Jonge aanstaande mama's

Hier ook zeer zeker een kleine druktemaker!! Meneer weet het vooral ook zo heeerlijk te timen, Haha.

Hij kiest vaak de late avontuurtjes.. maar ook overdag is hij wel overduidelijk aanwezig.. weet z'n momenten goed te kiezen. Ik probeer er nu nog even van te genieten nu het nog maar even duurt

Hallo Allemaal,

Ik zag dit forum staan en dacht dat is wel gezellig met allemaal jonge aanstaande moeders. De berichtjes klonken ook allemaal erg gezellig!

Ik ben Chantal en 23 jaar oud ben nu 10 weken zwanger en heb morgenochtend mijn allereerste echo en vind het super spannend!

Ik moet de zwangerschap helaas alleen doen want mijn vriend die wil het kind niet. Maar heb wel veel steun aan mijn familie.

Groetjes Chantal

Welkom Chantal!

Leuk dat je in deze groep mee komt kletsen!

Hoe vind je het om zwanger te zijn? En heb je het al aan iedereen bekend gemaakt? Hoe is het met kwaaltjes?

Ik moet nog 3 dagen werken.. heel spannend! En heel gek! Ben morgen nog even aan het werk en volgende week nog 2 dagen en dan begint mijn verlof. Dan kan het echte wachten beginnen! Kijk er zo enorm naar uit! En ik heb nu al voor de zoveelste keer de tas opnieuw ingepakt! En het zal waarschijnlijk nog niet de laatste keer zijn.. Hihi.

Hoi Chantal ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Spijtig dat je vriend die keuze heeft gemaakt maar wat moedig van jou om zelf voor je kleintje tegaan :) hopelijk is alles goed bij je eerste echo. Oh manuela spannend dan is het echt nog alleen maar wachten tot de kleine man er is! ^.^

<p style="text-align: left;">Ik vind het wel erg leuk allemaal. Alleen me moeder die weet het en als straks over een paar uur alles goed is dan ga ik het aan familie verder vertellen. Nou de kwaaltjes vallen gelukkig aardig mee ben wel erg misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven, erg last van mijn rug en vermoeidheid.</p>
<p style="text-align: left;">Manuela dat is ook wel spannend dat je bijna met verlof gaat. Dan zijn het echt de laatste weekjes

Hoi meiden,

Erg leuk een groep met jonge aanstaande moeders! Het lijkt me leuk om mee te kletsen!

Ik ben 21 jaar en mijn vriend 29 en we zijn  er gister achterkomen dat we zwanger zijn! Heel raar en onwerkelijk. Ik ben in Januari gestopt met de pil en we hadden verwacht dat het een half jaartje minimaal zou duren voordat het raak zou zijn, maar bij de 2e ronde was het al raak!!

We gaan het vanavond aan onze ouders vertellen!! Hoe hebben jullie dit gedaan?

@chantal wat heftig maar sterk van je dat je dit alleen gaat doen!!

@manuela wat een heerlijk idee dat je met verlof gaat! Wanneer ben je uitgerekend?

De eerste echo gehad vanmorgen en alles was gelukkig goed. Het kindje bewoog heel erg veel waardoor ze het niet goed konden meten dus dat duurde eventjes en de uitgerekende datum is 10-10-2017 :)!

@Maupie27 Ik heb het gewoon gezegd tegen me moeder en me moeder tegen mijn vader en die was wel heel erg geschrokken haha. Het is altijd wel spannend om te vertellen maar gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hoi meiden, wat een leuk forum! De meesten van jullie zijn volgens mij al wel iets verder, toch klets ik graag mee.

Manuela, wat fijn voor jou dat je al met verlof kan binnenkort!

Chantal Teunissen, wat sta je sterk als ik dit zo lees maar wel lijkt me wel moeilijk om in je schoenen te staan. Gelukkig wordt je gesteund, you can do this :)

Maupie, wat leuk! gefeliciteerd! Heb je al enig idee hoever je bent?

Ik ben nu iets langer dan 5 weken zwanger en we weten nog niet wanneer we het willen vertellen. Ik vind het moeilijk om tegen niemand iets te zeggen maar ik wil het ook niet te vroeg vertellen. Ik ben 21 en mijn vriend is 26. Ik heb eind december mijn spiraal laten verwijderen en had ook niet verwacht dat het zo snel zou lukken, maar we zijn er blij mee!

Ik voel me goed maar het is wel spannend allemaal. Ik mag volgende week donderdag al voor een echo en intake. Hoe reageerden jullie omgeving op jullie zwangerschap? En hoe hebben jullie het aan jullie ouders verteld (leuke ideeën??) :)

Fijne zwangerschap allemaal!

Terug
Bovenaan