Joehoeeeeeee

heeee mama van emir

Sorry dat ik niet meer had gereageerd had het zo druk gister ...niet eens aan gedacht om op het internet te komen ..
Veeel geslapen was pas half 8 savonds wakker en toen snel koken natuurlijk....Vandaag beetje emotioneel..kan alleen maar huilen ..kom ik thuis heeft me partner zo een teringzooi achtergelaten en dan denk ik van hallo kan je mij niet eens helpen ...

Leuk dat je al een buikie hebt ...echt grappig hoe een vrouwen lichaam zo kan veranderen vind je ook niet ...
Ben ook trots op me buikie hoor....

Uhmm ik weet niet hoeveel kinderen ik wil hoor....wel veeel ........hahahahahahah

Leuk werk wat je doet .....administratieve gedeelte ..ja logisch zo kan je ook niet werken nee je doet natuurlijk veel met je handen ...

Nog iets gedaan vandaag?

Hey Zoraida,  

Ik heb vanmorgen toen ik op de bank zat mijn BEEB voor het eerst gevoeld!!!

Het waren net knappende belletjes en wel 10 keer achterelkaar.

Ik heb mijn zoontje met 20 wk voor het eerst gevoeld omdat mijn placenta (moederkoek) aan de voorwant lag.

Ik herinner het van mijn eerste   zwangerschap.

Dus ik weet zeker dat het mijn baby was die schopte.

De meeste zeggen dat het de darmen kunnen zijn maar het geknor van je darmen is echt totaal  iets anders.

Oooo ik ben zo blij.

Ik hoop dat je het ook z.s.m. mag gaan voelen.

Het is een heerlijk gevoel!!!

Groetjes Seb mama van Emir

Heeeeeeee WAT LEUK .....!!!!!! Bedoel je dat hem voelde schoppen of echt belletjes ..want belletjes heb ik wel gehoord ...en heb wel een paar keer iets gevoeld maar omdat het zo vroeg is dacht ik dat het de bby niet zou zijn ..

Sowwwwwwwwwwwwwwwwwww ik wil dat ook echt meemaken hoor...hoe voelt het eigenlijk als de bby je schopt? Daar ben ik echt benieuwd naar ik moet 7 juni naar verlos vooor bloedprikken dan kan ik ook wel vragen of het de bby is die dat doet...
Maar goed jij hebt ervaring jij hebt al een kleine hihihhihiihi Ohwwww ik voel net iets in me onderbuik iets duwt heeel raar bedoel je dat?

Laat het me weten hihihhihi Groetjes van ons ...

Hallo Zoraida,

Met belletjes bedoel ik schopjes.

Ik voelde met 9 weken ook iets raars in m'n buik dus is dacht dat is de baby maar nee hoor de verloskundige zei dat dat onmogelijk was.

Maar wat ik nu voel is echt 1.000.000.000 % de baby.

Oooo het is een heerlijk gevoel.

Het geschop voelt alsof er iemand in je zit te schoppen hihihihi

O ja zoraida waarom ben je nooit op het december forum. ik zie je nooit daar.

Liefs Seb

Als je me die link stuurt kom ik ook gezellig daar chatten ...

Ohwww ja ik weet het dan ook 1000000% cker dat je de bby hebt gevoelt hihihi echt leuk al die dingen ..
Trouwens zit vandaag niet lekker in me vel ..Allen maar janken janken en nog eens janken heb een brief naar me partner geschreven met erin hoe ik me voel en dat dit zo niet werkt ..enz.

Hoop dat hij hier positief op reageert want ik doe zo me best maar ik ga mijn energie niet meer in heb steken beter voor mij en me kind ..want hij maakt mij langzaam kapot hoop echt dat hij zal veranderen echt

Gr verdrietige mama

hai Zoraida,

Wat erg voor je dat je maar moet huilen.

Dat heb ik ook, ik huil soms om dingen waar je om moet lachen, zelfs als mijn man een grapje maakt moet ik soms al huilen.

maar dat komt echt door de hormonen.

Bij mijn eerste zwangerschap begon ik te huilen tot mijn zoontje bijna 1.5 jaar was.

En toen was ik een maand normaal en toen  ik zwanger was begon het weer.

maar dat komt echt door de hormonen geloof me.

En maak je niet druk om je mannetje het komt goed.

Let goed op jezelf en op je babytje.

Mijn serie is begonnen is ga (turkse zender) hahaha

ik hoor nog van je,

Doeiii(het word tijd dat je een blije mama wordt)

Goedemorguhhhh ...

Hahahahah zoiets als as the world turns misschien ...????? Dat kijk ik altijd serieus ik ben helemaal gek op datte ...hahah en ik werk elke dag ook maar tot 14.00 uur dus ik kan het elke dag kijken!!! HAHAHAHAHAHA ...

Had jij het tot 1.5 jaar zoooo wat erg joh ...Hormonen kunnen je ook egt gek maken hoor vind dat echt niet zo leuk ...word er alleen maar verdrietig van maar goed vandaag voel ik me weer heeel goed eigenlijk..
Ga zometeen naar me moeder toe naar me broertjes en zusje toe gezellig doen ...ga me haren even steilen mezelf verwennen..

Vind je man dat eigenlijk niet vervelend dat jij jezelf steeds zo voelt of begrijpt hij het wel..?

Goodmorning...

Ooo ik  heb vandaag lekker geslapen, mijn zoontje werd om 6.00 uur wakker en wou bij ons in bed.
We hebben lekker met zijn drietjes geslapen, heerlijk...

Mijn man weet dat het door de hormonen en door de zwangerschap komt dus hij begrijpt mij goed.

Ooo verwen je maar lekker, want dat heb je verdient.

Hoeveel broers en zussen zijn jullie?

Wij zijn met zijn 8 ten.4 meisjes en 4 jongens, en ik ben de jongste thuis en het meeste verwend hahahaa.

Tot straks en geniet van je dag,,,

Groetjes mama van Emir

Terug
Bovenaan