Jong ouders worden!?

@gebruiker 
Waar wil je zo'n groep maken? Ik zou in ieder geval graag mee willen doen :) lijkt me leuk om op een ietwat makkelijkere manier erover te praten met andere jongere mensen! 
 
Hallo,

Ik ben 23 jaar en mijn vriend 28 jaar. Wij wonen sinds kort in ons nieuwe huis. En wij proberen ook al dik een jaar in verwachting te raken. ( ik heb pcos waarvoor ik tabletten gebruik).

Zo'n groep lijkt mijn ook wel leuk, maar wel inderdaad dat andere niet kunnen zien wie erin zitten.

Hopelijk mogen we snel allemaal een positieve test in handen hebben.
 
Ik weet niet of het mag om bijvoorbeeld mijn e-mail adres neer te zetten om een groep te regelen?
 
en ik duim voor je! Ik hoop dat het binnenkort lukt :)
 
Hi, super leuk zoveel mama's (to be)! Een geheime FB groep lijkt me heel leuk, weet alleen niet zo goed hoe dat moet, maar zou graag lid worden!
 
succes iedereen!
 
Voor het geval het niet mag, ik kon het niet in de forum regels vinden namelijk, haal ik het weg. 
Mijn e-mail adres is freragon@gmail.com voor de mensen die in een groep willen. Misschien facebook, app, wat dan ook!

Nogmaals: als het niet mag haal ik het uiteraard weg :) 
 
Hoi! Ik ben 20 en heb een dochtertje van 6 mnd, mijn vriend is 27 en wij kregen in onze omgeving heel veel reacties dat dit niet oke was, dat we te jong zouden zijn etc.
Wij zijn heel gelukkig met ons meisje en zouden niet anders willen! 
Gewoon lekker doen wat goed voelt!
 
(Heb mn profielnaam verandert dus kan hem niet meer aanpassen) 
 
Maar ik wil dus nu al heel graag een tweede! Mijn vriend ook, dus wij zijn aan het proberen ook ?
 
Terug
Bovenaan