januarie stoppers waar zijn jullie?

hoi mismuppet,
wel fijn dat jij dan misschien ook wat meer zekerheid krijgt en natuurlijk duimen we voor je!!!

springkikker,
balen van je man dat maakt het er ook niet makkelijker op als hij net wel zou zijn tijdens jou ovulatie!!!
heel veel succes de 15e!!!

angel,
hoe is het  met jou??
voel je je nog goed??
hoe ver inmiddels??
sorry hoor dat zal ik nog wel vaak vragen maar ik vergeet een hoop!!!

hier ook alles goed nog maar 4,5 week deze week voor het laatst werken ook wel heel raar heb eigenlijk nooit vrij (eigen baas dus dan ga je niet zo snel thuis zitten)
maar ook wel lekker dan kan ik de laatste dingen gaan doen voor de baby!!
kamertje is bijna af  nog wat kleine dingetjes  
en de baby doet het ook super het groeit goed ze verwachten dat het zo;n 7 pond word dus een lekkere gemiddelde baby!!!

nou meiden succes weer!!!

He wat fijn om van iedereen weer wat te horen!

Springkikkertje dat gaat helemaal goed komen die dag, ik weet het zeker! We zullen aan je denken.

Mismuppet, dat is weer lang geleden. Lijkt me verstandig dat jullie ook een bezoekje aan de huisarts brengen idd, vooral met zo'n verleden! Wij duimen ook nog zeker steeds voor jou.

Jeetje Marjootje........nu wordt het echt spannend zeg. Ik weet nog dat je zei; ik moet nog 12 weken en nu nog maar 4! Wauw, echt leuk.
Ik ben nu bijna 25 weken, dus dat gaat ook al hard. Mijn buik groeit echt enorm hard, niet normaal gewoon! Het verbaast iedereen dat ik nog 3 maanden moet. Tja ach als alles maar goed is met de kleine en dat is zo. Ik geniet van zijn getrappel, heerlijk. Verder voel ik me super goed. We genieten gewoon lekker en de tijd vliegt dus voor je het weet, hoef ik ook nog maar 4 weken.  Ik heb er al wel heel veel zin in, maar dat heb ik al vanaf het begin.

Nou meiden succes allemaal! En laat wat weten als jullie iets weten, oke.
Doei doei

hallo meiden fijne paasdagen alvast wat leuk om te lezen dat met onze zwangeren alles goed gaat!  missmuppet: ben al bij de gyn geweest? of heb je al een afspraak?    ik zal voor jullie duimen  groetjes xxxjes springkikkertje  

Nou de zwangeren gaan in ieder goed, da's goed om te horen.
Om even op jou in te gaan springkikker.
We gaan eind deze maand naar de huisarts. De huisarts en ik hebben al vaker over mijn kinderwens gesproken ( kom daar regelmatig voor mijn burn out)
Deze stelde voor mijn man te laten testen omdat hij vroeger geopereerd is aan zijn apparaat. Het zou kunnen dat de zaad activiteit niet goed is. Als daar de uitslag van binnen is wil ze pas met mij beginnen.
Mijn man wilde niet want het kwam allemaal wel volgens hem, maar op de klus momenten had hij steeds vaker geen zin. Hierdoor raakte ik steeds dieper in de put. Want niet klussen is geen baby natuurlijk. Na onze vorige klusweek is hij dus eindelijk overstag gegaan. Ik heb er nu weer moed in. En we hebben het ook weer leuker samen. Ik hoop dat we niet op lange wachtlijsten komen te staan ofzo. Maar dat zie ik dan wel.
Het is wel spannend allemaal en meteen ook teleurstellend, omdat je altijd hoopt dat je niet naar ziekenhuizen ofzo moet. Dat gevoel ken je wel.
En vooral omdat mensen om me heen allemaal in 2, 3 hoogstens 4 ronden zwanger raken.
Je hoort van me en ik duim nog steeds voor jullie allemaal, op een goed aflopende zwangerschap en op 2 kersverse zwangerschappen.

liefs van mij

hallo meiden daar ben ik weer! ben vandaag weer bij de gyn geweest en mijn progesteron hormoon was te laag volgens deze bloedtesten! nu moet ik vrijdag weer voor een inwendige echo ze gaan weer mijn cyclus volgen! dus maar weer ff op de tandjes bijten verde moet ik aan het begin van mijn volgende cyclus een baarmoeder foto laten maken en gaan ze mijn eileilders doorspoelen de gyn zei dat het best wel een gevoelige onderzoek kan zijn dus ik heb ook meteen pijnstillers gehad die ik 1 urr voor de ingreep moet slikken pff ik zie er wel tegenop  maar gelukkig duut dat nog ff voor dat het zover is ben namenlijk net ongi gew. missmupped: fijn dat je man ook de onderzoeken laat doen! zo kunnen jullie verder! en laat de moed niet zakken!! als er iets is kun je altijd bij ons terecht groetjes xxxjes springkikkertje

ha meiden

springkikkertje hoe is het vrijdag gegaan ben je iets wijzer geworden??

mismuppet ook succes he met alles!!!

hier gaat alles nog steeds goed wl heel erg last van mijn bekken waardoor ik slecht slaap en niet veel kan bewegen maar goed niks aan te doen!!!
met de kleine gaat alles super dus ik mag niet klagen!!
nog maar 3 weken het gaat echt zo hard ik kan het nog steeds niet geloven!!!

groetjes marjootje

he marjootje ff denken hoe het er nu voor staat ben iets wijzer nu : mijn hormoon gehalte is te laag , daar wil de gyn iets aan doen maar nu zijn ze weer mijn cyclus aan het volgen voor de zekerheid om te kijken waneer ik mijn ei heb. ben afgeloopen maandag naar de gyn gew en moet morgen(donderdag) weer dan moet ik wachten tot dat ik ongi wordt en moet ik een baarmoederfoto laten maken en dan gaan zij mijn eileiders doorspoelen  heb al tabletjes gehad voor de pijn ze zeggen dat het best gevoelig kan zijn! oh ja ze hebben ook weer bloed geprikt een naar het lab in rotterdam gestuurd om te kijken waneer ik ong in de overgang zal komen.(dit doen zij omdat ik een korte cyclus heb en ik vanaf mijn 9 jaar al ongi ben dan heb je de kan om heel vroeg in de overgang te komen!) die uitslag krijgen wij ik den ik over 1 a 2 weken verder weet ik nog niks ik hoop nu dat ik snel ongi wordt en onderhand niet ziekenhuis in en uit moet wordt er een beetje gek van hahaha als ik meer nieuws heb laat ik het jullie weten groetjes springkikkertje

jemig meis wat een gedoe maar je bent in goede handen bij mensen die er verstand van hebben dus dat lijkt me wel super fijn!!!

heel veel succes met alles!!!

liefs

Terug
Bovenaan