Jonge moeder?

hoi dames

ja,wat is jong?
als je er alle 2 aan toe bent dan is het goed ja....!!!

ik ben 26 en mijn vriend 28!!!!
ben zwanger van ons 1ste kindje,net 6wk en 2 dg.
en het heeft ook nog 1 jaar geduurd voor ik zwanger was!!!!

maar voor het kind is het ook erg leuk om een jonge moeder te hebben.
ik heb zelf ook een moeder die 18 jaar ouder dan mij is.
ze was 17 toen ze (niet gepland) zwanger was van mijn zus.
en mijn moeder was op haar 39ste Oma,want mijn zus heeft op haar 21ste haar 1ste kindje gekregen!!!

en ik heb het altijd als leuk ervaren om een jonge moeder te hebben!!!!

xxxtam80

Jong moeder zijn is leuk. Niet alleen voor jezelf maar ook voor je kindje. Mijn moeder was 15 toen ze zwanger raakte en 16 toen mijn broer geboren werd. 1 maand voor ze 18 werd, ben ik geboren. Mijn zoontje is geboren toen ik 27 was. Eigenlijk wilde ik ook al eerder een kindje, maar mijn vriend studeerde nog dus het kwam toen niet uit. Nu ben ik zwanger van de 2e. Mijn broer heeft inmiddels ook al 2 kindjes. Mijn moeder is nu 47 en mijn vader 51 en over een paar weekjes hebben ze dus 4 kleinkinderen. Heerlijk toch. Ze zijn nog zo jong dat ze er ook lekker van kunnen genieten en leuke dingen doen met de kleinkinderen.
Geniet er van om zo jong moeder te zijn!

Liefs Maria
35w3d zwanger van 2e zoontje!

hey,

hier ook een jonge mama, als ik moet bevallen ben ik net 21 geworden, en mijn vriend 20 ja hij is jonger dat hoor je ook niet vaak  En beiden ook al zijn we net bijna 2 jaar samen wilde erg vroeg ouders worden, en het voelt goed, dus waarom niet? Natuurlijk krijg ik ook vaker de vraag of het een foutje was dan dat ik te horen krijg Gefeliciteerd! Dus tjah. Wat vind iemand jong? De ene helft zegt 21 dat is een mooie leeftijd de andere helft zegt vind je dat niet erg jong je gooit heel je jeugd weg (daar wordt ik trouwens wel elke keer heel erg boos om). Ach zolang we er maar van genieten mag iedereen zeggen wat hij/zij wilt toch?

Groetjes Claudia
24 wkn & 6 dgn 1e

hey,

Het is toch heerlijk jong moeder te worden!!!
Ik was bij de eerste bevalling net 30dgn 21!!
Nu ben ik weer in verwachting van de tweede!!
Heerlijk!!!!!!!!!!
Dus ben ik volgend jaar april 22 en moeder van twee kids mooi toch!!
Kun je er lekker lang van genieten!!!!!

GROETJES LIEK
                                          7wkn zwanger van nr.2

hallo allemaal
als jullie jezelf jong vinden wat ben ik dan?
ik ben 17 jaar en zwanger van me eerste!
mijn vriend is 25 en ik vind dat niemand er te jong voor is om moeder te worden
als jij vindt dat je der klaar voor bent dan moet je het doen
laaat je niet gek maken door andere mensen hun mening
want het is jouw leven en je doet ermee wat je wilt.
in mijn omgeving heeft niemand me oooit gezegd dat ik te jong er voor ben .
hangt er ook vannaf hoe je je gedraagt en  ik lijk qua karakter en gedrag wel 23

xxx babygirl_17     34wkn en 5 dgn

Meiden,

jullie zijn inderdaad niet te jong. Geniet er lekker van en wees blij dat je op een lekkere jonge leeftijd een stabiele relatie hebt waar een kindje in past.

En weet je vooroordelen blijven er altijd. Ik was 34 toen ik zwanger was van de derde (ging helaas na 18 weken mis) en aan mij werd ook gevraagd of het een ongelukje was.

Kinderen zijn geen ongelukjes, maar het grootste geluk van de hele wereld en soms bepaald de natuur voor je en soms kies je bewust (ok dan heb je het nog niet altidj voor het zeggen, maar jullie snappen wel wat ik bedoel). In beide gevallen gaat het om een wonder.

Miep
(pffff alweer 36)

Hoi

Ik was bij mijn dochter 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen ze geboren is. Een en al commentaar van mensen, " het is vast een ongelukje, condoom gescheurd? En zelfs iemand die het lef had om erover te beginnen hoe duur het is voor de samenleving al die tienerzwangerschappen. Ten 1ste was ik toen ook allang geen tiener meer en werk ik al jaren.

Het meeste vreemde vond ik wel was dat toen mijn dochter net 7 maanden was de eerste bemoeials al begonnen te zeuren wanneer nummer 2 nou eens kwam! Ik ben nu dus 24 (mijn dochter is 14 maanden) en 18 weken zwanger van die befaamde nummer 2.
Ik word nu ook pas gezien als de moeder van mijn dochter ipv de oppas want iemand die zwanger is heeft vast al wel een ouder kindje.

Wij hebben er expres voor gekozen om nu al kinderen te krijgen, ten eerste waren wij er klaar voor en ten 2de is mijn verloofde 7 jaar ouder en wou hij geen opapa worden, iedereen moet zo voor zijn eigen weten wanneer hij/zij aan kids begint maar waarom er op elke leefdtijd commentaar op moet zijn snap ik niet. Iemand van 20-30 jaar is te jong maar begin je pas na je 30ste dan ben je weer te oud en teveel met je carriere bezig. Vage wereld soms.....

groetjes

Hoi,

Ook ik vind het niet te jong. Ik ben net 25 en mijn man is net 32 jaar. We hebben er echt bewust voor gekozen. Maar ik herken het wel. Hier vind ook iedereen dat ik te jong ben en vragen zich ook af of het wel gepland was. Gek wordt ik ervan.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan