jonge moeders

hoi,

mama1989, fijn dat je mijn advies zelf ook al had overwogen, haha.
hier gaat het goed hoor, zit in vruchtbare week nu als het goed is, dus druk aan het klussen. hihi.

tess, het is inderdaad zo, altijd en overal krijg je commentaar op, heel jong, of al paar jaartjes ouder. jij weet inderdaad wat het beste is voor je kind. en daar moeten we op vertrouwen. je kent je eigen kind het beste.
Dank je voor je verhaal hier tess.

liefs

Hoi!

Ik werd op mijn 18e voor de 1e x moeder van een dochter, op mijn 20e kwam nr 2 en we zitten nu in de 3e ronde voor nr. 3 (en hopen op een zoontje, hihi).
Ik moet zeggen dat ik nooit vervelende reacties heb gehad. Misschien achter mijn rug om van onbekenden, maar van bekenden niet. Die waren allemaal positief. Ik denk niet dat je te jong bent, maar je moet natuurlijk wel goed over alles nadenken, financieel en ook hoe jullie het samen aan gaan pakken. En jullie meoten het allebei ECHT willen natuurlijk.
Ik wens jullie veel succes!

quote: schmetterling23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2008 14:51:36'));

Hoi!

Ik werd op mijn 18e voor de 1e x moeder van een dochter, op mijn 20e kwam nr 2 en we zitten nu in de 1e ronde voor nr. 3 (en hopen op een zoontje, hihi).
Ik moet zeggen dat ik nooit vervelende reacties heb gehad. Misschien achter mijn rug om van onbekenden, maar van bekenden niet. Die waren allemaal positief. Ik denk niet dat je te jong bent, maar je moet natuurlijk wel goed over alles nadenken, financieel en ook hoe jullie het samen aan gaan pakken. En jullie meoten het allebei ECHT willen natuurlijk.
Ik wens jullie veel succes!

hallo meide ik ben aan mijn vierde ronde begonnen haha hoop dast het van de maand nu eindelijk zover is....

hey mama 1989
ik had eerst ook allemaal twijfels en bij mij sprak mijn gevoel uit dat we er voor moesten gaan en als ik dan aan de reactie dacht dan wou ik het weer niet heb toen mijn gevoel gevolgt en ben zeer gelukkig emt onze keuze om voor een kleine te gaan laat je niet leien door mensen in je omgeving en volg je hart ....das mijn tip ik luister nu nooit meer naar anderen en hun menig de menig van jou en je vriend die telle als enige ....das mijn tip meisje veel succes xxx...

hoi monika,
Een hele goede tip. Je moet inderdaad naar jullie zelf luisteren.
Hebben jullie dit trouwens ook. Sinds je besloten hebt om ervoor te gaan dat je het gevoel hebt dat je je opeens veel verantwoordelijker gaat gedragen?
Haha, ik wel.

Liefs

hoi
weet je wat het is met die mensen,ze hebben altijd wel wat te zeuren,of je nu op je 20 ste moeder word of je gaat voor een 4 de.
Ik ben zelf nu 26,we hebben 3 kinderen 2 meiden van 6 jaar en van 5 jaar en een jongen van 22 maanden.we gaan nu voor een vierde.
Maar meiden,doe wat je zelf graag wilt en luister niet naar anderen.hoe moeilijk het ook is.Het gaat om jullie toekomst en niet die van hun.
succes met zwanger worden.
groetjes

hey allemaal!

Ik ben een moeder van 19 jaar, heb een dochtertje van bijna 2:)
Dus reken maar uit ik was idd een jonge moeder, ben het nog steeds trouwens.
Ik zit verder nog op school en werk daarnaast.
Ik woon op mezelf samen met mijn kleine.Met zn tweetjes.

Lijkt me leuk om in contact te komen met jonge   mama's of bijna mama's

ik zou ook heel graag nog een 2e willen, begint wel erg te kriebelen.

Nou groetjesss

xx Liefs

Hey monica,

Heel erg bedankt helpt me enorm je verhaaltje serieuss
ik sta er nu zeker 100% achter ! misschien moet ik ook effe wennen aan het idee
maar als je me kast ziet hahaha zit al bijna helemaal vol met spulletjes
kan het gewoon niet laten als ik wat zie liggen.

Groetjesss

Terug
Bovenaan