Jonge moeders 1e zwangerschap

Thanks Boterbloempje16! Gister nog ruzie gehad met m'n vriend, die wilt nu opeens nog 2 jaar wachten, heel frustrerend. Vooral omdat het natuurlijk ook niet in 1keer raak is. Ik wacht het nog maar even rustig af, stop sowieso in September met de pil.

Succes nog even met de laatste loodjes! Weet je al wat het wordt? (kan zijn dat ik dit even gemist heb)

** En fijn dat er positief gereageerd wordt op jou zwangerschap door je omgeving. Hoor van andere mensen soms nog wel eens andere verhalen.. Ik vind moeder worden niet leeftijdgebonden.

@MLB houdt er rekening mee dat als je stopt in september het wel in een keer raak kan zijn. Ik heb afgelopen september de implanon eruit laten halen met het idee van het kan wel een paar maanden duren. Twee weken later was ik zwanger ;)

@maris20 zou ik heel fijn vinden als dat zou gebeuren maar aangezien me vriend er nog niet helemaal uit is op dit moment is nu het plan om dan sex te hebben met condoom, maar misschien is die tegen die tijd van gedachte veranderd en kunnen we er voor gaan (duimen!).

Oh wat vervelend MLB, is het inmiddels weer opgelost de ruzie? Ja zeker fijn hoe mijn omgeving reageert! Maar zoals je al zei, ik vind moeder zijn ook niet leeftijdgebonden en ik was altijd al volwassener dan wat 'normaal' is voor mijn leeftijd dus ondanks dat het niet gepland was nu toch super blij. Er zitten ook erg veel voordelen aan jong moeder zijn natuurlijk. En een super behulpzame enthousiaste vriend helpt ook wel haha! Wij verwachten een meisje!

Heb je een speciale reden waarom je zo graag jong mama wil worden of is het gewoon een gevoel? En zijn jullie al lang samen?

@boterbloempje16 Oh super leuk een meisje! Gefeliciteerd 
Ik wilde altijd al vroeg moeder worden, als mensen ook aan mij vroegen wat ik later wilde worden was het antwoord altijd, moeder. Niks meer niks minder haha. En dat gevoel is alleen maar erger geworden in de loop van de jaren. Vooral ook denk ik omdat mijn vriend ook echt zo leuk is met kinderen en ik niet kan wachten om hem met een van onze kindjes te zien. Maar helaas moet dit dus nog even wachten. De ruzie is soort van opgelost. Ik laat het onderwerp kinderen nu gewoon even op een laag pitje staan. Gelukkig heb ik een lieve vriendin waar ik er mee over kan praten (zij is nu zwanger) dus dat scheelt, en dit forum natuurlijk ook haha.

Mijn vriend en ik zijn al 6 jaar samen. En jullie?

Hi dames!

Hoe is het bij jullie op dit moment? Ik ben zelf 21 en 34 weken zwanger van de eerste! Meisje :) Ik woon samen met mijn vriend van 29 en beide werkzaam. Wel heel spannend zo de laatste weken.. Zijn jullie al veel aangekomen? Ik nog niks.. (En het word een groot/lang kind) M'n tieten zijn wel echt te groot voor woorden..

Terug
Bovenaan