januarie stoppers waar zijn jullie?

Vanmorgen getest en had een licht streepje. Ik durf niet te hard te juichen, we willen maandag eerst nog een keer testen. Ben al wel erg opgewonden. Zou het dan nu echt zo zijn? Oh men kan niet wachten. Hoe is het verder hier?

Liefs

Nou, springkikkertje,
Ik hoop en duim voor je dat het zover mag zijn!!!!!!!
Dan mag jij ons ook allemaal besmetten
Laat het zeker even weten maandag!!!!!

Positief blijven inderdaad, maar dat is lang niet altijd even makkelijk, dat snap ik.
Ik moest al stoppen met pogingen voor we begonnen waren. Dat was een moeilijke tijd.
Nu ben ik er voor mijn gevoel helemaal klaar voor.
Nu zorgen dat het ook zover komt, dat zwanger worden. Dat vind ik ook niet altijd even makkelijk.
Moet je nou gaan temperaturen en de dagen uitrekenen, of laat je het gewoon op je af komen.?????
Deze maand reken ik niets uit, maar ik weet wel dat aan komende week de week DE week is. Ik was eerst erg met de theorie bezig. Om de 2 dagen klussen. Benen in de lucht. Maar het klussen zelf werd er niet leuker op.
Hoe gaan jullie daar mee om?? die hele situatie rondom het klussen??
Of is dat een ongepaste vraag, dan is dat natuurlijk ook niet erg.

Groetjes en fijn weekend
Daisy

Ja dat klussen is soms wat onspontaan als je vruchtbaar bent. Het eerste half jaar hebben we het spontaan gehouden, maar vanaf de laatste maand dus niet meer. We hebben tegen elkaar gezegd dat we echt heel graag een kind willen en er helemaal voor willen gaan. Dus dat betekent KLUSSEN! Zin of geen zin....gewoon doen en dan is het toch wel weer lekker en leuk, niet dan! Weet je als je het niet doet is er weer een maand voorbij, dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd. Natuurlijk voelt het als verplicht vrijen, maar ja dat is dan niet anders. En ja inderdaad met de benen omhoog! Het is wel weer lachen.
Sommige mensen zeggen dat het spontaan moet blijven bla bla bla....dat is leuk gezegd, maar als het niet wil lukken dan zul je toch meer met beleid moeten vrijen!

Nou heel veel succes en ik laat snel wat weten.

groetjes

Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt hele dikke duidelijke plus in het venster van de test. Al voor het controle streepje er helemaal was, stond het plusteken er al!
Oh ik ben zo ontzettend blij!!!!!
Er spookt vanalles door mijn hoofd....wat er allemaal moet gaan gebeuren...en wanneer vertellen we het? etc. Maar voorlopig rustig genieten en beseffen dat we zwanger zijn. En de komende onzekere weken doorkomen en hopen dat het niet fout gaat. Maar daar ga ik natuurlijk helemaal niet van uit!
Morgen maar de dokter bellen en dan zien we wel hoe het verder gaat! Maar het is zo onwerkelijk dat er een levend wezentje in je buik zit. Ook al is het nu nog maar 2 mm groot ofzo. Ik ben vandaag dan precies 5 weken zwanger.

Ik wens iedereen enorm veel geluk en hopelijk testen jullie ook snel positief! Ik blijf zeker veel meelezen hier om jullie ook af en toe een hart onder de riem te steken. En ik blijf natuurlijk voor iedereen duimen!!!!!!! Zet hem op dames!

Liefs Angel

he meide
ik ben rielle ik zat ook bij de jan stoppers maar heb maar heel even
met jullie mee gekleds
ik was nieuw schierig naar de jan stoppers dus ben even gaan gluren
ik ben zelf   31 jan gestopt 1 maart zwanger.. ben nu 24 weken zwanger..!!!
maar voor alle meide ik hoop dat jullie snel zwanger zijn..!!
xxx

Nou wat ontzettend super voor je!!!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!
Nu mag jij inderdaad voor ons duimen.

Bedankt voor jou klus verhalen. Ik dacht namelijk dat ik de eerste was, die daar soms mee zat.
Hopelijk is het besmettelijk!!!

Wij klussen deze week, mijn man is er erg fanatiek in deze week, dus wie weet!!!!

Groetjes en liefs van mij

wauw angel wat super gefeliciteerd!!! was je gevoel toch goed dus
tjee ff een weekje geen tijd gehad om te kijken hier sorry hiervoor
maar oh meid wat fantastisch voor je!!!

en voor de rest van de meiden ik hoop dat angel genoeg glitter heeft voor ons allemaal!!!

ik ben nu begonnen met ovulatie testen maar heb nog geen positief resultaat gehad
volgens mijn eigen berekening moet dat vandaag zijn dus ik ga nog even door met testen misschien is mijn ei wel altijd laat ofzo!!!
ik hoop dat het gaat werken eigenlijk wilde ik het ook spontaan maar ik hoop zo toch iets doelbewuster te kunnen klussen!!!

nou angel geniet van alles wat komen gaat en hou je ons een beetje op de hoogte hoe het met je gaat??

liefs

Hoi lieve meiden...........bedankt voor de lieve berichtjes. Ik zal jullie allemaal besmetten goed?! En ik heb zeker genoeg glitters voor jullie allemaal!

Succes met klussen he Marjootje! En dan weet ik zeker dat jij ook snel positief zal testen! Net als de rest natuurlijk. Blijf vertrouwen hebben. Ik kan dat nu makkelijk zeggen natuurlijk, want dat is super moeilijk. Maar net zoals bij mij komt het bij jullie straks ook.

Ik kom zeker nog met jullie kletsen. Ik houd jullie in de gaten hihi!

Fijne avond

Allemaal voor jullie!

Terug
Bovenaan