A
Anoniem
Guest
Ergens in oktober zwanger geworden en al vrij snel aangemeld. Vooral omdat ik al twee vroege miskramen heb gehad en ook nu weer vrij veel last had van bloediingen. Ik kan mijn verhaal kwijt en dat was prettig. Wel bij het zwanger (juli) forum aangemeld en niet bij het miskraamforum want dat was maar een depri boel (als ik iemand voor het hoofd stoot: sorry).
Ik las veel mee op het juli forum en schreef ook, maar eerlijk is eerlijk heel actief was dat formum jammer genoeg niet.
Ik kan me esmee ook helemaal niet herinneren en volgens mij zijn er ook niet veel anderen van het juli formum actief. Na de bevalling (23 juli) werd het steeds stiller en stiller en op een gegeven moment het zomer 2006 forum ontdekt. Sindsdien ben ik verslaafd!
Annemieke
Ik las veel mee op het juli forum en schreef ook, maar eerlijk is eerlijk heel actief was dat formum jammer genoeg niet.
Ik kan me esmee ook helemaal niet herinneren en volgens mij zijn er ook niet veel anderen van het juli formum actief. Na de bevalling (23 juli) werd het steeds stiller en stiller en op een gegeven moment het zomer 2006 forum ontdekt. Sindsdien ben ik verslaafd!
Annemieke