Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben een beetje gaan lezen na mijn miskramen en toen ik zwanger was op het zwangerforum, sorry, sorry maar ik vond het toen een enorm mutserig gedoe.
Misschien hormonen? Ik had voor mezelf genoeg aan mijn hoofd denk ik.
Na mijn bevalling ben ik actiever mee gaan doen en vind het erg leuk om te lezen wat iedereen meemaakt met de kleintjes.
Ik hoop dus dat het hier nog heel lang zo gezellig blijft.
ik was een beetje aan het surfen toen ik zwanger was van Lior, volgend mij was dat rond september 2004. Ik heb daar mijn beste vriendinnetje aan overgehouden en toen ik zwanger raakte van Milo ben ik meteen teruggekomen Dus eh... al eh... bijna 3 jaar!
Ik ben hier al begonnen toen ik zwanger was van Demi* en Moreno*. Dat was in 2004.
Nadat zij waren overleden heb ik een tijdje "meegedaan" op het verlies/verdriet forum. Daar werd ik (zo mogelijk) nog verdrietiger en ben weer naar het zwanger worden forum gegaan. Daar heb ik ook een tijd rondgesurfd en toen eindelijk weer het zwangerforum!!!!
Terwijl ik zwanger was had ik geen idee dat je ook na de bevalling nog verder kon hier (ik weet het: blont). Daar kwam ik eigenlijk pas achter toen Fabio al een aantal weekjes oud was en het wel errugh stil werd op het augustus forum hihihi.