A
Anoniem
Guest
hallo zoraida ik ben er weer!
Mijn zoontje is eindelijk gaan slapen.
Hij is vorige week 2x uit zijn bedje gevallen en sinds toen blijf ik bij hem tot hij slaapt.
Eergisteren hebben we voor hem een juniorbedje gekocht maar hij is nu aan mij gewend en het gaat zeker een tijdje duren voordat hij weer alleen kan slapen.
Ik viel bijna eerder dan hem in slaap man hahaha.
Mijn eerste echo heb ik met 8 weken gehad (termijnecho om te bepalen hoe ver ik zwanger was)omdat ik een onregelmatige cyclus had na het stoppen met de pil.
Tweede echo heb ik met 11 weken gehad en ik moet 13 juni naar de vk voor controle.
12 juni moet ik naar de gynacoloog, want ik ben doorverwezen door mijn huisarts naar de gynacoloog omdat mijn zoontje met een keizersnede is geboren.
Tijdens de bevalling kan het dat de hechtingen kunnen doorscheuren daarom moet ik naar de gynacoloog.
En voortaan moet ik bij de gynacoloog op controle maar mijn huisarts zij dat de afspraak bij de verloskundige gewoon door kan gaan.en hopen dat ik weer een echo krijg hahaha.
Ik wordt 26 juni 23 jaar.
En ben op mijn 20 ste getrouwd.
Gisteren 29 mei was ons huwelijksdag. We zijn 3 jaar getrouwd.
ik was 21 toen Emir was geboren.
En Emir wordt 21 juni 2 jaar.
En ik ben Koerdisch/Turks maar ben geboren en getogen in Nederland.
Maar niemand geloofde dat ik geen nl was (ze vinden dat ik op een nederlander lijk).
Waar in NL woon jij?
Ik woon in Venlo dat is Limburg.
O ja bij de kijkshop hebben ze doptone's te koop waarmee je thuis zelf naar het hartje kan luisteren.
Lijkt mij leuk,ik ga het deze week kopen.
Ik raad het jou ook, want dan ben je niet meer ongerust over je baby.
ik hoor nog van je,
Liefs mama van Emir
Mijn zoontje is eindelijk gaan slapen.
Hij is vorige week 2x uit zijn bedje gevallen en sinds toen blijf ik bij hem tot hij slaapt.
Eergisteren hebben we voor hem een juniorbedje gekocht maar hij is nu aan mij gewend en het gaat zeker een tijdje duren voordat hij weer alleen kan slapen.
Ik viel bijna eerder dan hem in slaap man hahaha.
Mijn eerste echo heb ik met 8 weken gehad (termijnecho om te bepalen hoe ver ik zwanger was)omdat ik een onregelmatige cyclus had na het stoppen met de pil.
Tweede echo heb ik met 11 weken gehad en ik moet 13 juni naar de vk voor controle.
12 juni moet ik naar de gynacoloog, want ik ben doorverwezen door mijn huisarts naar de gynacoloog omdat mijn zoontje met een keizersnede is geboren.
Tijdens de bevalling kan het dat de hechtingen kunnen doorscheuren daarom moet ik naar de gynacoloog.
En voortaan moet ik bij de gynacoloog op controle maar mijn huisarts zij dat de afspraak bij de verloskundige gewoon door kan gaan.en hopen dat ik weer een echo krijg hahaha.
Ik wordt 26 juni 23 jaar.
En ben op mijn 20 ste getrouwd.
Gisteren 29 mei was ons huwelijksdag. We zijn 3 jaar getrouwd.
ik was 21 toen Emir was geboren.
En Emir wordt 21 juni 2 jaar.
En ik ben Koerdisch/Turks maar ben geboren en getogen in Nederland.
Maar niemand geloofde dat ik geen nl was (ze vinden dat ik op een nederlander lijk).
Waar in NL woon jij?
Ik woon in Venlo dat is Limburg.
O ja bij de kijkshop hebben ze doptone's te koop waarmee je thuis zelf naar het hartje kan luisteren.
Lijkt mij leuk,ik ga het deze week kopen.
Ik raad het jou ook, want dan ben je niet meer ongerust over je baby.
ik hoor nog van je,
Liefs mama van Emir