Joehoeeeeeee

hallo zoraida ik ben er weer!

Mijn zoontje is eindelijk gaan slapen.

Hij is vorige week 2x uit zijn bedje gevallen en sinds toen blijf ik bij hem tot hij slaapt.

Eergisteren hebben we voor hem een juniorbedje gekocht maar hij is nu aan mij gewend en het gaat zeker een tijdje duren voordat hij weer alleen kan slapen.

Ik viel bijna eerder  dan hem  in slaap man hahaha.

Mijn eerste echo heb ik met   8 weken gehad (termijnecho om te bepalen hoe ver ik zwanger was)omdat ik een onregelmatige cyclus had na het stoppen met de pil.

Tweede echo heb ik met 11 weken gehad en ik moet 13 juni naar de vk voor   controle.

12 juni moet ik naar de gynacoloog, want ik ben doorverwezen door mijn huisarts naar de gynacoloog omdat mijn zoontje met een keizersnede is geboren.
Tijdens de bevalling kan het dat de hechtingen kunnen doorscheuren daarom moet ik naar de gynacoloog.

En voortaan moet ik bij de gynacoloog op controle maar mijn huisarts zij dat de afspraak bij de verloskundige gewoon door kan gaan.en hopen dat ik weer een echo krijg hahaha.

Ik wordt 26 juni 23 jaar.

En ben op mijn 20 ste getrouwd.

Gisteren 29 mei was ons huwelijksdag. We zijn 3 jaar getrouwd.

ik was 21 toen Emir was geboren.

En Emir wordt 21 juni 2 jaar.

En ik ben Koerdisch/Turks maar ben geboren en getogen in Nederland.

Maar niemand geloofde dat ik geen nl was (ze vinden dat ik op een nederlander lijk).

Waar in NL woon jij?

Ik woon in Venlo dat is Limburg.

O ja bij de kijkshop hebben ze doptone's te koop waarmee je thuis zelf naar het hartje kan luisteren.
Lijkt mij leuk,ik ga het deze week kopen.
Ik raad het jou ook, want dan ben je niet meer ongerust over je baby.

ik hoor nog van je,

Liefs mama van Emir

Ahwww wat zielig...hij had zeker nare dromen?...Hahahahah ja logisch dat je eerder in slaap valt is zo rustig donker ..Nou ik zou binnen 1 minuut weg zijn HAHAHAHAH

Nog van HARTE gefeliciteerd met jullie trouwdag..hadden jullie nog iets leuks gedaan?!

Okkk ik moet 7 juni weer voor controle ..Dan gaan we het hartje weer beluisteren want uhmmm mijn verloskundige werkt samen met een andere en bij de 1 ga je voor een echo en bij de ander echt voor jezelf zeg maar ...BLOEDPRIKKEN :S daar ben ik zo bang voor...

Owwww over die doptone ik zou dat maar niet halen had ik ook gedaan en kon ik het hartje niet vinden ..Nou ik heb lopen janken een hele dag lang j word dan zo ongerust en emotioneel en dat is ook niet goed voor de bby maar als jij 10000% ZEKER weet dat jij dat wilt doen moet je het doen je kan hem altijd terugbrengen heb ik gedaan dus...

Venlo dat is wel iets verder dan waar ik vandaag kom ..ik kom uit Rotterdam woon al sinds me 18 e op mezelf ups en downs met me partner gehad we zijn ook tijdelijk uit elkaar geweest niet lang hoor...en nu zijn we weer sinds Oktober 2006 samen ..wil echt wel mijn leven met hem delen wil dat ie mij ten huwelijk vraagt maja dan komt nog wel...

Waarom ben jij zo vroeg gaan trouwen als ik vragen mag? En hoe is en hoe voelt het om getrouwd te zijn..

Nou ik ga naar me werk toe ben der vanmiddag weer...werk halve dagen hihi elke dag van 08.30 tot 14.00 spreek je straks wel als je er bent..

Groetjes ...

Ps hou van lange verhalen..

Hallo Zoraida,

We zijn naar Duisburg(ik woon vlak bij de grens van Duitsland) naar een turks restaurant uit eten geweest.Was echt heerlijk.mmmm

Ik had op mijn 18e verkering met mijn man en hij heeft me ten huwelijk gevraagd.

Ik heb natuurlijk JAAAA gezegd tegen hem maar mijn familie wou in het begin niet dat ik met hem ging trouwenomdat ze hem niet goed kenden, maar ik wou persee met hem trouwen want hij was de man van mijn dromen.

Na 1 jaar verkering,op mijn 19e zijn we verloofd en op mijn 20. zijn we getrouwd.

Nu is mijn hele familie gek op hem omdat ze hem nu kennen.

Hij is echt een schat, mijn nichtje van 14 zegt ''tante ik hoop dat mijn man ook netals jou man zooo lief zo romantisch en zoveel van mij houd''.hahaha

mijn man is 28 geworden en ik wordt 23 over een maand.

Hoeveel kinderen wil jij?

Als de 2e is geboren ben ik 23 en op mijn 27-28ste wil ik ons derde kind. en dan is het genoeg vind ik.

Even over die doptone.

Je zegt dat je geen hartje kon horen en dat je het terug hebt gebracht.

Ja logisch het is nog te vroeg, maar met 14-15 weken hoor je het wel denk ik.

Ik ga het wel kopen.

Werkze, ik hoor nog van je

Doeiii

Joehoeeeeee zoo was even in slaap gevallen ....echt KAPOT was ik niet goed geslapen vannacht..

Je hebt het dus wel naar je zin gehad daaro in de buurt van duitsland!!! hhihihi  echt leuk dat je al getrouwd ben tegenwoordig doen we dat niet meer..Ook al wil ik het heeel graag..wacht nog steeds totdat hij mij vraagt..want tot die tijd krijgt de bby mijn achternaam of allebei zijn achternaam of nietes..hebben we wel vaak ruzie's over maar goed moet hij maar het initiatief nemen tog?

Werk jij niet ..? Ik wel ben een beetje een allaround medewerker wel bij 1 bedrijf nou 1 bedrijf is een kantoor met allemaal kleine bedrijfjes en daar ben ik telefoniste administratief medewerker en doe ook boekhouden..Heeel leuk hoor verveel me nooit in ieder geval..

Ja uhmm die doptone ja je moet ook weten hoe je kind ligt maja k weet het niet moet zo lang zoeken en je kan behoorlijk in de stress raken als je het dan niet hoort...trouwens heb jij al een buikie ik wel...ben der echt trots op kan nie wachten om me kindje in me armen te nemen ...

Hoe was je eerste bevalling..?

Groetjessssss

oww ja hihihi ben beetje vergeetachtig maar met die doptone kan je al vanaf 12 weken luisteren ...

Hoi Zoraidaatje,

Ik ben er weer.

Ik heb ook een best groot buikie gekregen.
Vooral sinds vorige week merk ik dat het groeit.
Mijn mannetje zegt ookal dat ie flink gegroeit is.

Ik werkte ook als adm.mw op een uitzendbureau, maar sinds twee weken ben ik in de ziektewet vanwege het carpaal tunnel syndroom in mijn handen.

en hoeveel kinderen zou je willen?

groetjes mama van Emir

Terug
Bovenaan