JG-forumgeschiedenis

Ik zit al zo'n 4 jaar op het forum. Al vanaf ik zwanger wilde worden van Merijn en dat was ongeveer in april 2003. Ik heb eerst nog 2 miskramen gehad, dus vandaar dat ik er al wat langer zit. In eerste instantie zat ik op het zwanger-forum, maar destijds kon men nog anoniem reageren op stukjes van anderen, wat vaak tot gigantisch heftige discussies leidde waar met modder werd gegooid naar elkaar. Naar aanleiding van een aantal fikse aanvaringen onderling tussen de gebruikers van het forum en de  daaropvolgende klachten  bij de redactie (het liep soms echt de spuigaten uit, daar was die discussie van  van de week nog niks bij)  hebben ze het dusdanig aangepast dat niemand meer anoniem kon reageren, vandaar dat je nu per se een (nick)name moet hebben die gekoppeld is aan een emailadres.

Toen ik zwanger was zat ik op het februari 2004 forum, naderhand op het april 2004 forum en uiteindelijk op het mei en juni 2004 forum (ik was 1 juni uitgerekend). Na de geboorte van Merijn is het een tijd veel minder geweest, omdat de moeders van met name het mei 2004 forum een eigen kletspagina in het leven hadden geroepen. Toen ik zwanger wilde worden van Siebe ben ik weer actiever geworden op het (augustus)forum, maar uiteindelijk werd Siebe in juli al geboren. Na de geboorte dus beland op het zomer 2006 forum en het bevalt me best goed hier, hahahaha.

Ik hoop dat ik nog veel met jullie mag kletsen en dat ik nog vaak steun mag ondervinden van jullie, want het voelt soms als een warme deken!!

Fonske

hoi
ff denken..
ik wou zwanger worden en toen was ik aan het surfen.
zo kwam ik er achter dat er een forum was over zwanger worden.
dat leek me wel interssant want niemand wist er bijna van en voor mezelf was ook alles nieuw.
een tijdje heb ik meegelezen en toen ben ik zelf meegaan doen.
Ik plaatste avontoe een berichtje...ja ik was die van "een vaag streepje wat zegt dat"'
kreeg ik allemaal hetzelfde antwoordt.."een streepje is een streepje" hahhahha
weet ik nog goed.
ik was van korte duur op dat forum want al gauw was ik zwanger.
ik kwam er achter dat er een septemberforum was(werdt Mila verwacht)..nou toen ben ik daar gaan forummen.ik weet nog dat   de tijd rondt alle uitrekenddatum,s zo spannend waren.iedereen leefde met elkaar mee,ik vondt het heerlijk.
toen Mila geboren werdt nog een tijdje op dat forum en toen dat een beetje uitstierf en ik het hier leuk begon te vinden kwam ik hier.
het is wel wat grootschaliger maar toch gezellig.
ik wil even zeggen dat ik heel veel aan jullie allemaal heb gehad!!super!
xpiewie

Hoi hoi,

Toen ik zwanger was van ons Nouk,was ik veel te vinden op het zwangerforum van oktober 2005.Toen werd ik zwanger van ons Tess las ik mee op het zwangerforum van september 2006.Heel af en toe reageerde ik weleens.Toen ben ik hier terecht gekomen en vind het beregezellig hier,net wat Fonske zegt:Een warme deken.Ik hoop dat we het nog lang vol zullen houden.

Liefs Kitty en Tess

Hey,

Ik heb mezelf in december 2005 aangemeld. Daarvoor las ik een aantal weken mee.  In januari bleek ik zwanger en was 20 september uitgerekent. Later is dat bijgesteld naar de 27e. Skitje, piewie, en nog een paar van het september-forum "ken" ik dus al wat langer (Ik schreef eerst onder de naam Neeltje83). Helaas besloot Dean wat langer te blijven zitten en is pas op 5 oktober geboren. Ik schipperde op het laatst dus een beetje tussen september en oktober. Toen alle kindjes van het septemberforum geboren waren bleef het lange tijd stil. Het najaarforum vond ik saai, nu wordt er wat actiever geschreven, maar de meeste ken ik niet. Dat voelde een beetje vreemd en daarom schrijf ik sinds een paar maanden bij de zomermama's (ook al hoor ik daar officieel niet bij). Ik vind het echt supergezellig in informatief. Ik ga dus niet meer weg...

Groetjes,
Nelly.

Toen ik zwanger was, net geloof ik 2 dagen na de test haha ben ik op het september forum gekomen.
En na de bevalling al snel naar hier overgestapt
En inderdaad Piewie wat was dat spannend hé rond de uitgerekende datum's.
Ik weet nog goed dat ik 's avonds de 12de sept een bericht plaatste dat ik bevallen was en bijna iedereen schreef; we dachten al zoiets want je was er niet hahaha
Heerlijk als iedereen zo met elkaar mee leeft.

En inderdaad Nelly, neeltje83 klinkt veel bekender van voorheen als nelly of mama dean hihihi

Trouwens weten jullie de echte naam van piewie al?? Of mag die niet bekend worden piewie?

Terug
Bovenaan