Joehoeeeeeee

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's

Ik zou nog even reageren ...ben vandaag naar de verlos geweest en uhmmm ik ben nog iets langer dan we hadden verwacht   ben 13 weken en 1 dag ..echt hij/zij ging zwaaien naar me zoooo lief en uhmmm hij was zo actief springen en weet ik het allemaal hahaha ben zo gelukkig op dit moment het hartje klopte ook heel goed...
Ik ga nu egt alleen aan mezelf en me kindje denken ...wou het goede nieuws even mededelen..

Groetjes

Wat super! Gefeliciteerd, hoever dacht je dat je was?

gr mama vna MD

Heeee ,

Jaa ik dacht  dat ik 12 weken en 2 dagen was ..en nu ben ik tog een weekje verder ...ik had al zo een voorgevoel maar met mijn termijn bepaling wisten ze echt zeker dat ik toen 6weken en 5 dagen was..Ik dacht OK jullie hebben er verstand van ...en nou zie je maar weer dat IK tog gelijk had ..26 feb was mijn laatste menstruatie ..en zij dachten in maart ook zoiets raars maar goed we zijn eruit ...

Heeel gelukkig 13 wek en 1 dag zwanger ...

Hoe ver ben jij?

Heey Zoraida,

Ik ben ook 13 wk 2 dg zwanger.

En ben 03-12-2007 uitgeteld net als jij.

En hoe gaat het tussen jou en je vriend.

Ik hoop dat het goed en beter is tussen jullie.

Liefs mama van Emir

Ola Mama van Emir..

Van harte gefeliciteerd en wat leuk dat we op dezelfde datum uitgerekent zijn hihihi dacht echt nou kan ik met iemand praten die mij begrijpt!  Hoe is het nu met jou? Nog last van misselijkheid...
Ik niet meer echt alleen heeeel af en toe in de middaguren maar goed hoort erbij en HONGER hahah niet normaal..

About my Husband jaa vanavond blijft hij 1 nachtje logeren en dan gaat ie weer bij zijn vader slapen ..vind het nu gewoon fijn om alleen thuis te zijn en dan heb ik(WIJ) hihi geen stress meer...
Ben tog niet alleen ben met me kind ...

Bij jou gaat alles wel goed? Groetjes

Hallo Zoraida,

Ben blij dat het weer goed is tussen jullie.

Ik heb gelukkig geen last meer van misselijkheid maar heb wel last van maagzuur.

En ik heb het Carpaal Tunnel Syndroom in mijn handen.Had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. ( dat is vocht in de pols, tintelend en erg pijnlijk dat ik er niet van kan slapen).

Ja is wel leuk dat we op de zelfde datum zijn uitgerekend.

Kijke wie het eerst gaat bevallen haha.

Ik slaap meestal om 12-1 uur, want eerder kan ik echt niet slapen.

Let goed op jezelf en je baby.

O ja ben jij marokkaans? Want Zoraida is zover ik het weet een marokkaans naam.

Groetjes Seb mama van Emir

Sowww dat is inderdaad wat minder.....Nou begrijp ik wel waarom je zo laat wakker blijft..
Verder gaat alles wel goed tog? Je hebt al een echo gehad neem ik aan? Zo leuk als je de kleine ziet groeien in je buikie..
Dit is mijn eerste kind en elke afspraak is weer zo spannend..Hoewel ik eerst heel onzeker was en omdat het ook nie zo goed ging met mij en me partner maar nu gaat het veel beter..
Ik ben geen marrokaan het is wel me 2e naam maar ik zelf ben half nl en cabo hihihi jij?

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik ben nog een jonkie 21 jaar...

Zoooo gaan we een wedstrijdje houden ...hahah

Terug
Bovenaan