JG-forumgeschiedenis

A

Anoniem

Guest
Hoe zijn jullie hier terecht gekomen?

Ik in 2005 met vragen over mijn ovulatie toen ik zwanger probeerde te worden...
Eerst het zwanger-worden-forum, toen het oktober-2006-forum en nu hier.

Leuk hè, ik “ken” sommigen van jullie al best lang!

hoi,
ik ben hier terecht gekomen door een vriendin...
dus toen ik 3mnd zwanger was,begon ik al met lezen op het aug forum,
toen ik 5 mnd zwanger was heb ik me aangemeld en ben ik mee gaan praten,
niet zo actief,maar liet toch zeker wel 1x per week een berichtje achter..
en nu zitten we er nog steeds op..
heb wel heel veel aan alle info gehad in me zwangerschap,en nu nog..
x char mv jayden 18-08

ik ben hier opgekomen toen ik al zwanger was.
met de eerste heb je toch een aantal vragen dus ben ik gaan zoeken op internet en kwam op deze site terrecht, zag dat er een forum was en ben eens gaan kijken en mee lezen.
Ik weet niet meer precies hoelang ik zwanger was toen ik begon, denk een maand of 3/4.

Ben begonnen bij de juli2006 moeders en op het laatst overgegaan naar augustus2006, was 31.07 uitgerekend en merel kwam 11 augustus pas.

Ik zat hier al te neuzen toen ik nog niet zwanger was.. Dus zwerf hier al  vanaf het moment dat ik zwanger wilde worden tot nu..
Tijdens mijn zwangerschap heb ik een beetje geschommelt tussen het juli en augustus forum omdat ik de 27e uitgerekend was. Wist dus niet zo goed waar ik "thuis hoorde".   Maar sinds de geboorte van Kay heb ik dus ook gelijk aan de wieg gestaan van het "zomer moeders 2007 forum". Ik hoor dus al bijna bij het meubilair. Het wordt steeds leuker en je "kent" er zo ondertussen al een boel. Ik heb altijd erg veel aan dit forum gehad!! En nog hoor! Heerlijk zo lekker over je kleine te kunnen babbelen en mee te kunnen genieten van jullie moppies..

Jullie zijn daarom helaas voorlopig nog niet van me af!!!
Dus inderdaad Toulouse, al 2 jaar
Whahaha..

Esmé mv Kay

Ik zit vanaf ongeveer maart 2006 bij het JGZ forum, ben begonnen bij de augustus 2006 mama's en ben daarna al heel snel naar het Zomer 2006 forum gegaan, 1 jaar en 4 maanden dus, ben hier dus ook al vastgeroest!

Groetjes, Marieke mv Lyanne 18-08-2006

hoi
ik ben in het begin van mijn zwangerschap begonnen met
lezen en ongeveer sinds een paar maandjes begonnen met
schrijven

ik vers;ond alle info die maar kon vinden en zo ben op dit forum
terecht gekomen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ehh eind 2005 ben ik op jg zwanger begonnen toen ik zwanger was van Mirthe..en toen overgestapt naar het aug mama's 2006 forum.

Terug
Bovenaan