JG-forumgeschiedenis

Die vind ik leuk!
Ik ben begonnen op het "zwanger worden" forum en heb daar bijna een jaar meegekletst. Daar heb ik al een aantal vriendinnen opgedaan en gek genoeg ging een aantal daarvan ook gezellig met me mee naar het zwanger zijn forum. Sja en daarna ben ik dus hier terecht gekomen. Ik zit echt wel een beetje aan deze site vastgeplakt....Al met al ben ik er dan ook al ehhh 2,5 jaar bij......

Liefs Annet

Ik ben begonnen bij de juli2006 mama's hoe ver ik toen was ppffffff ik zou het niet meer weten. Nog met een aantal even een msn group gezeten opgericht door mama26...En tja toen delano geboren was even verder neuzen en toen bij de zomermamas terecht gekomen waar toen niemand nog schreef hahaha, was toen erg rustig kun je je nu bijna niet meer voorstellen

Ik ben hier terechtgekomen na de geboorte van Bram. Ik heb een abonnement op Ouders van Nu en via de site van ouders ben ik hier terecht gekomen. Eerst onder het mom van: " Dat is toch niks voor mij". Maar ondertussen wel elke dag even kijken. En zoals menigeen al zei: HET IS VERSLAVEND!!!!

mm, mijn jg verleden gaat ook wel even terug. Eerst op het zwanger worden forum in het  voorjaar 2004, was toen al even bezig. Toen naar als zwanger worden langer duurt.
In 2005 werd ik zwanger door ivf en ben ik naar het juni 2006 forum gegaan.
Daarna ben ik spontaan zwanger geworden en zit ik nu op het september 2007 forum en natuurlijk hier!!!

gr
Marielle

Ik ben ook begonnen op het zwanger worden forum, dat was in okt 2005, kwam toen in dec 2005  terecht op het aug 2006 moeders  forum en nu dan hier.

Leuk topic hoor!!!

Hallo, ik ben hier denk ik nog maar het kortste aanwezig.. ik heb al wel heel vaak op het forum zitten neuzen als ik vragen had.. dit had ik als tip van mn buufje, dit zit hier namelijk ook veel tips en ideeen van andere mamma s aftehalen, maar ze reageert/schrijft nooit.. hihi misschien leest ze dit wel! nou ik vind het hier reuze gezellig en babbel dus wel lekker mee. ik heb al veel van jullie geleerd... tips enzo. wat precies weet ik niet meer hoor. maar gewoon leuk dus. elke dag zet ik me pc ff aan om te kijken of er weer leuke nieuwe onderwerpen zijn...
doeidoei.... we schrijven!

Ik zit hier ook al eeuwen
Ben er tercht gekomen vanaf  bij mijn eerstezwangerschap maar dat eindigde in een miskraam.

Ben toen ik van Danique zwanger was op de juli zwangeren forum gekomen.
En ben gelijk na mijn bevalling op zomermoeders gaan schrijven.

Dus zit hier ook al wel een jaar of 2,5 ongeveer.

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan