juli 2008 mama's?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

ik weet sinds gister dat wij een klein wondertje verwachten!! Ben nu 4 weken geweest, dus het is echt nog heel pril, maar goed, ik ben wel zwanger!

Ik zag dat er nog geen onderdeel was van juli 2008 dus ik dacht, laat ik dat maar even hier aan maken.

Graag kom ik in contact met meiden die ook in juli 2008 een kleintje verwachten, (andere meiden zijn natuurlijk ook van harte welkom :) )

Groetjes Koekeltje

Hoi Koekeltje,

Ik weet ook sinds gisteren dat ik zwanger ben, ook ik ben nu 4 weken en 1 dag dus nog erg pril, maar de test toonde twee strepen en zwanger is zwanger. Als alles goed is ben ik 19 juli uitgeteld.

Morgen ga ik naar de huisarts voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor de controles, omdat ik eerder dit jaar een miskraam heb gehad. Nu maar hopen dat we over acht maanden ons wondertje mogen vasthouden.

Leuk om samen met iemand te kunnen praten die ongeveer even ver is als mij.

Groetjes Esther

Hoi Snoopy,

leuk zeg! Dan lopen we echt gelijk! volgens de predictor berekening ben ik ook 19 juli uitgerekend!!!

Spannend! Ik ga zo alvast de verloskundige bellen. MIsschien kan ik vlak voor de feestdagen nog voor een echo, dan kunnen we het meteen iedereen vertellen :D

Groetjes Koekeltje

Hoi meiden,

gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger en 18 juli uitgerekend! Heb vorige week positief getest.
Ik vind het ook nog wel erg spannend, want heb 2 vroege miskramen gehad in aug. en okt. dit jaar.
Ik mag 27 nov. al komen voor een inwendige echo.

Er is hier trouwens al een topic voor juli mama's: Juli Mom to be heet het.

Hopelijk komt er snel een juli topic.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger en 18 juli uitgerekend! Heb vorige week positief getest.
Ik vind het ook nog wel erg spannend, want heb 2 vroege miskramen gehad in aug. en okt. dit jaar.
Ik mag 27 nov. al komen voor een inwendige echo.

Er is hier trouwens al een topic voor juli mama's: Juli Mom to be heet het.

Hopelijk komt er snel een juli topic.

Groetjes,
Angel

hoi,

Ook ik ben in juli uitgerekend. Er is indd. aal een topic voor juli mamma's, maar mij maakt dat niks uit. Ik ben nu 5 wk en 1 dag zwanger en als het goed is 13 juli uitgerekend.
Heb vandaag mijn HA op de hoogte gesteld, maar nu willen ze dat ik langskom, zodat de HA me persoonlijk het een en ander kan vertellen en dan kan ik contact opnemen met de VK krijg dan folder materiaal enzo mee. Nou ik had eerst zoiets van, ik weet het wel en hoef niet langstekomen . Maar de asistente zij doe nou maar, oke, Vind het ergens ook wel lief als ze dat bij alle zwangere doen.

Succes meiden en dat het een mooie zwangerschap mag worden, geniet ervan.

xx Bambi

hallo dames,

Het is voor mij voor het eerst dat ik reageer op een forum. Ik heb allerlei vragen inzake mijn zwangerschap aangezien dit de eerste keer voor mij is.  Ik heb vorige week een test gedaan en ja ik blijk zwanger. Helemaal geweldig! Ik ben nu 6 weken zwanger. We geloofde het niet dat we zwanger zijn en hebben dus een tweede test gedaan. Ook deze test gaf aan zwanger!
Ik maak me alleen ontzettende zorgen....1 ik ben helemaal niet misselijk 2 ben ook niet echt onwijs moe 3 heb gisteren een heeeel klein beetje oud bloed (noemen ze dat zo als het bruinig is!!?!) verloren 4 ik me eigenlijk niet echt zwanger voel.
Maar ik heb wel het idee dat ik wat grotere borsten heb?!?!
Wanneer bel je de verloskundige????

Wie kan me geruststellen??

groetjes Linda

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap. Ook ik ben een juli 2008 mama ( als het allemaal goed gaat), ben op 11 juli uitgerekend. Erg spannend allemaal.

Ook ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, geen misselijkheid of borstenpijn. Maar heb wel het idee dat er "iets" in mijn buik zit. De 27ste mag ik voor het eerst naar de verloskundige, ben erg benieuwd!!!!!

Allemaal veel succes en sterkte met de eventuele kwaaltjes......

Dartel_25

Terug
Bovenaan