juli 2008 mama's?

Leuk dat er zoveel leuke reacties zijn!

Alleen ik maak me een beetje zorgen (onnodig??!!)

Ik ben pas 4 weken en 2 dagen zwanger dus echt nog niet zo lang en ik voel me nog goed. Het enige is dat ik aan de linkerkant steeds op dezelfde plek steken krijg (al vanaf zaterdag) wanneer ik gepoept heb (sorry) dan is het weer even weg. Verder af en toe lichte krampjes maar die doen absoluut geen pijn ofzo....

moet ik me zorgen maken??

Groetjes Koekeltje

Hallo!

Wil iedereen feliciteren die zwanger zijn!

Ik ben zelf nu ongeveer 7 weken zwanger van mijn 2de kindje!
Ben 3 juli uitgerekend.
Heb weinig klachten, af en toe duizelig.
Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Groetjes Linda

hoi Koekeltje,

Ja ik heb ook soms van die steken maar dan aan de rechterkant. Ik dacht het het misschien mijn eierstokken waren ofzo!? Heb ook geen idee.
Ik ben ook af en toe duizelig. Als ik te snel op sta of achterom kijk ofzo. Dan krijg ik zwarte vlekken voor mn ogen. Geen idee wat je hier aan kan doen. Niet te snel op staan wellicht????

hallo allemaal ik ben 6 weken zwanger en ik krijg de kleine in jullie begin ik heb al twee kinderen dit was een ongelukje niet geplent ik heb twee jongens een van 7 jaar en 14 maanden dus het word heel druk voor mij wand de oudste heeft adad en heeft melicijne daar voor ik zat eerst tedenken om het weg telaate haalen en of ik het wel aan kan wat vinden jullie er van mij man zegt die krijgen wij ook wel groot maar toch zie ik er tegen op want je staat er toch alleen voor want mij man werkt overdag wat zulen jullie doen of jullie mening daar van het is voor mij best moeilijk nu kan ik mij   zegje even kwijt om er over teschrijven stuur even een berichtje terug   een van jullie dan kunnen wij verder praaten bedankt en of er meer vrouwen zijn met deze probleem.

hallo,
ik weet het sinds vorige week.
maar wat ik echt even kwijt wou.
Ik ben nog zo jong, ik ben 15 jaar het was een ongelukje
twas als eerst niet leuk, maar het is een wonder mijn vriend vind het ook best wel leuk
alleen we moeten er nu egt voor gaan niet meer gaan stappen en er goed over denken wat we precies aan geld uitgeven.

kusje.. gerda

Hallo,

Wat leuk nog een forum voor juli moeders. Nog even dan wordt dit verslavend. haha.

ik ben 5 juli uitgerekend. En ik ben ook erg onzeker. Soms denk ik wel eens dat het niet waar is omdat ik ook eigenlijk niks voel. Wel gevoelige borsten, maar verder eigenlijk niet zoveel.
Wel heb ik het idee dat ik toch al wat dikker wordt. Ik pas bijna niet meer in mijn kleren.Ook voel ik wel iets hards in mijn onderbuik en soms wat steken.

21 november mag ik al voor een ego. Dit omdat ik misschien ook wel langer zwanger kan zijn. Ben erg benieuwd maar toch ook wel bang.

Gerda dat was zeker even schrikken. gelukkig is deze site er zodat je alles kunt opzoeken wat je wilt weten.

Dames, allemaal gefeliciteerd en laten we ervan genieten.

Hallo meiden,

Ik wil me ook aanmelden bij de juli moeders.
Ik ben 28 jaar, we hebben twee dochters van 4 en 2 1/2 jaar oud.
Momenteel ben ik ca 5 weken zwanger van ons derde kindje.
Nadat we na de tweede een hele pooos gedacht hebben dat ons gezin compleet was, begon het ca. 3 maanden geleden plotseling toch enorm te kriebelen en besloten we dat een 3e kindje zeer welkom zou zijn.
Dus naar de huisarts om het spiraal te laten verwijderen en een maand later bleek ik direct zwanger, geweldig!!
Ik heb 2 probleemloze zwangerschappen achter de rug en dito bevallingen.
Nu voel ik me op zich ook goed, maar ben aanzienlijk misselijjker.
Tot ca.15:00uur 's middags   staat bijna al het eten me tegen.
Daarna gaat het weer prima.
Opvallend detail is dat ik de vorige zwangerschappen veel trek in zoetigheid had.
Nu echter snak ik naar hartig. Ik denk aldoor aan oude kaas.......
Automatisch gaat er dan door je hoofd dat er nu misschien wel een jongetje gaat komen, Onzin natuurlijk, want dit zegt totaal niets over het geslacht.
Volgende week ga ik de verkoskundige maar eens bellen voor een 1e afspraak.
Zal wel rond de 12 wkn zijn verwacht ik.
Tot horens!

Groetjes Vis79

hoi bensie,

Ten 1e vind ik dat je een beetje moet oppassen met het roepen van dat je het miss. wilde weghalen of dit wellicht nog steeds wil. Dit kan bij sommige mensen heel gevoelig liggen. En ik denk niet dat je zomaar een kindje moet laten weghalen   zoals jij het omschrijft.
Miss. komt dit omdat je berichtje heel onduidelijk is, omdat je geen leestekens gebruikt en veel spelfouten maakt, maar dat ff terzijde. (maak zelf ook zat fouten)
Het is niet aan ons om die keuze voor jou te maken, jij en je man maken die keuze. Als ik zo lees zoals jij het omschrijft, wil je man het wel en jij liever niet, omdat je man nooit thuis is ? Rare reden, maar goed.
Denk er maar goed over na, ook een ongelukje hoort een kans te krijgen, maar een kind op de wereld zetten wat niet gewild is, is ook niet leuk voor het kind.
Je moet er dus zelf voor de volle 100 % achter staan.

succes ermee, wat je ook beslist.

gr. Bambi

Terug
Bovenaan