Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

hoi hoi wat leuk man zoveel jonge  (a.s) mama's!

ik ben  zelf ook jong mama en geloof me het is geweldig!!
ben nu 19jaar en  ik heb 3prachtige  dochters! de oudste is  bijna 4 de middelste is  1jr en 5maand en de jongst is nu net 3weken geleden geboren!!    

meiden,allemaal van harte gefeliciteerd en heel veel succes en geniet er van!!

veel liefs sam.

Hoi meiden,

Voor degene die nog niet bedreven zijn in het banners maken:
- ga naar een van de websites bijvoorbeeld http://www.lilypie.com/  en kies dan voor expecting a baby.
- kies dan voor de grote banner en volg de stappen, het is niet veel meer dan leuk ontwerp kiezen en je uitgerekende datum.
- open dan je banner en kopieer dan het plaatje elke keer onderaan je verhaaltje (het plaatje dus niet de link, daar heb ik ook steeds mee zitten goochelen).
- de banner houd zichzelf up to date, dus ook als iemand een tijdje niet geschreven heeft dan kan je toch zien hoe ver iemand is, dus dat is wel erg leuk.

Hopelijk lukt het bij iedereen.

Groetjes

Suzanne

Wij zijn ook nog zo heerlijk jong! En bewust.
Ik ben 22, m'n man is 7 jaar ouder.
Wij verwachten in juli onze tweede,
de oudste is dan bijna 2 1/2 jaar.
Ik ben thuisblijfmama, m'n man heeft een eigen zaak.
Geweldig hoor, jong moeder zijn!
Al krijg je geregeld erg vervelende reacties!
(ook wel leuke.. hihi maar die krijgen wij voornamelijk
uit bekende kring)

hallo meiden, ik ben ook nog een jonge mama,

Ben op me 21ste bevallen van me dochter Chelsey en ben nu 23 jaar en 33 wkn zwanger van ons 2e kindje.
Mijn  man is nog iets jonger dan dat ik ben die is 22, en we zijn 7 april dit jaar getrouwd.

Hier weinig rare reacties gehad toen we zwanger waren van de eerste, en van de 2e helemaal niet was eigenlijk meer van owwhh wat een mooie leeftijd dan tussen de eerste en de tweede en iedereen is super happy voor ons.

Me man werkt fulltime, en ik werk parttime en we redden het prima zo!

Groetjes Claudia

Hey hier ook een jonge mama......temiste voor deze groep een van de oudste denk ik, ben 25 en verwacht in december m'n 2e ben dan 26 jr
9 maanden geleden bevallen van een geweldige zoon, was toen 24 jr.

Liefs Bianca.  

Hey Hallo!

Ik ben Carmen, ben 21 jaar ben op mijn 16e moeder geworden van m'n dochterje Cindy zij is nu dik 4,5 jaar.. En we zijn sinds dit jaar gestopt met de pil om weer zwanger te worden en dat is nu gelukt! Ik moest zondag of maandag ongi worden en dat werd ik niet duss heb ik dinsdag een test gedaan en hij is positief! Duss tis nog maar 4 weekjes.. Maar ben erg blij!

Liefs carmen

Hoihoi,

Ook ik hoor hier eigenlijk niet meer bij, ben namelijk 2 maanden geleden 26 geworden, maar was 25 toen mijn prachtige dochter Chelsey geboren is. Ze is morgen precies 25 weken oud(over een week en 2 dagen precies 6 maanden )en ik ben vandaag precies 14 weken zwanger van de tweede.

groetjes Lydia

Terug
Bovenaan