Jonge ouders

@Rosi, Niet direct nare opmerkingen maar ik heb altijd wel het idee dat mensen me aankijken, ik zie er best jong uit en voel me niet altijd serieus genomen als moeder zijnde. Het kan ook zijn dat dit me eigen onzekerheid is. Maar ik probeer er boven te staan !!  Wij hebben wel bewust gekozen om nu 'pas' voor een tweede te gaan omdat ik me echt nog te jong voelde en niet klaar was voor een tweede. 
@lilalou, Oke spannend dus nog wachten tot de 30e..
@ vlindertje & izzy Hebbenjullie al een echo gepland staan?Die van mij staat 8 Juni, duurt nog even dus.. 

Lilalau, ik ben de hele dag vermoeid. Slaap ook slecht in en slaap slecht door (hier heb ik altijd al wat last van) Dus Ik word al moe wakker haha... En ik kan overdag nooit slapen, een dutje zou wel goed doen, maar helaas zover lukt dat nog niet.
Ilyaa, ik heb 9 juni mijn eerste echo met 7+6! Hoever ben jij met je eerste echo?

Vlindertje, 
Ik ben dan 8 weken volgens me eigen berekening. Dus op 21 januari uitgerekend als het klopt. 
Wanneer ben jij uitgerekend? 

@vlindertje,
Okay mijn laatste dag van menstruatie was 16 april.. toevallig! Lopen we als het goed is bijna gelijk! 

Izzy, vervelend dat je bloedverlies had... Fijn dat je echo vervroegd kon worden.
Ilyaa, ja leuk gaan we echt gelijk op! En hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met de andere meiden?

@Izzy, ah hopelijk is alles goed en kan je na de echo weer extra genieten van je zwangerschap. 
Hier nog "lekker" wachten, 30 mei staat m'n NOD. Voel me niet anders dan anders. Ben ook heel beniewd of ik mij anders zal voelen als het raak is. Aangezien mijn buik altijd rommelt zal ik het daar niet aan merken. 
Hoe is het bij jou@Rosi? 

Terug
Bovenaan