Joehoeeeeeee

Soooo jij was er dan tog ook wel voor een paar min vroeg bij ..ik geloof best dat dat lekker is met zijn drieeeen slaapie doen ..

Goed dat je man je begrijpt hoor ...neem aan dat hij je dan ook wel verwent met eten maken voor je gelijk profiteren ...HAHAHAH

Uhmm ik heb 2 broertjes 1 van 17 en 1 van 1 jaar en een zusje van 4 jaar...echt leuk hoor als ik daar slaap doe ik meestal de kleintjes douchen echt leuk maaar   soms denk ik ook van ik ben blij als ik weer thuis ben al die drukte om me heen ...Je moet het maar aankunnen en nu ik nog lekker kan rusten ..wil ik dat ook egt doen ..

Me vader laat me kleinste broertje express bij mij als ik lig op de bank ga maar bij je zus zegt ie kan je oefenen zeg ik altijd neee over half jaar doe ik het wel in het echt hahahah ...

Hoeveel zussen en broers heb jij ..?

Ga je nog iets leuks doen vandaag ..? Wens je een fijne dag ga nu even boodschappen doen met me man en dan uhm naar me moeder toe misschien dat ik daar nog even op de compie kom om te reageren ..

Groetjesssssssss  (trouwens kan het nu nog fout gaan onze zwangerschap?)

Hoi Zoraidaatje,

Wij zijn met zijn 8 ten.4 meisjes en 4 jongens, en ik ben de jongste thuis en het meeste verwend hahahaa.

Mijn man kan lekker koken (turks) mmhhh.doet hij ook af en toe.
Maar hij vind dat ik lekker kan koken en wilt dat ik meestal ga koken.

We gaan (als mijn man wakker is) naar de stad even winkelen voor de kinderen.

Ik hoor nog van je,

Doeiiii

Zoooooooooooooooooo dat is ook een groot gezin hihihihhihi  wel goed dat je de jongste bent hahahah
Ik was de oudste en dat is niet zo leuk veeel verantwoordelijkheid...ach ja hoort erbij vond je het niet druk thuis...??

Zijn jullie nog gaan winkelen ..? Leuke dingen gehaald? Ik ben naar mijn moeder geweest me haren gedaan en uhmmmm nagels gelakt hhihihi mezelf lekker verwent ben nu bij me tante dacht ga daar ook maar meteen langs ..
Me vriend is er ook en zometeen lekker naar huis toe .....Had net een half uur geleden echt last van harde buiken zo een raar gevoel voelde me egt opgeblazen ...hahahah   hoe ervaar jij dat..?

Heb een leuke dag gehad een vriendin van me is bevallen jongen is het ..ging allemaal goed dus van de week op kraambezoek ..

Tis een mooie dag geweest vandaag... Spreek je gauw

Hallo Zoraida,

Ik ben er weer.

Sorry ik kon gisteren niet reageren, ik had bezoek gekregen.

mijn moeder 2 zussen en 3 nichtjes en 2 neefjes waren bij ons van 20.30 tot 23.30.

Mijn zus heeft in april een dochtertje erbij gekregen (Esma) die was er ook echt een poepje man.ik wou haar bijna op gaan eten zooo lief is ze.

We zijn gaan winkelen ik mijn man en Emir( en de beeb in mijn buikie!).

Ik heb hydrofielluiers en een boxpakje gekocht voor de beeb,2 zomerpakjes en zomerschoentjes voor Emir.Ik hoef eigenlijk bijna niks te kopen voor de Beeb, want ik heb nog alles van Emir die de beeb kan gebruiken.Als het een meisje wordt dan willen we de babykamer roze lila achtig verven of behangen,en we willen een nieuwe babykamer kopen want die van Emir was van niet goede kwaliteit(de laatjes zijn al stuk).Een nieuwe badsetje en een box moeten we nog kopen(want die had ik van mijn zus geleend)Voor de rest heb ik alles.

Ik heb ook sinds gisteren last van mijn onderbuik, ik weet niet hoe ik het moet beschrijven=kramp en steken heb ik.O jaaa ik heb gisteren bijna de hele dag de beeb gevoeld.De bewegingen zijn veel duidelijker dan de eerste dag.
Toen ik met mijn zussen in drukke gesprek was bewoog ie en ik kon me echt niet concentreren naar me zusse.hahaha.

Het was niet zo druk bij ons thuis, mijn oudste zus ging trouwen toen ik 6 maanden oud was.Zij is nu 39 jaar. en heeft 4 zoons,rafael is 22, David is 19, Kemal is 17 en Seyit is 13.(grote familie hahahaah).

Een broer ging trouwen toen ik 6 was, en twee zussen gingen samen met hun wonen tot ze getrouwd waren.

Dus we waren maar met zijn 4en thuis.

Weet je mijn ouders hebben de kinderen verdeeld.

Ik , mijn oudste zus mijn oudste broer en jongste broer zijn net als mijn vader blank.
En wij zijn zijn kinderen haha

En 2 broers en 2 zussen zijn iets donkerder van kleur en die zijn mijn moeders kinderen hahahh.

