juli 2008 mama's?

Hallo allemaal,
Als eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangeschap. Ook ik wordt een juli moeder, alhoewel dat was ik ook al. Ik heb een zoon van 5 jaar (9 juli) en een dochter van 1 jaar (30 juni) en ben nu naar eigen berekening 5 juli uitgerekend lekker op elkaar dus. Ik moet 23 november naar de gyneacoloog voor een echo. Ik heb ook medicijnen geslikt dat de kans op een meerling enorm groot is dus ben erg benieuwd. Ik heb er weer erg veel zin in en geniet nu al volop van mijn zwangerschap voor je het weet is het voorbij.
Heel veel succes allemaal.
Groetjes lola

hallo allemaal

dit is voor het eerst dat ik me op een forum begeef, maar ik ben ook half juli uitgeteld en dus leek het me wel leuk een beetje mee te kletsen. vandaar! voor  ons is dit ons tweede kindje. en wij krijgen  7 november de eerste echo. ik kijk er wel naar uit want ik vind het ook altijd wel weer spannend.

groeten aan iedereen van de mama van vigo!

Hoi allemaal!
Wat leuk om allemaal mama's te zien die in Juli de kleine verwachten! Gefeliciteerd!
Ik ben zwanger van de 1e, ben 13 juli uitgerekend! Ik vind het allemaal zo spannend!! Voel me op zich goed maar ben doodmoe 's avonds en slaap heel veel. Soms voel ik me kotsmisselijk (niet alleen 's morgens) en mijn borsten voelen als ballonnen! Het moeilijkste vind ik om het voorlopig nog stil te houden...het grote nieuws ligt op het puntje van mijn tong! Oh ja, ons kindje is op een prachtig bounty eilandje verwekt!!  hahaha!!
Veel plezier allemaal en geniet!!!!!

Hallo,

Ook ik ben uitgerekend in Juli, namelijk op de vijfde.
Nu dus 9 weken en 3 dagen zwanger.
Afgelopen maandag eerste echo gehad en hartje horen kloppen; heerlijk!!
Ook ik was erg onzeker de laatste weken, omdat ik (naast pijnlijke borsten en vermoeidheid) nergens last van had. Volgende week maandag mogen we weer voor een echo, kijk er weer enorm naar uit. Die echo's zijn we de enige bevestigingen dat het inderdaad zo is en dat het goed verloopt allemaal.

Erg leuk om in contact te komen met vrouwen die in dezelfde fase van de zwangerschap zitten!

Groet,
Floor

Hoi aanstaande moeders,

Mijn naam is Evelien, ik ben 24 en als het allemaal goed gaat krijgen wij in juli ons eerste kindje. 2 weken geleden heb ik een spoedecho gehad omdat ik in dat weekend ervoor een flinke bloeding had wat gepaard ging met heftige steken. Ik was helemaal in de war en was erg bang dat we ons kindje kwijt waren(we hadden namelijk na een jaar pas een positeve test) Morgen krijgen we de tweede echo dus het is erg   spannend. Ik hoop dat we een hartje te horen krijgen en zo niet dan is het einde verhaal. Gelukkig is mijn man heel positief en dat houdt me wel op de been, hihi.
Het lijkt me erg gezellig om met jullie mee te kletsen over van alles wat met baby's te maken heeft.

Liefs Evelien

Hallo,

Ik meld me ook aan mij juli 2008 mama's.

We hebben vandaag een echo gehad en,
2 juli verwachten we ons tweede kindje.

We hebben een zoon van bijna 14 maand.

Groetjes Vero.

Terug
Bovenaan