Joehoeeeeeee

Hoi Dragose,

Nee hoor, je kunt gerust meekletsen met ons!!!

Ja he? ik begrijp dat ook niet hoe ze zo'n beslissing kunnen nemen?

Ben je zwanger?

En hoe ver ben je?

Hoe oud ben je?

En is het je eerste kindje?

Ik en Zoraida zijn op de zelfde datum uitgeteld namelijk 03-12-2007.

Ik word 26 juni 23 jaar en mijn zoontje Emir word 21 juni 2 jaar.

En Zoraida is 21 en ze is in verwachting van haar eerste wondertje.

Dus je mag gerust met ons meekletsen!!!

Zoraida waar blijf je toch?

Ik hoop dat alles bij jou in orde is, want ik heb je al 2 dagen niet gezien op dit forum!!!

Groetjes mama van Emir en 14 weken 1 dag zwanger van ons 2e wondertje

Alo Seb

Je hebt het drukjes ik ook hoor daar niet van ..voel me steeds actiever en ga vaak lekker buiten wandelen doet me goed..! Winkelen voor de bby echt leuk al die dingen voor kids ..Wil echt alle winkels leegkopen ahahahaha...

Had jij nog leuke dingen gehaald voor je kinderen? Wat leuk joh lekker 4 weken der tussenuit pff heeeeerlijk..Let wel goed op jezelf en de bby!!! En binnenkort laatste keer verloskundige tja ik moet morgen weer ..Bloedprikken enzo ben daar zo bang voor maja ik moet nu bikkel zijn...

Ik snap het ook niet hoor dat vrouwen het gewoon weghalen echte KILLERS ..ik bedoel van hallo stel je voor dat jouw moeder je had weggehaald zo zie ik het ..ik ga niemand zijn leven ontnemen ik bedoel wie ben ik om dat te beslissen ..Het is en blijft je kind wat er ook gebeurd..Is je eigen vlees en bloed..

Ik spreek je gauw en ik laat je weten hoe het gegaan is gister ...Trouwens heb jij die doptone al gehaald..
Pas goed op jezelf en je gezin ..en je bby in je buikie ..

ps ik ga niet met vakantie dit jaar als de bby er is gaan we op vakantie ..

Liefs Chislaine

Hoi Chislaine,

Ja joh ik heb het ook erg druk met 2 mannetjes thuis haha

De doptone heb ik nog niet gehaald.

Ik ga het deze week kopen.

De meeste spulletjes heb ik al voor de baby ( van Emir ).

Alleen de kamer moet geverfd worden, een nieuwe babykamer en box.

De rest heb ik al.

Echt raar hoe ze zo'n beslissing kunnen nemen he?

Maar ja, is hun eigen keuze we kunnen er niks aan doen, maar ik vind het echt zielig voor de ongeboren babytjes.

Laat me vandaag weten hoe het is gegaan bij de verloskundige en bloedprikken hahaha.

Ik was voor mijn eerste zwangerschap ook altijd bang voor bloedprikken maar het ging vanzelf over.

Soms zeg ik wel eens tegen mijn mannetje''ooo ik heb zo'n zin in bloedprikken'' haha.

Ik heb ook nog geen bloed laten prikken.

Maar volgende week moet ik naar de gynacoloog in het ziekenhuis, dan ga ik bloedprikken.

ik hoor nog van je hoe het is gegaan he?

groetjes seb

Heee Dragoste...

Zoooo ik begrijp jou echt hoor....Seb en ik vinden dat dat ook niet echt kan waar haal je het lef vandaan...
Hoe lang ben je zwanger?

Seb heeft je al verteld dat we allebei op dezelfde datum zijn uitgerekend echt grappig meteen dikke maatjes geworden hahaha..

Trouwens Seb ja sorry maar had het echt druk je kent het wel ..heerlijk weer ook! en dat heb je hier niet zo vaak in dit land dus ik geniet er maar goed van!
Ga vandaag uiteten met me vriend jammie jammie heb er echt wel zin in en ook heeeel veel trek eigenlijk..!

