Jong ouders worden!?

Ikzelf ben 20 en mijn vriend 27. We zijn langzaamaan aan het beginnen. Wat mij betreft is leeftijd geen probleem; het gaat erom of je vanbinnen er klaar voor bent of niet. 
Ik snap de angst voor de reacties van anderen zeker! Gelukkig gaat het uiteindelijk om jullie geluk :) 
 
@Gebruiker10058606
 
Ik ben ook wel benieuwd naar een app/fb groep hierover (waarbij buitenstaanders niet kunnen zien dat ik erin zit, dat wel...) 
 
Ja echt echt een geheime groep, op fb zie je veel besloten groepen staan, maar daar kunnen buitenstaanders wel zien wie er in de groep zit.
niemand verwacht bij ons dat we al voor kinderen willen, en wil het ook zo laten! Zo is de verrassing dan het leuks hihi! 
 
@gebruiker10058606 
Mee eens! Ik denk dat ik veel mensen laat schrikken als ze dat kunnen zien... haha. Niet de bedoeling.
 
 Hoi!
ik ben 23 jaar, paar maandjes 24, en mijn vriend is net 30 geworden. Wij zijn ook al een paar maanden aan het proberen, maar tot nu toe nog geen resultaat. Ik wacht in spanning op dit weekend dat ik eigenlijk ongesteld moet worden.. 
 Ik maak me wel druk wat familie en vrienden zullen zeggen als het gelukt is! Ik probeer er nog niet teveel aan te denken. De spanning of het überhaupt gelukt is, neemt al genoeg van mijn tijd in beslag haha! 
Ik voel me eigenlijk ook nog erg jong en ik ben bang dat ik het allemaal niet goed kan. Maar ik hoop dat dat normale twijfels zijn?! 
 
Nog meer mensen belang bij? Anders gaan we en groep maken. Ook om gewoon gezellig te kletsen en je verhaal te doen/ervaringen.
 
Hoi Hoi
Ik ben 22 en mijn vriend 24, ook wij zitten er over te denken om het te gaan proberen. Nu zes jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend en allebei een goede baan. 
Wat ik ondanks de reactie van andere ook lastig vind, hoe het is als je vrienden hier nog helemaal niet mee bezig zijn? Zijn er ook jonge ouders die nog met regelmaat eens een festivalletje pakken en met vriendinnen zonder kinderen afspreken (ik ben echt geen feest beest die elke week in de kroeg hangt)?
Xx
 
Wat leuk om te lezen dat er nog meer jonge moeders (to be) zijn!
 
ik ben zelf 22 jaar en mijn vriend 23. Zijn nu 4 jaar samenwonend in een koopwoning. Ik denk dat als jij er financieel klaar voor bent, je hebt een goed dak boven je hoofd en je wilt het graag.. waarom niet!!
het duurde bij mij vrij lang om 2 streepjes op de test te krijgen, ongeveer een jaar! 
Maar nu eindelijk is het gelukt! Wij zijn er super blij mee! Bij ons verwachten de meeste het al, aangezien wij het nooit onder stoelen en banken hebben geschoven graag jong ouders te worden. 
 5+6 dgn
 
Terug
Bovenaan