Joy75

Hoi meiden,

Joyce, ik vind dat mailen ook wel een goed idee hoor.

Ik kan het af en toe niet meer terugvinden ons groepje, we staan echt heel ver weg...

Gaaf joh een mooie echo, gefeliciteerd!!

Hier gaat alles lekker. Ik hoop bij jullie ook.

Donderdag heb ik eindelijk de twaalf weken echo, als het goed is ben ik
dat vrijdag ook echt. Vind het weer reuzespannend en kan gewoon niet
wachten!

Ik ben weer begonnen met het slikken van ijzertabletten en voel me
alweer stukken fitter. De misselijkheid gaat ook al stukken beter,
alleen last als ik erg moe ben, dus ene dag erger dan andere.

Onze jongste is de hele week aan het spoken geweest, had een
oorontsteking en erg last van zijn reflux. Nu gaviscon in het laatste
beetje van zijn fles en ik heb weer een vrolijk ventje. Snotverkouden,
dat wel maar ja, gaat weer over.

Laatste weekje rust in huis, volgende week begint de vakantie. Ook wel
weer gezellig en dan hoef ik 's ochtends niet zo te rennen. De meiden
zijn er ook echt aan toe.

Zijn jullie al aan het rondkijken voor een babykamer? En Ivy, heb jij alles al klaar?

Groetjes,

Vanessa

Hoi Meiden,

Bij ons is vandaag de grote vakantie in gegaan. Inderdaad druk, druk, druk in huis, maar geen gehaast meer s'morgens wat ook wel fijn is. Over anderhalve week gaan we op vakantie naar Toscane dus daar heb ik al wel zin in. Lekker in de zon liggen en door mooie stadjes wandelen, heerlijk (en natuurlijk ontzettend veel lekker eten).

En Vanessa, je vroeg of ik alles al klaar heb voor de baby. Nou, echt helemaal niet. Gaat ook niet hoor. Na de vakantie gaan we namelijk verhuizen naar Rotterdam. Ik ben dan ongeveer 30 weken. Wordt nog even een uitputtingsslag. Verder zijn we ons eigen huis nog aan het verkopen en dat schiet nu met de vakanties niet echt op. Daarnaast was ik autorijles aan het volgen, maar dat heb ik nu effe stopgezet. Teveel aan mijn hoofd, ik rijd straks na mijn bevalling wel af.
Voor de verhuis en de vakantie moet ik nog alles inpakken en af en toe spelen mijn bekken behoorlijk op, ik moet voorzichtig doen dus. Merk nu dat ik ook wel een beetje begin te stressen. Dan lig ik in bed en denk aan al die dingen die nog moeten gebeuren met makelaars, verhuizers, aannemers. Mijn hoofd loopt dan een beetje om, ik probeer me niet te druk te maken. Is maar goed dat ik van nature een hele lage bloedruk heb!!!

Verder was het weer feest vannacht in mijn buik. De kleine lag echt uren achter elkaar te schoppen en te frummelen. Wel gezellig hoor, maar ik heb dit keer wel lang wakker gelegen. Kwam ook door het gesnurk van mijn man hoor. En dat plassen s'nachts, hebben jullie dat ook (of bij vorige zwangerschappen). Echt 3 keer op een nacht moet ik er uit.

Okee, ik ga even kijken of ik alvast een hotel voor onderweg naar Toscane kan reserveren (moet ook nog gebeuren). Oh, en voor ik het vergeet. Ik ben ook wel voor mailen, ik lig er alleen een tijdje uit door het verhuizen, we kunnen namelijk niet bij dezelfde provider blijven, maar als ik jullie mailadresjes heb, ben ik vast wel weer voor de bevalling online.

Doei,
Ivy

Hoi allemaal,

Ik doe mee hoor met het mailen: marjasiemons@hotmail.com.

Vandaag voor intake bij de vk geweest. Die had meteen al geen goed nieuws: veel te hoge bloeddruk: 166/110...In de andere zwangerschappen heb ik daar totaal geen last van gehad dus dit is wel erg balen. Ik maak me ook zorgen dat er iets met het kindje zal zijn. Ben vandaag 10 weken en moet nu donderdag weer naar het ziekenhuis: hoopte daar eigenlijk klaar te zijn maar helaas.
Daar doen ze meteen ook de termijnecho. Zijn jullie bekend met een hoge bloeddruk?

Verder hebben de kinders bij ons vakantie: Nienke is gisteren op kamp gegaan en Sjoerd en Thijs gaan 2 nachtjes bij oma logeren. Dus heb ik het rijk alleen vanmiddag. Heb dus gepoetst; morgen weer cursus geven.

Zaterdag heeft mijn vriendin de zwangerschapskleren gebracht maar o wat een teleurstelling: de kleren zijn vreselijk en niks zit nu al mooi. Dus nog maar even doormodderen. Draag het meeste nu op heuphoogte; dat is de meest comfortabele stand. Voor leuke kleding moet ik toch weer gaan shoppen ben ik bang.
Maar eerst vakantie: aanstaande maandag vertrek en twijfelen tussen frankrijk, oostenrijk en polen. Iemand suggesties?

Ik laat donderdag wel weer even weten hoe het geweest is.

Groetjes,

Marja

Hoi meiden,

Mijn e-mail adres is vanessa_koomen@hotmail.com, vind het wel leuk hoor zo'n clubje!!

Nou Marja, wat is dat vervelend zo'n hoge bloeddruk. Een kennisje van
mij heeft het ook gehad, maar dat was bij de eerste en pas vanaf week
30 ofzo. Zij heeft bloeddruk verlagende medicijnen gekregen en moest op
een gegeven moment toch bedrust. Ik hoop voor jou dat het allemaal gaat
meevallen en je toch weer gaat zakken met je bloeddruk.

Heel veel plezier donderdag met de echo enzo, ik mag ook weer eens, ook voor de echo, joepie.

Sorry Ivy, even vergeten dat je nog gaat verhuizen hihi, zwangerschapsdementie.

Maar alles komt vast weer op tijd klaar voor de bevalling hoor! En bij
een vierde kun je toch makkelijker improviseren, tenminste dan ben je
volgens mij toch veel minder onzeker na de bevalling. Ik hoop wel dat
je toch de tijd hebt om een leuk kamertje te maken. En dat de
bekkenpijn voorlopig wel onder controle blijft en je een hele leuke
vakantie in Toscane krijgt. Dat is wel een eind rijden zeg!

Nou, ik stop maar weer eens.

Groetjes,

Vanessa

Hoi,
Hier mijn mailadres mende@home.nl.
En inderdaad Vanessa, ik heb totaal geen zenuwen of alles wel op tijd af komt. Dat is toch heel anders bij een vierde kindje. Natuurlijk is het leuk om aan de babykamer te werken, lekker zwijmelen, maar ik weet inmiddels dat mijn kindje eigenlijk alleen mij en wat kleertjes en melk nodig heeft. De rest is allemaal bijzaak (wel leuke bijzaak overigens).
Doei,
Ivy

Terug
Bovenaan