Vandaag was ik naar verlos geweest nou een hele drama zeg ik was veel ste laat aangekomen want uhmm ik dacht dat het in nieuwekerk a/d ijssel was maar was gewoon om de hoek bij me huisje hahahahh dus ik weer helemaal terug gewoon taxi gepakt ..hahaha

Bloedprikken ging wel goed was heeeeel bang maar ook tog wel ontspannen vandaar dat ik het niet echt voelde..En uhmmmm zoooo we hoorde het hartje kloppen echt goed was het!! me baarmoeder zit ook al goed omhoog..en ja ik had het nog nagevraagd en wij hebben echt de bby gevoeld!!!! Ze zei het is wel vroeg maar het kan best ik zou ja onderin voelde ik van die plopjes zei ze ja dat is echt de bby hahahahahah.. Bloeddruk was ook hartstikke goed 160 dus het zit goed allemaal nu ga ik over 4 weken weer echt spannend...Hoop dat er ook niets aan de hand is met mij geen enge ziektes ofzo want Ze testen je op alles...pfff

Ach ja wat heb jij nog gedaan ..? En jij laat het mij ook weten he 12 juni moet jij tog?

Liefs Chislaine

Soww heb jou lang niet gesproken ..! Je bent tog niet al met vakantie neem ik aan...

Gaat alles goed verder...? deze week moet je naar verlos hou me wel op de hoogte he ..
Met mij gaat het wel goed hoor alleen sinds 2 nachten moet k heeeeel de tijd naar de wc in de nacht om het half uur kan echt niet slapen zoooo..
En in de ochtend weer beetje misselijk maar ja verder gaat het wel goed veeeel honger ..en heb hem weer een paar keer gevoeld echt prachtig vooral n de nacht ..als ik rustig in me bedje lig!
Nog leuke dingen gedaan?? Ik ben bij me vriend zijn vader blijven slapen en daarna bij zijn moeder en dat was het eigenlijk ...

Nou ik spreek je gauw en zorg goed voor jezelf en de bby...

Liefs

Eindelijk Zoraida,

Ik ben er weer!!!

Sorry ik had het kei druk

Je weet wel met nog een kind is het drukker.

Leuk dat je de baby voelt.

Ik voel de baby nu ook duidelijker.

Nu voelt het niet meer als een knappend belletje maar echt schopjes!!!

Ik moet overmorgen de 12. naar de gynacoloog.

Ik hoop dat alles goed is met de baby.

En hoop dat ik een echo krijg.

Anders smeek ik wel voor een echo. hahahaha

Ik laat het je weten hoe het is gegaan.

Ik moet dan ook de 12. bloedprikken.hoop ook dat de uitslag goed is.

Ik laat het je weten hoe het is geweest bij de gynacoloog.

let goed op jullie,

tot ziens

bye bye!!!

Ola Seb...

Ik begrijp dat je het druk hebt hooor..Je hebt ook nog een kleine rond lopen ik zou dat niet eens aankunnen nu op dit moment..word al moe van me broertje en zusje als ik daar ben hahahaha!!! Mijn complimenten!

Jaaa morgen is het de dag voor jou ...hoop ook dat alles goed is met de bby zal tog wel altijd positief blijven denken je kent het wel..
En aangezien jij bloedprikken lekker vind hoef ik je geen succes te wensen hahaha..

Vandaag ben ik maar niet gaan werken ben helemaal kapot ...duizelig kon niet eens goed staan in de ochtend zat gewoon in de douche pffff...
Ik dacht ik denk dat het beter is als ik thuis blijf..

TROUWENS 15 WEKEN VANDAAGGGGGGGG!!!!!!GEFELICITEERD...

Nog 25 weken te gaan zo voorbij ...dit is al snel gegaan nu nog iets meer dan de helft ..echt spannend ..
Hebbie trouwens de doptone al gehaald? of niet? Zo ja hoorde je de bby heeel goed?

Vandaag word het een luier dag voor mij morgen weer aan de slag ..zometeen me werk op bellen dat ik er morgen gewoon ben ..Ga jij nog iets leuks doen ..

Liefs van mij en de bby ..15wk

Terug
Bovenaan