Juli 2009, we kunnen hier verder kletsen

Hoi Jaimie,
Erg is dat hé het wachten op een echo! Maar voor jou wel echt een kerstkadootje (en de mooiste die je maar kan wensen als je het mij vraagt ;)
Gelukkig dat je niet misselijk bent, ik de eerste weken ook helemaal niet, ik dacht nog 'daar kom ik makkelijk mee weg' maar helaas hahahha!
Liefs Melis

Hoi meiden,

Zal me even voorstellen, ik ben petra en ben zwanger van ons tweede kindje. Helaas is de eerste zwangerschap uitgelopen op een miskraam, maar zie dit wel als mijn tweede wondertje. Ben 24 juli uitgerekend en hoop dat alles goed blijft gaan. Sta onder controle van de gyn mede door de miskraam maar ook omdat ik al een week lang bloedverlies heb. Gisteren nog even een echo gehad en alles zag er goed uit, ben erg blij.

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat alles maar goed mag blijven gaan. Trouwens ik krijg ook al een klein buikje, maar ben er erg blij mee. Met de kerst gaan we het trouwens aan mijn ouders en aan mijn schoonmoeder vertellen. Heb al een leuk gedichtje gemaakt, moet alleen nog even kijken hoe ik het ga aanbieden.

Knuffel petra.

hoi Simplymei

gefeliciteerd met je tweede wondertje!!
Wat zullen je ouders een mooi kadootje krijgen met kerst!
welkom en geniet er lekker van!

liefs Sas

hoi petra,

van harte met je zwangerschap.
Zal wel angstig geweest zijn, toen je bloed verloor?! Maar gelukkig gaat alles goed.
Ben benieuwd hoe je familie reageert....een gedichtje...wel een leuk idee.Als mijn echo goed is, gaan we het ook met de kerst vertellen.Ik heb twee rompertjes gekocht met opa is mijn held en oma is mijn knuffel.Die ga ik met kerstavond onder hun boom leggen.Woon naast mijn ouders, dus kan ik het er neer leggen als ze er niet zijn.
Weet zeker dat ze 2 tellen later aan de achterdeur staan...hahaha

maar goed, eerst wachten op mn tweede echo...
liefs

Hai meiden,

Voor de nieuwelingen onder ons: gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!!
Vanmiddag mogen wij voor de eerste keer naar de VK. We hebben een gesprek en ze gaan wat dingen controleren. De 23e hebben we de eerste echo.

Hoe voelen jullie je? Ik heb toch iets te hard geroepen dat het beter ging
Ik ben weer hondsberoerd; gisteren was het helemaal raak. Tot 7 keer toe alles eruit gegooid wat er in ging en dat was al niet veel. Zucht, ik hoop echt dat het niet te lang meer duurt....

Het is wel mooi om te zien dat ondanks dat ik blijf afvallen, mijn piepkleine buikbolletje blijft

Hai meiden,

Voor de nieuwelingen onder ons: gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!!
Vanmiddag mogen wij voor de eerste keer naar de VK. We hebben een gesprek en ze gaan wat dingen controleren. De 23e hebben we de eerste echo.

Hoe voelen jullie je? Ik heb toch iets te hard geroepen dat het beter ging
Ik ben weer hondsberoerd; gisteren was het helemaal raak. Tot 7 keer toe alles eruit gegooid wat er in ging en dat was al niet veel. Zucht, ik hoop echt dat het niet te lang meer duurt....

Het is wel mooi om te zien dat ondanks dat ik blijf afvallen, mijn piepkleine buikbolletje blijft

hoi hoi,

ik ben ook zwanger!!!!
ik kan het nog haast niet geloven hoor. Maar had toch echt drie testen gedaan en die waren alledrie positief. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Ik heb vanochtend gebeld en mag 24 dec naar de verloskundige, voor t eerst!
ik vind het echt superspannend allemaal. Zeker omdat ik nogal wat dingen 'fout' heb gedaan...
Dit was voor ons letterlijk de 1e ronde. Omdat we beiden niet hadden verwacht dat het meteen raak zou zijn, hadden we nog geen gedag gezelgd tegen onze slechte gewoontes (roken, af en toe een wijntje) en slikte ik geen foliumzuur. En toen bleek dus dat ik zwanger was.... meteen met alles gestopt en zo, en van die multivitamines voor zwangeren gaan slikken. Maar ik hoop maar dat het allemaal niet te laat is... ga denk ik heel zenuwachtig zijn voor die eerste controle.

anyway, ik kom meekletsen als t mag!

Hoi Eefje
Gezellig dat je erbij bent!!!
Ik had ook een beetje hetzelfde, ook gelijk raak en was er nog helemaal niet mee bezig..
Rookte ook nog. Maar gelijk gestopt toen ik er achter kwam.
Totaal geen moeite met stoppen want oh wat een goede stok achter de deur!!!
Ik slikte wel al foliumzuur voor het geval dat..... gelukkig maar
Ik heb volgende  week dinsdag de eerste echo en ik hoop zo iets moois te zien!!!

Terug
Bovenaan