quote: Netjemientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2008 19:33:18&apos

);
Ik probeer het weer een keer! ( m'n tekst wordt telkens niet geplaatst, grrrr...)
vms, je bent echt niet de enige, vrees niet. Ik rook ook nog 3-5 sigaretten op een dag, heb ik bij m'n eerste zwangerschap ook gedaan, kon echt niet stoppen en idd, werd me ook afgeraden ivm stress. Nu ga ik het over een week proberen, dan heb ik vakantie en word ik in ieder geval op het werk niet door rokende collega's lastig gevallen. Mijn vriend rookt niet, da's dan wel weer handiger.
Jaimie, je vroeg me een tijdje terug al of ik getest ben op het hellp-syndroom. Huh, nee...zijn daar testen voor dan? Ik weet dat de kans klein is dat het bij een tweede zwangerschap gebeurd en je hebt als je het de eerste keer hebt gehad wel meer kans, maar dan is het later in de zwangerschap of na de bevalling.
Ik ga me er niet al te druk over maken, daar heb ik nu toch niets meer aan. Ik zal tegen die tijd wel op gaan letten op wat ik voel waarschijnlijk en dan sta ik toch weer onder behandeling van de gyn. die dat ook in de gaten houdt natuurlijk.
Verder al de nieuwe dames en degene die ondertussen een hartje hebben zien kloppen: Hartelijk Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
hoi netjemientje
ik weet van mijn buurvrouw dat ze een bepaalde test moest doen, waaruit moest blijken hoeveel kans ze zou hebben dat het een volgende keer weer zou gebeuren.Ik zal het eens navragen hoe het nu precies zat.
Ik heb ook vaak gelezen dat het vaker bij een eerste zwangerschap gebeurd dan bij de volgende.
Misschien was het bij haar omdat zij het zo heel vroeg in de zwangerschap al kreeg (28 weken).
Ik ben blij dat je er niet teveel bij stilstaat, maar kan me voorstellen dat het je wel angstiger maakt.
Gelukkig ben je onder goede controle.
Ik ben nl. wel als de dood dat het fout gaat.Ben er echt niet door te genieten.Als dit zo 40 weken lang doorgaat, nou dan mag mn omgeving zich wel bergen.
Ik wil zo graag blij zijn, maar tot de 23ste ben ik nog wel voorzichtig.Ik hoop echt dat ik door die echo meer vertrouwen krijg.Nooit gedacht dat de dingen die ik heb meegemaakt, nu zo een weerslag hebben op deze zwangerschap.Gelukkig mag ik naar de gyneacoloog en naar de vk.En als ik het niet zie zitten mag ik altijd komen voor een echo.
Ik heb al een echo gehad, met amper 5 weken, waar alleen een zakje op te zien was en een heel klein korreltje.Maar ja het was ook nog te vroeg om een hartje te zien.
Nu mag ik de 23 ste weer en hoop zo dat het hartje klopt....
maar goed, ik wacht wel af...tot die tijd probeer ik in ieder geval dat humeur van mij te beheersen.
groetjes
maar goed, ik kom er vast wel overheen.
groetjes