JG-forumgeschiedenis

Ergens in oktober zwanger geworden en al vrij snel aangemeld. Vooral omdat ik al twee vroege miskramen heb gehad en ook nu weer vrij veel last had van bloediingen. Ik kan mijn verhaal kwijt en dat was prettig. Wel bij het zwanger (juli) forum aangemeld en niet bij het miskraamforum want dat was maar een depri boel (als ik iemand voor het hoofd stoot: sorry).

Ik las veel mee op het juli forum en schreef ook, maar eerlijk is eerlijk heel actief was dat formum jammer genoeg niet.

Ik kan me esmee ook helemaal niet herinneren en volgens mij zijn er ook niet veel anderen van het juli formum actief. Na de bevalling (23 juli) werd het steeds stiller en stiller en op een gegeven moment het zomer 2006 forum ontdekt. Sindsdien ben ik verslaafd!

Annemieke

Ook ik zit hier zowat vastgeroest. hihi
Vanaf dat wij zwanger wilde worden ben ik aan het rondneuzen.

Bijna 2,5 jaar denk ik zo.
Ik heb helaas niet altijd evenveel tijd om te reageren maar vind het wel erg leuk en gezellig hier.. Dus voorlopig ben ik nog niet weg..

groetjes pally

Zit hier eigenlijk nog niet zo heel lang..Had ik dit maar eerder gevonden! Wij hebben sinds november 2006 een nieuwe computer (die ouwe was uit de prehistorie) dus toen pas kon ik lekker "surfen". Met het resultaat dat nu bijna iedere dag de computer aanstaat...........

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Toen ik net zwanger was....ging ik vaak surfen...
Hoe groot senna was....wat de ontwikkelingen waren...
En kwam dan ook hier vaak terecht...
Maar me nooit echt aangemeld...
We gingen de kinderkamer maken...waar voorheen de computer stond...
Dus eigenlijk hadden wij een hele poos geen internet...
Totdat we uiteindelijk maar weer is de computers gingen aansluiten..
En kwam ik hier terecht....En vond het eigenlijk wel makkelijk...
Advies vragen....enz...
En nu kom ik hier dus af en toe effe kijken!

In 2004 zwanger van Isa idd rondneuzen. Maar vorig jaar dankzij mijn hoge bloeddruk intensief neuzen en ook wel schrijven. Maar het gekke is ik herken weinig tot geen namen. Van eentje weet ik wel dat zij hier laatst heeft afscheid genomen, tweeling gekregen en zij werkte in de horeca..... haar naam ben ik hopeloos kwijt.

Dat is mijn verhaal, ik had trouwens wel dezelfde nickname vorig jaar. herkennen mensen mijn naam????? ik zat ik de juliforum.

Doeidoei
Renske mv Isa&Meike (12/07/06)

nou jullie hadden het bijna goed dames
het is Natalie !!!!
groetjes piewie
* hey Nelly,neeltje klinkt me heel bekend!

Gek hè, dat sommige nicknames blijven hangen. Na de geboorte van Dean heb ik een andere gekozen, vandaar. Maar hier nog even eentje van Neeltje, hahaha.

Groetjes!

Toen ik zwanger was van Jorick heb ik in 2004 heel veel meegelezen. Had nog een baan van 40 uur en kon op het werk niet reageren en thuis waren we op dat moment in een verbouwing bezig. Na de bevalling ben ik gestopt met lezen en het forum. Maar toen ik in december 2005 erachter kwam dat ik zwanger was van Milan ben ik direct het Forum weer op gaan zoeken en ben ik mee gaan schrijven en lezen in het September forum. Na de bevalling ging ik naar het Zomerforum en af en toe las en reageerde ik nog op het september forum. Tja en zo langzamerhand is het zomerforum een verslaving geworden en kan ik dus echt niet meer zonder....

Jolanda

Terug
Bovenaan