jonge moeders

hallo
het lijkt mij ook leuk om jong kinderen te krijgen, ik heb het idee dat je dan zelf nog voor een deel kind bent, niet dat als je ouder bent, dat je dat dan niet bent, maar... ik vind het moeilijk om uit te leggen.
ach als het gevoel goed is.

hoi hoi allemaal.

ja zo'n forum werkt best wel verslavend he
was net thuis denk effe gauw kijken.
 knuf en kus jb

ja inderdaad
ik vind alleen dat het iedere keer weer zo lang duurt voordat je weer aan de beurt bent om te testen of zo
ik ben net van mijn eerste echte ongi af, en nu duurt het nog minstens 3 weken zucht....
nu die tijd maar doorkomen, ik zit ziek thuis, dus dan duurt een dag extra lang

halo mag ik mezelf ook nog jonge moeder noemen ha ha ik ben 30 en mijn eerste dochter kreeg ik toen ik nog net 25 was en de tweede kreeg ik 18 maanden geleden, ook een meid en wij zijn nu bezig voor de 3de (en laatste) hoop dat het snel gaat en ik ga er extra van genieten dit keer, zit nu in de derde ronde ,
groetjes en succes
Noza

nou noza,...
jij WAS een jonge moeder haha
dat telt toch ook!
succes

Hallo,

Ik weet niet of ik nog jong genoeg ben, maar ik ben nu 27 en heb een zoontje van 19 maanden (was net 2 wkn 26 toen hij geboren werd).

Ik ken wel verschillende vrouwen die jong kinderen hebben gekregen (19-20 jr) en ik zou zeggen, als je er klaar voor bent waarom niet? Je weet zelf het beste of je er klaar voor bent toch?! Ik had het ook wel eerder gewild, maar ja mijn eega wilde nog even wachten (die is nu trouwens 34).

Groetjes

hi fiepke...
ja het wachten duurt steeds lang he , ja en kan me het voorstellen als je dan ook nog ziek, toch niks ernstigs??)thuis zit dat het dan helemaal lang duurt allemaal.

hi nozo ieder mag toch mee praten op het forum.
ik heb zelf nog geen kinderen zijn er mee bezig laat ik het zo zeggen.
maar mensen kijken wel gauw naar jonge mensen met de blik van zo die zijn er jong bij zeker een ongelukje.
is niet altijd leuk als je er toch zelf voor kiest....
 kus en knuf

nee ik denk een buikgriepje of zo ze zeggen dat het in de lucht hangt,

morgen weer aan de gang.
het zit ook niet lekker op mijn werk dus het kan ook stress zijn, ga morgen aangeven dat ik weg wil, heb op het moment 2 sollicitaties lopen waar ik op gesprek mag komen, dus spannend....

mensen vinden het ook al snel zielig,
ik wist al vanaf mijn 18e dat ik jong moeder wilde worden, het lijkt me gewoon mooi.
en zoals ze zeggen, as je er klaar voor bent moet je het gewoon doen!
als het nu ook nog lukte haha

Terug
Bovenaan