juli 2008 mama's?

hoi koekeloetje,

Maak je niet te veel zorgen die steekjes en krampjes horen erbij. Zolang je geen bloedverlies heb, zal ik als ik jou was gaan genieten.
En dat geld eigelijk voor alle meiden. Ik vind dat er teveel gepiekerd word. Natuurlijk is dit een onzekere periode, maar niet elke zwangerschap mond uit in een MK, kom op meiden beetje geloven in je eigen lichaam. Niet te veel nadenken over wat er miss, fout kan gaan. Dat zie je dan wel weer als het echt zo is. Echt meiden GENIET, het is zo voorbij zeggen ze. (weet ik zelf natuurlijk nog niet, is de 1e)

En dit zecht een normaal best wel stresskip en perfectionist, maar wat betreft me zwangerschap heb ik gewoon het volste vertrouwen erin en ik denk dat je dat ook moet hebben.
Iedereen succes met zijn zwangerschap en dat we in juli een paar mooie kindjes op de wereld mogen zetten.

xxx Bambi

bambi ik heb je berichtje gelezen maar ik mag toch wel mij zegje even kwijt dat doen ze allemaal dat doet mij goed en het maakt toch niet uit hoe ik het schrijf verder gaat het goed wij laate de kleine gewoon komen want het zal wel goed komen met onze gezin mij eerste afspraak is bij de verloskundige 29 november op een donderdag en hoe ver ben je zelf nu heb je al kinderen of is deze jou eerste bedankt voor je berichtje.

Hoi Meiden,

Mijn naam is Evelien, ik ben 24 jaar en ik ben nu 6 weken in verwachting en dus ook in juli uitgerekend. Ik heb alleen al een hele tijd last van oud bleodverlies en af en toe ook van helder bloedverlies. vanmorgen heb ik heb de assistente van de huisarts gebeld en ze zegt dat het een innesteling kan zijn maar dfat ik ook rekening moet houden met een miskraam. Ik voel me nu wel een beetje onzeker. Ik kan er nu niks aan veranderen maar wie weet heb ik nu al een miskraam gehad..Ik hoop echt dat de echo, over 4 weken, we een vruchtje laat zien. Ik moest even mijn verhaal kwijt en zou graag in contact komen met mensen die dit ook meegemaakt hebben en bij wie het positief is afgelopen(zodat ik er weer wat meer van kan gaan genieten) Alvast bedankt!

Groetjes Evelien

Bambi je hebt helemaal gelijk.
We moeten genieten van het feit dat we zwanger zijn en niet gaan piekeren over wat er allemaal kan gebeuren.

Hopelijk kunnen we in juli een nieuwe formum maken met foto's van onze kleintjes.

xxx

hoi meiden,

Sannie bedankt meid voor je steun.
Bensie goed dat jullie er toch voor gaan en natuurlijk is dit forum er voor om het kwijt te kunnen, maar miss. kwam het wat krom op scherm te staan. het kwam bij mij heel stram over, maar als je het zo niet heb bedoeld ook prima. Ga genieten van je zwangerschap. Ik ben zwanger van me   1e en nu 5w en  3d. lekker pril dus.

Evelien ik hoop het niet voor je meid, maar als je veel bloedverliest dan is er miss wel een miskraam gaande, maar als het veel minder is als bij een menstruatie of zelf minimaal dan is het afwachten voor je totaan de echo, weet je al wanneer je mag komen? Succes ermee, kan je verder niet helpen heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt en hoop dat ook niet te gaan meemaken.

xx Bambi

Hoi meiden,

Ik voel me echt super! Ben echt   blij met mijn zwangerschap!
Moet 11 dec. naar de vk, dus dat gaat eigenlijk al best wel snel!
Tis zo spannend allemaal!

Bambi: bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk, natuurlijk moeten we gewoon genieten, maar af en toe steekt toch die onzekerheid de kop op he? Maar dat probeer ik wel van me af te zetten, kan er toch niets aan veranderen.

Bensi: super meid, dat je je kindje houdt!

Nou meiden, geniet lekker van het zwanger zijn, en spreek jullie snel weer!

Liefs Koekeltje

hallo allemaal met mij gaat alles goed   alleen wat misselijk en snel moe hebben jullie daar ook last van bedankt voor jullie steun allemaal die naar mij schrijft verder gaat het goed mij oudste zoon gaat elke dag naar school toe hij is 7 jaar en de jongste speelt nog veel in de box   hij is 14 maanden  ik zal gauw weer schrijven enstuur gauw weer een berichtje terug naar mij het is best gezelig bij jullie allemaal dan kan je toch je zegje kwijt bedankt.

Evelien ik hoop dat alles goed gaat.

Ik heb me een beetje vergist. Ik ben 3 juli uitgerekend ipv 5. Maakt niet zoveel uit in dagen maar ik denk dat ik eind juni daar heel anders overdenk hahaha.

Ik heb het idee dat ik nu eigenlijk al in een heleboel kleren niet meer pas. Hebben jullie dat ook?
Op het werk weet nog niemand dat ik zwanger ben maar toch heb ik het idee dat ze anders naar me kijken en steeds naar mijn buik kijken. Dat gevoel hebben jullie vast ook.

Ik ben ook gestopt roken dus dan gaat het groeien denk ik dubbel op. Als iemand vraagt of ik weer wat aan het groeien ben dan zeg ik maar dat het door het stoppen met roken komt. Eigenlijk wil ik het wel aan iedereen vertellen maar het is gewoon nog te vroeg. Volgende week woensdag heb ik de echo en dan zie ik dan wel verder.
Hoop dat alles goed is.

Liefs sannie

Terug
Bovenaan