juli 2008 mama's?

Hoi dames,

Ook ik word hopelijk een juli mamma. Denk dat ik 6 weken zwanger ben, dus dan zou de baby begin juli komen. Ik heb volgende week mijn eerste echo en ook een afspraak bij de vk. Ik ben bijna 37 en wij gaan voor een vlokkentest. Kortom het wordt de komende weken nog erg spannend.

Hopelijk openen ze snel een juli 2008 kopje voor ons. Uitgebreid voorstellen doen we dan daar wel toch?

groetjes allemaal,
keesje

JAAAHHH!! Koekeltje wat leuk, gefeliciteerd!!!
Weer een forumjunkie zwanger
Ik zit ook met smart te wachten op een juli gedeelte, maar bij julimom to be is het ook al gezellig hoor!

Hopelijk volgen er snel meer forumjunkies ons

Ben ik nog even. Ik vind het geweldig dat er zoveel ladies zijn die ook allemaal in juli een kindje verwachten! Praat toch een stuk makkelijker zo denk ik.
Aan jullie reacties te zien hebben jullie dus allang de verloskundige gebeld voor een afspraak?!! Ik ga ook maar eens bellen dan want ik kan natuurlijk niet wachten om voor het eerst het hartje te horen. Dat zou al een stuk onzekerheid weg nemen denk ik zo. Dan krijg je toch een bevestiging dat er ECHT iets in mn buik zit.
Nu heb ik dat niet zo. Vorige week had ik wel het idee/gevoel dat er een baksteen in mijn buik zat (in mijn bovenbuik) maar dat gevoel heb ik nu niet meer?!?!

Heb wel last van een lichte hoofdpijn en dat heb ik normaal nooit. Hebben jullie daar ook last van?

groetjes Linda (30 jaar)

Heej zwanger zijn,

je moet je niet te druk maken hoor! Je hebt zwangeren die voelen en merken vanalles en er zijn er ook die niks merken. Ik heb een dochtertje van 5 en toen ik van haar zwanger was voelde ik ook echt niets. Je kunt er beter van genieten dat je bv niet misselijk bent, is echt veel fijner!!!!

xxx  

heyyy jeetjeminnahhh,

Bedankt voor je reactie! Ik probeer me ook niet al te veel zorgen te maken maar die onzekerheid zit er gewoon. Het komt omdat ik het ZO GRAAG WIL!!!!!!
In ieder geval bedankt. Nu weet ik dat ik niet de enige ben die helemaal niets voelt maar volgens de test toch ECHT wel zwanger ben!

groetjes
Linda

hoi zwangerzijn,

Ik had een paar dagen geleden ook hoofdpijn, dat heeft met de stijging vd hormoonspiegel te maken. Dus dat is ook een zwangerschapsymptoom!

Je kan altijd de verloskundige vast bellen, dan heb je maar vast een afspraak staan.

Ik ben ook onzeker hoor, maar dat komt door m'n miskramen, daarom is het nu extra spannend.

Groetjes,
Angel

hoi zwanger zijn. en andere meiden,

Niet iedereen krijgt zo vroeg een echo hoor. Ik waarschijnlijk pas bij 12 ,13 weken zoals het hoort. Alleen als je een medische achtergrond heb of niet weet hoelang je zwanger bent krijg je een termijnecho.
Contact opnemen met een VK kan indd geen kwaad. Ik wacht mijn gesprekje met de HA vrijdag even af en krijg van hem de info voor een VK en dan zien we wel verder.

Raar he dat we nu ineens zwanger zijn, heb soms ook helemaal dat gevoel niet, heb ook weinig klachten namelijk. Maar de testen zijn duidelijk hihih.

succes en geniet van elke seconde he.

xx Bambi

Terug
Bovenaan