Jonge moeder?

Hoi AV,
zag dat nieuws ook over minder kinderen die worden geboren...alleen waren het er eerst 190.000!! en daarvoor 20.000 meer....
dus jou getal klopte niet hihi..vind het wel grappig...
Maakt niets hoor..
Groet R

Hai, ik wil even reageren op Gieneke.

Ik denk dat je mijn zin verkeerd gelezen hebt.Of dat je het verkeerd begrijpt.Dit is namelijk wat ik heb geschreven:

"Oja, allebei mijn zwangerschappen waren/zijn niet gepland(ik heb een hekel aan het woordje ongelukje)Maar wel van harte welkom(anders hadden we wel gekozen voor abortus"

Mijn beide zwangerschappen waren niet gepland, ik ben door de pil heen zwanger geraakt.Als ik bijv. door een midnightstand toch zwanger zou raken(ik heb  by the way nog nooit een midnightstand gehad)ondanks dat ik toch de pil slik dan zou ik voor abortus kiezen.Ik denk zeker niet licht na over een abortus maar soms zijn er situaties waardoor je voor die keuze zou kunnen staan.

Ik bedoel te zeggen dat ondanks mijn kinderen niet gepland waren toch gepland en welkom zijn.Op het moment dat je voor je kind kiest dan is het geen ongelukje/niet gepland meer.Zo zie ik dat.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt,

Summy26

He hoi,

ik snap nu ook wel wat je bedoelt. Maar ik zou het gewoon (gelukkig) nooit kunnen of willen. Heb gelukkig ook nooit een one-nightstand gehad, ben ook absoluut niet zo opgevoed. Mijn man is mijn eerste en (hopelijk) mijn enige partner op dat gebied en daar ben ik heel blij mee.
Ik wou je niet beledigen, maar soms moet je je mening even kwijt, sorry als het verkeerd overkwam!!

Groetjes Gieneke

Tja hormonen he
Maar goed, we begrijpen elkaar nu

Veel liefs Summy26

Poeh! Ik weet niet of ik wel durf te reageren jullie zijn allemaal nog lekker jong en ik voel me zo al bijna een oude muts. Ik was 25 toen ik mijn eerste kreeg en ook met de nodige reacties dat dat erg vroeg was. Ik ben nu 32 en zwanger van de vierde terwijl mijn vriendinnen de eerste of tweede gaan krijgen. Wij zijn blij jonge ouders te zijn en zouden het zo over doen. geniet er allemaal van en ben blij dat het gelukt is als je laat begint en er dan ook lange tijd over heen gaat voor je zwanger bent kun je je ook afvragen of dat ook zo geweest zou zijn als je jong begonnen was. Maar helaas heeft ook niet iedereen al vroeg die moedergevoelens en is het beter dan nog even te wachten. Fijne zwagerschap allemaal.

Groetjes Linda (29wk6d)

Hoi hoi!!
Ik ben 24 en werd zwanger op me 21e en me dochter werd ook geboren toen ik 21 was. Nu ben ik dus 24 en zwanger van de tweede. Mij werd ook vaak gevraagd of t gepland was en dat ik veel te jong was dat ik eerst moest genieten van me leven. Alsof dat met een kind niet kan. We waren getrouwd en ik was met de pil gestopt en ik had het geluk binnen een maand zwanger te zijn. We hebben er bewust voor gekozen en ik vind dat iedereen zelf bepaald wanneer ze er voor klaar zijn. Ook al is het niet gepland dan nog is het hartstikke welkom want het blijft een klein wonder. Nu ook dat ik zwanger ben van de tweede reageren me ouders heel raar: van is het niet beetje snel?? Mijn dochtertje is 2.5 en is net 3 als haar broertje of zusje geboren wordt dat is toch mooi verschil tussen de leeftijden?? Ik vind dat we zoiets zelf moeten beslissen en dat anderen niet ergens over te oordelen zonder ergens vanaf te weten. Liefs Chantal (8wken en 5 dagen zwanger van tweede)

hoihoi

nou ik vind het absoluut niet jong
zelf ben ik 21 en begon al op mijn 20 ste met proberen kinderen te  krijgen
de een vind je jong de ander niet
het is maar hoe je het zelf vind
veel mensen van mijn leeftijd studeren nog of gaan stappen enzo
dat doe ik niet ben al een echte huisvrouw
dat scheelt ook wel denk ik
en ik heb altijd al kinderen gewilt

liefs marinda

Hoi Dames,

Wat herkenbaar allemaal. Ik ben 24 jaar,  mijn vriend 28 jaar en in blijde verwachting van ons eerste kindje. We zijn nu 24 weken zwanger en ben zo trots als ik naar mijn groter wordende buik kijk.

Een van de eerste vragen die ik van mensen ( ja zelfs van collega's die ik nauwlijks ken) om me heen kreeg was... Was het een ongelukje op gepland...hahahahha, wat een stomme vraag... Ongelukjes bestaan niet, want iedere zwangerschap is een wonder!!!

En dames laten we eerlijk zijn als het een 'ongelukje' was dan hadden we het toch wel weg laten halen....

Geniet van jullie zwangerschap en veel geluk!!!

Gr.
Spanky

Terug
Bovenaan