Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

quote: dong123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2009 21:27:46'));

Hoi meisje 1984!
Ik ben ook uitgerekend op 10 jan. (volgens deze site) Maar ik ben morgen pas 5 weken zwanger..... Dus ik denk dan jiij ook....
Groetjes, Dong

hoi,

ik heb test gedaan op babybrabbel en daar komt te staan 6 weken en 10 jan uitgerekend.
vaag dan haha.

groetjes

Hoi dames,
geen goed nieuws... blijk inderdaad een leeg ei te hebben.
Woensdag mag ik komen voor curretage, gelukkig maar want ik wil er niet langer mee rond lopen.
Bedankt voor jullie reactie's en medeleven!

En... allemaal een gezonde zwangerschap!!

Liefs Denise

Dnies,
Meid, wat moeilijk! Ik weet niet wat ik zeggen moet.
Wil je heel veel sterkte wensen voor woensdag, en de komende tijd.
En als je je verhaal kwijt wil. We zijn dr voor je!

x

Dank je wel bloemetje!
Ik vind het wel fijn dat ik nu weet dat het niks is zeg maar, want het is zo vervelend als je niet zeker weet of je nou wel of niet zwanger bent.
Ik hoop dat ik snelw eer op de been ben na morgen maar ik rust lekker uit, ben de rest van de week vrij dus alle tijd om rust te houden, jullie horen me weer zodra ik zwanger ben!

Jullie allemaal hele fijne zwangerschap toegewenst!

Liefs denise

He leuk topic inderdaad!

Ik ben 25, mama van 2   een zoon en een dochtertje en 8 wk 3 dg zwanger
van onze 3e.
Als die geboren word zal ik net 26 zijn geworden.

Ik kreeg mijn eerste op mijn 19e en m'n 2e op mijn 22e

niet veel last gehad van negatieviteit, alleen nu momenteel
bij de 3e wel van schoonfamilie
Maar goed, die hebben er verder niks mee te maken dus
trek me daar dan ook niks van aan.

groetjes Tamara

Hoi,

Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn eerste kindje en ben net een paar dagen 21 jaar.
Wel fijn om te lezen dat er meerdere jonge (aanstaande) moeders zijn. Ik ben de eerste uit mijn vriendenkring en merk dat, vooral degene die nog studeren en veel uitgaan, het maar raar vinden. Zij snappen ook niet dat je zo intens moe kunt zijn en dan blij bent als je de dag door komt. Gelukkig gata het nu wel een stuk beter met me, maar die reacties vond ik wel vervelend. Bijna niemand snapt je dan. Vaak denken ze dat je het overdrijft, of dat je je aanstelt.

Ik lees net voor het eerst dit topic, maar wat gebeurt er allemaal veel bij iedereen.
@ denise: heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je de zekerheid wel fijn vindt, maar wat zul jij je kl*te gevoeld moeten hebben heel die tijd.

groetjes Suus

Hey meiden,

Even voorstellen.
Ik ben 21 jaar,mijn vriend is een stuk ouder dan dat ik ben, we zijn 4 jaar samen, mijn vriend heeft een vaste baan en ik ben als alles goed gaat zo rond november klaar met mijn opleiding.
Wij willen al lange tijd erg graag een kindje.
Nu ben ik benieuwd of er hier  andere jonge (aanstaande) moeders zijn die ook zo'n soort gelijke situatue hebben.
Aan de ene kant  denk ik praktisch, moet ik eerst wachten totdat ik een baan heb, of moet ik mijn hart volgen en gaan stoppen met de pil?
Als alles natuurlijk goed gaat, zou ik dus gewoon mijn studie af kunnen ronden, eventueel even werken, en dan inshallah kunnen bevallen.
Ik weet dat het natuurlijk allemaal niet te plannen is en niet vanzelfsprekend is, maar omdat ik ook wel praktisch wil denken, aan beginnen met werken, financieel enz. ben ik erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Groetjes en liefs,

M

Terug
Bovenaan