jonge moeders

Hoi.

Ik ben 22 en mn hubbie is 32. We zijn sinds sept. 05 pilloos aan de klus gegaan en we hopen dan ook dat t ronde 9 eindelijk raak mag zijn. Afgelopen ronde had ik alles wat maar kon wijzen op n zs, maar helaas toen ik, na 4 dg overtijd,  wilde testen sochtends brak t ineens door..erg klote, maar we kunnen weer lekker aan de slag, dus...hopen maar!!!

Ook wij hebben eigenlijk geen last vh leeftijdsverschil, het is meer t getal dan wijzelf wat t verschil maakt. Wel hebben wij er bewust voor gekozen om aan kids te beginnen, terwijl ik zo jong ben zegmaar, omdat zowel mn hub als ik niet wilde dat  t kindje n oudere papa zou krijgen...vooral hij vond dat geen fijn idee. Ik heb altijd kids gewild en heb na lang denken en samen praten de knoop door gehakt. Nu mag t niet snel genoeg komen!!

haha ik heb precies hetzelfde, mijn vriend wil ook geen oude papa zijn.
nou heel veel succes dan maar he, kus

Hallo dames,

Ik ben 26 jaar en 2 jaar samen met mijn mannetje. We wilden eigenlijk al vanaf het begin en hebben nu de knoop doorgehakt; wij gaan ervoor. Ik zit nu in de 1ste ronde, zit eigenlijk echt te wachten op de rode duivels. Ben echt zwaar emo, zat (hoe desperate) Oprah te kijken en zat een beetje suf te snikken. Heb sinds gisteren mijn NOD, al 2 testen gedaan, maar nee helaas.

Stomme hormonen! Maar ach, gewoon maar door naar de volgende ronde en goed oefenen en klussen! Enne dit forum werkt eerrug verslavend, lees iedere dag braaf mee!

Meiden; veel succes en plezier!

ps; ik vond mezelf niet eens te jong, maar zat meer met zaken als financien enzo, maar dat komt allemaal wel goed, we gaan er va nu gewoon rekening mee houden dat er over ik weet niet hoeveel tijd een kleine komt. Ik ben er gewoon klaar voor en mijn hubbie ook!

Groetjes!

tja die eerste ronde is klote he, dat had ik ook was 5 dagen overtijd. maar het was bij mij het ontpillen gewoon!
succes alvast voor de echte ronde

hoi hoi

Ik ben al een van de gelukkigen die zwanger is maar lees hier nog wel mee om te kijken wie mij volgt!
Ben 23 en heb net als fiepke een vriend van 34, wij willen allebei dolgraag kinderen en ik het liefste jong, mijn vriend wilde het liefst voor zijn 35e pa worden en dat gaat nu dus lukken!
Je bent er klaar voor of je bent het niet, zo is het gewoon. Het enige nadeel vind ik dat mensen denken dat het een ongelukje was omdat ik 'pas' 23 ben. De verloskudige vind het de beste leeftijd om een kind te krijgen(lichamelijk gezien)

Ik ga de andijvie stampot afmaken... mmmmmhh...

Groetjes Roos

haha ja inderdaad ik ken je nog roseliek!
hoeveel rondes heb jij moeten wachten?
aangezien ik over een paar maanden een tussentijdse wacht erop moet zetten, ga volgend jaar trouwen en we hebben een grote bruiloft en daar wil ik niet hoogzwanger rondlopen, omdat ik dan minder van de dag geniet van de moeheid, hebben we nog tot juli om te slagen haha
zo niet dan gaan we over een half jaar gewoon weer verder
hoever ben je nu ??

nou hoop dat het lukt fiepke! zou mooi zijn als je met zijn drieen kunt trouwen!

Terug
Bovenaan