Grappig he, mijn ouders maken grapjes met elkaar.

O jaaa, Wil jij weten of je een zoontje of een dochtertje krijgt?

Ikke wel ik ben echt nieuwsgierig wat er in mij groeit.

En wanneer heb jij de 20 weken echo?

Ik moet 26 juli voor de 20 weken echo, ben dan 21 wk 3 dagen zwanger.

Omdat wij op vakantie gaan begin juli voor 3 weekjes heb ik voor later een afspraak gemaakt, want met 20 weken zijn wij op vakantie naar TURKIJEEEEEEE!!!!

Ga jij dit jaar op vakantie?

Hey zoraida we zijn morgen eindelijk 14 weken zwanger!!!!

Groetjes mama van Emir

Ik hoor nog van je

Ik heb echt overdreven met mijn verhaaltje.

Zooo lang hahaha

Liefs Seb

Heeeeee meid

Je hebt dus een leuke gezellige (drukke) avond achter de rug..!! Goed dat je ook lekker bezig blijft tog...Ik ben echt een luiwammes geworden rond 10 uur begin ik al met gapen ...HINT voor me partner..

Nog van harte gefeliciteerd met het dochtertje van je zus ..is ook niet lang geleden  ..

Trouwens wel een lang verhaaltje maar goed dat ben ik gewend en ik vind ook leuk lekker veel kletsen misschien het het een idee om onze email aan elkaar te geven kunnen we lekker kletsen op het internet alleen krijg je wat sneller antwoord..

Ja je kindje is aan het groeien hoor daarom heb je der last van heeel normaal ik dacht eerst dit is niet goed wat ik voel maar is helemaal niets aan de hand ...harde buiken zijn ook goed ofzoiets ..wat k heb begrepen maar ik ga donderdag naar de verloskundige gaat ze bloedprikken en hartje luisteren want ik moet van de 1 naar de ander maar tegenwoordig is dat normaal ofzo..Zal allemaal wel...Als alles maar goed is met de bby..En dan word ik weer voor een 20 echo weken doorverwezen heb jij trouwens testen laten doen met de bby ...? Om te kijken of ie gezond is ik heb dat niet gedaan omdat ik tog wel van me kind hou wat er ook aan de hand is ..maar het zet je wel even aan het denken ..! Hoe denk jij hierover?

Ik voelde de bby ook vandaag ben naar de markt geweest met me partner en me schoonzus was wel gezellig had ik even nodig lekker der tussenuit en iets leuks doen..

Met zijn vieren thuis valt super meeee ...maar met zijn allen zou ook wel leuk zijn tog...lekker veel ruzie met de zussen hahaha dat vind ik zo leuk vrouwen ook ...mannen met zijn allen playstation spelen hahahah je kent het wel...

Ik wil zeker wel weten wat het word maar ga ik aan niemand vertellen dat is zeker..Allen me oma en heeel stiekem me moeder ..Wil jij het ook weten????

Vandaag heb ik de bby even gevoeld misschien 4 x ...maar ga het wel nog aan verlos vragen hoe zij erover denkt ...Ik weet 1000% zeker dat het de bby is en niet mijn darmen en jij ook dus uhhhh we will seee...

Ik spreek je snel...Liefs Chislaine (me echte naam hihihih)

Eindelijk Zoraidaaaaaaa.

Ik ben er weer.

Sorry dat ik niet kon reageren, ik had het zo druk.

Wij hebben geen testen laten doen, want de baby is wat er ook is altijd welkom.

Weet je wat ik niet begrijp?

Ik lees vaak op verschillende forums dat als de baby niet gezond is dat ze dan de zwangerschap afbreken?

Het lijkt mij een hele moeilijke beslissing maar ik zou het niet kunnen.

Bij de 20 weken echo ga ik naar het geslacht vragen, want ik ben zooo nieuwsgierig wat er in me groeit en of Emir een broertje of zusje krijgt.

Als ik het geslacht weet dan mag mijn familie en mijn man's familie het weten.

Niet dat ik iedereen het ga vertellen.Dus alleen de familie.

Ik moet 12 juni naar de gynacoloog en 13 juni voor het laatst naar de verloskundige, want ik ga voortaan bij de gynacoloog op controle.Nog 1 weekje dan is het zover.

We zouden begin juli naar turkije gaan maar dat gaat niet door.

Wij gaan begin augustus naar turkije voor 4 weekjes.

Omdat de broertje van mijn man in augustus gaat trouwen gaan we iets later.

Ik ben dan 24-25 weken zwanger.

Trouwens gaan jullie dit zomer op vakantie?

Let goed op jezelf en op de baby,

Tot ziens!

Groetjes Seb

Hoi, ik kom hier even tussendoor..hoewel t meer een privegesprek is van jullie heh.

Ik vind ook heel moeilijk om te lezen dat kindjes worden weggehaald als ze een kans hebben om niet gezond te zijn.

Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet dat het mag! Maar helaas denken mensen dat ze er goed aan doen, maar voor wie vraag ik me dan af....

Terug
Bovenaan