A
Anoniem
Guest
Ik zit al zo'n 4 jaar op het forum. Al vanaf ik zwanger wilde worden van Merijn en dat was ongeveer in april 2003. Ik heb eerst nog 2 miskramen gehad, dus vandaar dat ik er al wat langer zit. In eerste instantie zat ik op het zwanger-forum, maar destijds kon men nog anoniem reageren op stukjes van anderen, wat vaak tot gigantisch heftige discussies leidde waar met modder werd gegooid naar elkaar. Naar aanleiding van een aantal fikse aanvaringen onderling tussen de gebruikers van het forum en de daaropvolgende klachten bij de redactie (het liep soms echt de spuigaten uit, daar was die discussie van van de week nog niks bij) hebben ze het dusdanig aangepast dat niemand meer anoniem kon reageren, vandaar dat je nu per se een (nick)name moet hebben die gekoppeld is aan een emailadres.
Toen ik zwanger was zat ik op het februari 2004 forum, naderhand op het april 2004 forum en uiteindelijk op het mei en juni 2004 forum (ik was 1 juni uitgerekend). Na de geboorte van Merijn is het een tijd veel minder geweest, omdat de moeders van met name het mei 2004 forum een eigen kletspagina in het leven hadden geroepen. Toen ik zwanger wilde worden van Siebe ben ik weer actiever geworden op het (augustus)forum, maar uiteindelijk werd Siebe in juli al geboren. Na de geboorte dus beland op het zomer 2006 forum en het bevalt me best goed hier, hahahaha.
Ik hoop dat ik nog veel met jullie mag kletsen en dat ik nog vaak steun mag ondervinden van jullie, want het voelt soms als een warme deken!!
Fonske
Toen ik zwanger was zat ik op het februari 2004 forum, naderhand op het april 2004 forum en uiteindelijk op het mei en juni 2004 forum (ik was 1 juni uitgerekend). Na de geboorte van Merijn is het een tijd veel minder geweest, omdat de moeders van met name het mei 2004 forum een eigen kletspagina in het leven hadden geroepen. Toen ik zwanger wilde worden van Siebe ben ik weer actiever geworden op het (augustus)forum, maar uiteindelijk werd Siebe in juli al geboren. Na de geboorte dus beland op het zomer 2006 forum en het bevalt me best goed hier, hahahaha.
Ik hoop dat ik nog veel met jullie mag kletsen en dat ik nog vaak steun mag ondervinden van jullie, want het voelt soms als een warme deken!!
Fonske