Jonge moeder?

Ik ben 22 en wij zijn ook ''bezig''
Heb pas een miskraam gehad dus we doen rustig aan..
Niets mis mee om jong moeder te worden en ja er zullen vast rare reacties komen maar dat maakt me niets uit!
Doe wat je hart je ingeeft!

hoi hoi

Ik ben ook jonge moeder was 20 toen ik mijn dochter kreeg mijn man is 25 en ben nu 23 week zwanger van de tweede. Ik ben nu 22 en vind het erg leuk om jonge moeder te zijn. mijn moeder en oma waren ook jong moeder dus die kunnen nog lekker genieten van onze dochter.Krijg niet vaak rare reacties alleen soms van onbekenden als ik zeg dat ik een dochter heb zeggen ze wel eens en voed je die dan alleen op nou vind dat echt raar dat mensen dat vragen omdat je jong bent hoef je toch niet alleen te zijn ken genoeg oudere moeders die alleen zijn kan iedereen overkomen niet alleen jonge moeders.
Maar terk me er niks van aan weet zelf wel beter.

groetjes mama22

nou hallo dan maar:D
ik ben dus 3 weken geleden 19 geworden en ben dus nog lekker 19 als ik beval.
ik en mijn vriend hebben er een jaar over nagedacht dus vinden we dat we ook genoeg aandacht eraan hebben besteed.
jong moeder zijn heeft hartstikke veel voordelen en heel veel mensen vinden dat je je jeugd vergooit,je je jonge jaren VERSPEELD nog wel door een kindje te krijgen.
Mijn raarste blikken gaan naar hun uit omdat het niet eens een uitgesproken mening is maar een standpund dat mensen hebben bedacht om zich maar één vast idee vast te klampen.
En ik zal zeggen:eek:ns leven is er NU al op vooruit gegaan door dit kindje dat nog moet komen.
Laat ze maar denken wat ze willen,je moet toch zelf bepalen hoe jouw leven gaat verlopen ondanks hun gezever over normen en waarden van lik me vestje
groetjes moniek heel blij zwanger van de eerste,net 19 en 16e week zwanger

Hai hai,

Hier nog een jonge moeder.Ik was 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen mijn zoontje geboren werd.Nu ben ik 26 en ben ik 23 weken zwanger van de tweede.Ik moet zeggen dat ik heel weinig negatieve reacties heb gehad.De meeste mensen vinden het heel leuk.Ik zie er trouwens alleen maar voordelen in hoor, Als ik 46 ben dan heb ik al grote kinderen, heerlijk toch.
Ik ga nu ook nog regelmatig met mijn moeder naar concerten of lekker shoppen, ik vind het heel leuk dat ik dat straks ook met mijn kinderen kan doen.
Niet teveel aantrekken van de negatieve reacties, zoals eerder is gezegd...je weet zelf het beste of je er aan toe bent aan kinderen.
Oja, allebei mijn zwangerschappen waren/zijn niet gepland(ik heb een hekel aan het woordje ongelukje)Maar wel van harte welkom(anders hadden we wel gekozen voor abortus).Ik vind als je kiest voor je kindje dan is het niet meer ongepland.

Veel liefs Summy26

Hoi,

Ook ik ben een jonge moeder! Toen ik 21 was werd mijn zoontje geboren. Mijn vriend was toen 30. Hij was niet geplandin mijn geval maar wel welkom! Nu wordt ik volgende maand 24 en ben zwanger van de tweede. Ik vind het helemaal niet erg om een jonge moeder te zijn. Heb een leuke jeugd gehad en alles gedaan wat ik wilde! Heb nu een vast baan  en heb een heerlijk huis met tuin! Dus ik ben hardstikke happy!

Groetjes, Celine

Hallo allemaal,

Ik ben 23 en mijn vriend 27 ,en wij zijn heeeeeeeel blij om zwanger te zijn,We hebben het er al over vanaf mijn 18de maar toen woonde we nog thuis,en waren er nog niet helemaal klaar voor.
Wij zijn 7,5 jaar samen en er nu meer dan klaar voor.Als ik ga bevallen zijn wij 24 en 28 vind het perfect, het had van mijn zelfs eerder gemogen.Dus dacht ik laatst ,stoppen met die pil anders gebeurd er niet veel ,het was meteen raak.Ik ben nu 9wk en 4 dg zwanger.Wij hebben alleen nog maar leuke reactie's gehad.Maar veel mensen weten het nog niet.Mijn schoonmoeder is nu 64,als ik nog 10 jaar had gewacht was ze 74 of was ze er niet meer .mijn schoonvader is maar 66 geworden en sinds kort er niet meer . Ik vind dit dus echt het knelpunt met laat ouders worden (mijn vriend is de jongste van 4 ,dus vandaar heeft hij oudere ouders).
aan alle moeders een leuke zwangerschap gewenst

groetjes Merel

Hoi!

Maak je niet druk om wat anderen zeggen! Ik ben 25 en ben nu 7 weken zwanger van de eerste. Lekker toch, je bent nog geen 30 als je kindje naar de basisschool gaat. Lekker jong en fit om met je kindje te dollen en de grootouders kunnen ook nog lekker genieten van de kleinkinderen terwijl ze zelf nog relatief jong zijn!
Ik zie een heleboel voordelen! Mijn mijn is 31en in zijn vriendenkring zijn er heel veel mensen bezig om zwanger te raken, zijn zwanger of hebben al een kindje. Oftewel; dan is het heel normaal. Maar zoveel scheelt het ook weer niet in leeftijd!

Geniet lekker van je zwangerschap en daarna van je kindje en als mensen vervelend doen; het is jullie keus en niet die van hun. Moeten ze het zelf maar lekker anders doen!

Groetjes Gerdien

hallo

ik ben 25 jaar en 26 als de eerste geboren word
mijn man is 34
wij zijn nu 18n weken zwanger
en kennen elkaar eind augustus 10 maanden
zijn getrouwd toen we elkaar net 8 maanden kenden en al in verwachting waren
familie en vrienden reageerden allemaal leuk
en hadden het allemaal wel verwacht zo snel allemaal
en ja echt jong vind ik wel mee vallen
we willen het zelf daar gaat het om

grtz