Jonge moeders 1e zwangerschap

Wat fijn dat alle echo's zo goed zijn gegaan!!

Ik heb wel meegedaan aan moeders voor moeders. Hier inmiddels bijna 25 weken zwanger en voel me super goed! Over 2 weekjes hebben we een 3D echo, daar ben ik heeeel benieuwd naar. De tijd vliegt dus geniet er maar van dames.

liefs

Gefeliciteerd meiden!

Super Daaandje, mooi dat alles goed gaat. Heel bijzonder om te zien lijkt me.

Over anderhalve week hebben wik de termijnecho. Ben zo bebieuwd wat we gaan zien. Heb het hartje wel zien kloppen de vorige keer. Maar verder inderdaad nog niets.

Na de echo gaan we het ook eindelijk vertellen aan familie en vrienden en collega's. <span style="line-height: 1.5;">Nog tips om het leuk maar simpel te vertellen?</span>

Bij mij ook alles goed, maar nog steeds elke ochtend misselijk en ook wel last van buikkrampjes. Maar ach dat geeft niet :). En oja. Moe....

Willen jullie weten wat het wordt? Zelf wil ik het niet weten (ondanks dat ik het eigenlijk ook wel wil weten haha).

Zo dat was het weer denk ik.

Liefs!

Hallo!

Ik ben 24 en nu 14 weken zwanger van een eerste kindje! Het was helemaal niet gepland, want ik studeer nog en wilde eigenlijk eerst mijn studie afmaken. Maar ik zit in het laatste jaar en ga het waarschijnlijk nog wel afkrijgen voordat het kindje geboren wordt. Toen ik het ontdekte was ik misschien een half uur bezorgd, maar als snel was ik er al helemaal blij mee, ook omdat mijn vriend heel enthousiast reageerde toen ik het hem vertelde.

Ik was de eerste weken echt heel erg moe! Ik wilde echt alleen maar dutjes doen op het werk. In het kopieerhok als niemand keek... :p Maar nu is de vermoeidheid al veel minder erg geworden! Verder heb ik nog maar weinig last gehad van zwangerschapskwaaltjes. Ja, en vreetbuien dan. :) Op de echo zag het er ook allemaal goed uit, en geweldig om te zien natuurlijk en het hartje te horen.

Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

X

Heyhoi, gefeliciteerd allemaal!

Ik ben 21 en in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben nu 17+4 weken heen. Het was absoluut niet gepland in ons geval en ik heb er ook flink moeite mee gehad, mede doordat de zwangerschap niet vlekkeloos verloopt. Gelukkig gaat het nu de goede kant op! We krijgen een meisje en hebben veel steun aan familie en vrienden ;)

Liefs Cher en Boontje

Ik ben 21, helaas nog niet zwanger maar wij gaan proberen vanaf September zwanger te worden. Leuk om jullie verhalen hier allemaal te lezen! Worden jullie veroordeeld over jullie leeftijd?

Hallo dames,

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, spannend zeg. Ik ben 23 jaar en nu 5 week zwanger. Is allemaal erg spannend en de eerste kwaaltjes zijn er, misselijk, moe, pijnlijke borsten en steken in mijn buik.

Heb 19 april mijn eerste echo en leef daar echt naar toe. Volgende week komt er iemand van moeders voor moeders, vind het een goed doel. Ook omdat ik mensen dicht bij mij heb die daar weer baat bij hebben.

Graag zou ik dit forum willen volgen, wie weet kunnen wij nog wat van elkaar leren.

FH

Dit is totaal nieuw voor mij , ik weet pas 3 dagen dat ik zwanger ben .

gister de eerste echo gehad ( en wat was dat spannend ) , ik ben nu 4 weken en 5dagen .

ik ben ook nog heel jong hoor , ik word volgende maand 19.

Persoonlijk vind ik dat leeftijd niks te maken heeft met opvoeden :)

Gefeliciteerd allemaal nieuwe zwangere dames!

Cher bij ons was het ook echt niet gepland, maar natuurlijk nu wel super blij mee!

MLB wat leuk dat jullie het gaan proberen, ik hoop dat het snel raak is! Ik word eigenlijk helemaal niet veroordeeld voor mijn leeftijd (volgende week 21), er wordt juist erg positief op gereageerd door mijn omgeving

FH dat gevoel van toeleven naar de echo is erg herkenbaar! Dat had ik ook steeds. Ik hoop dat je kwaaltjes beperkt blijven, was bij mij helaas niet het geval..

Sissi wat spannend. Zag je al wat op de echo? Aangezien ie zo vroeg was!

Hier inmiddels bijna 30 weken dus het komt steeds dichterbij.. Alles is nu ook klaar en aangeschaft dus vind het nu wel spannend worden.

Terug
Bovenaan