Jonge aanstaande mama's

<p style="text-align: left;">Indd als het maar gezond is, ik denk Zelf steeds een jongen maar voor ons is het nog even afwachten ben nu 8,5 weken uitgerekend rond 8 augustus. Nog steeds zo ontzettend blij met me eerste echo en het kloppend hartje :) helaas nog super super beroerd maar er word heel goed voor me gezorgd eet veel fruit met overgestapt van Folium naar mama compleet. Veel water drinken hopen dat snel overgaat. Jullie alvast een heel fijn uiteinde gewenst voor morgen !</p>

Hallo!!

ik ben 25, sinds oktober gestopt met de pil. Maandag een test gedaan en deze was positief! Ik heb volgende week een eerste afspraak bij een vk op Aruba (hier woon ik sinds december). Ik heb weinig kwaaltjes, wat pijnlijke borsten en vooral vermoeidheid. Maar ik hoor ook vaak dat dit pas in week 6 komt. Ik zit in week 5. Klopt dit??

Hoi Ruby

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Volgens mij zijn de kwaaltjes bij iedereen verschillend.. ik kwam er zelf met 5 weken achter dat ik zwanger was en had toen verder ook weinig tot geen kwaaltjes. Vanaf week 6 werd het wel iets meer (kwam er nog heel goed vanaf gelukkig haha) en nu zit ik in week 12 en is alles zo goed als gezakt! Maar ook dat is bij iedereen alles..

heel veel succes met je echo! Ben benieuwd hoe je het ervaart!

MS93 oh ik hoop zo dat ik ook met 12 weken minder kwaaltjes heb ben nu 9+ en moet iedere ochtend overgeven ook wanneer ik niet misselijk ben bleugh heb van alles geprobeerd wel eten niet eten water drinken klein beetje eten niks helpt

Priscilla ja hoop het ook echt voor je! Lijkt me heel vervelend als je zo misselijk bent en over moet geven.. wat dat betreft heb ik echt geluk gehad! Een nicht van me is inmiddels 25 weken zwanger en heeft tot aan de 20e week over moeten geven.. zijn er niet nog andere wondermiddeltjes die eventueel kunnen helpen tegen de misselijkheid? Zou eens googlen :)

Hoi MS93 Jaa ik hoor en lees van alles tot zout eten in de ochtend van vla en weet ik het allemaal wel niet helaas werkt niks bij mij het gebeurt gewoon ene dag wel andere dag niet gelukkig voel ik me rond 2-3 uur in de middag wel beter en zit ik momenteel in de ziekte wet dus dat is wel heel prettig lijkt me vreselijk om steeds op je werk te moeten spuugen, hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met dr rest hier?

<p style="text-align: left;">Hee allemaal,</p>
<p style="text-align: left;">Zou graag met jullie mee willen praten aangezien ik ook een jonge toekomstige mama ben van 22 jaar, mijn vriend is 31.</p>
<p style="text-align: left;">Ben nu rond de 5,5 week zwanger, 26 januari eerste echo, zo spannend!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het met jullie allemaal?</p>

Terug
Bovenaan