorgaande testen had ik altijd 2 dagen een net positieve test en nu dus 6 x. Inmiddels is ie al lichter geworden dus negatief. Een zwangerschapstest is wel te vroeg, maar ik dacht misschien dan van de vorige periode alsnog zwanger, omdat ik toen bloed verloren ben en  arts er toen vanuit ging dat ik een miskraam had gehad....een hele vroege dan wel.  Snap je? Maargoed test is nu negatief dus is alsnog goed. Ik had ergens gelezen dat het bij zoveel positieve testen het ei dan moeite heeft om te springen en er soms een tweede ei klaar wordt gemaakt....mn vriend zei misschien zijn er nu 2 eitjes en krijgen we straks een tweeling haha. Dat zou wat zijn zeg!
Maargoed gisteravond nog flink geklust....en nu duimen maar! Ik duim ook heel hard voor ons en dus ook voor jullie. Dus dan duimen we voor elkaar!
Mijn NOD zou normaal geweest zijn op zondag 16 nov. Maar laatste periode is het verschoven en nu met eisprong al helemaal, dus ik verwacht hem op woensdag 19 of donderdag 20 nov. Spannend!

Nou fijn weekend en ik spreek je snel.

liefs

nou, wie weet spannend allemaal.
Fijn dat ie nu weer negetief wordt en dan maar weer afwachten.
ik heb nu ook inmiddels 3 dagen positief, vandaag volgens mij wat lichter.
wij hebben 2 keer geklust. hoop dat dat genoeg was. want mijn man is onderhand wel uitgeklust... ( ha Ha)
hij was trouw vorige week alweer begonnen met tellen dus dacht dat ik vorig weekend ook al zwanger had kunnen worden. Maar da's weer een leer voor de volgende maand.
Mannen!!!
toen jij de vorige keren zwanger was kon je dat  toen merken??of was het echt aan de hand van een positieve test?
En wat gaat de huisarts nu doen als blijkt dat je zwanger bent??
krijg je dan extra controles? of is het dan ook gewoon weer afwachten?

nou ik duim in ieder geval voor een goede fijn e gezonde prettige zwangerschap!!!!
moet helpen.

groetjes en we lezen elkaar.

hallo meiden daar ben ik weer! ik heb nu ook ovu testen gehaald maar snap het ff niet!!! ik heb een cyclus van 21 dagen   waneer moet ik nouw beginen met de ovu testen ik heb ze van het kruitvat gekocht heb gehoord dat die ook heel goed zijn.wie kan mij helpen? klink ff raar maar ben ff de kluts kwijthahahaha.ik hoop dat ze niet nodig zijn dinsdag is mijn NOD en ik was donderdag avond misenlijk en moest overgeeven alleen toen ik naar bed ging kreeg ik onzettende krampen in mijn buik dit heb ik nog nooit meegemaakt !!! heb nu ook al 2 dagen zeere borsten maar dat zegt niks! heb ik de laaste 3 maanden ook voor dat ik ongi moet worden   zeere borsten maar wie weet!!! ik hoop dat jullie mij kunen helpen met mijn probleempje  groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan